Βελτιωμένο τo νέο Chevrolet Lacetti WTCC


Η Chevrolet Europe λανσάρισε το πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) 2006 στη Βιέννη. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βιέννης, ο Νέος Εκτελεστικός Διευθυντής της Chevrolet στην Ευρώπη, Wayne Brannon, άνοιξε τα χαρτιά του για το 2006 και το Chevrolet Lacetti WTCC στα μέσα ενημέρωσης και στο κοινό.
  • 24/2/2006
Η Chevrolet Europe λανσάρισε το πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) 2006 στη Βιέννη. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Βιέννης, ο Νέος Εκτελεστικός Διευθυντής της Chevrolet στην Ευρώπη, Wayne Brannon, άνοιξε τα χαρτιά του για το 2006 και το Chevrolet Lacetti WTCC στα μέσα ενημέρωσης και στο κοινό.
«Είμαι περήφανος που διευθύνω μία εταιρεία η οποία συμμετέχει σε ένα τόσο συναρπαστικό αγωνιστικό πρόγραμμα, όπως αυτό της Chevrolet στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC)» δήλωσε ο Brannon. «Στα προηγούμενα καθήκοντά μου με τη General Motors στη Λατινική Αμερική, Αφρική και Μέση Ανατολή, είχα την ευκαιρία να μάθω από πρώτο χέρι πώς οι αγώνες βοηθούν στο να διεκδικήσει μία μάρκα τη θέση της στην αγορά και να αυξήσει τη δημοτικότητά της. Με το WTCC, η Chevrolet έχει μία μοναδική ευκαιρία να προκαλέσει τους ανταγωνιστές της από το χώρο της αγοράς και στην αγωνιστική πίστα, σε απόλυτα διεθνές επίπεδο. Ενώ στις αρχές της περσινής χρονιάς ήμασταν οι νέοι παίκτες στο χώρο, φέτος σκοπεύουμε σαφώς στην κατάκτηση μιας περίοπτης θέσης. Τα αποτελέσματα από τους τελευταίους αγώνες του 2005 απέδειξαν σαφώς ότι υπάρχουν δυνατότητες και προοπτικές εξέλιξης. Προσωπικά, ανυπομονώ για την έναρξη της σεζόν!»
Μετά από ένα χρόνο εκπαίδευσης κατά την αγωνιστική περίοδο του 2005 WTCC, η RML χρησιμοποίησε το χειμερινό πρόγραμμα για να ενσωματώσει στο νέο αυτοκίνητο όλα τα δεδομένα, τις τιμές και τις πληροφορίες που είχε συγκεντρώσει σε όλη τη διάρκεια της σεζόν. «Το αυτοκίνητο του 2006 αποτελεί μία λογική εξέλιξη της έκδοσης του 2005», δήλωσε ο Ray Mallock, Γενικός Διευθυντής της RML. «Το 2005 ήταν μία πυρετώδης χρονιά, με ένα βαρύ αγωνιστικό πρόγραμμα και ακόμα πιο φορτωμένο πρόγραμμα εξέλιξης. Σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς καταφέραμε να αυξήσουμε την ανταγωνιστικότητά μας διατηρώντας συνεχή και σταθερό ρυθμό, όπως αρκούντως αποδείξαμε στους τελευταίους αγώνες της σεζόν. Όλα όσα μάθαμε το 2005, και οι εξελίξεις που καταγράφηκαν από το τέλος της σεζόν, μεταφέρονται τώρα στην έκδοση 2006,το οποίο είμαστε σίγουροι ότι θα συνεχίσει να βελτιώνει τα αποτελέσματα της Valencia και του Macau».

Oι νέες αλλαγές
Πολλά από τα νέα στοιχεία στο 2006 Lacetti δεν είναι ορατά δια γυμνού οφθαλμού, αλλά κάνουν τη διαφορά. «Η πιο ορατή αλλαγή συγκριτικά με το περσινό αυτοκίνητο είναι η θέση οδήγησης» συνέχισε ο Mallock.
«Ο οδηγός κάθεται τώρα στην αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου, πράγμα που δίνει μεγαλύτερη ευελιξία στην κατανομή βάρους και μας επιτρέπει να ρυθμίζουμε το αυτοκίνητο ευκολότερα στον όλο και μεγαλύτερο αριθμό αριστερόστροφων σιρκουί στα οποία αγωνιζόμαστε. Η αριστεροτίμονη έκδοση θα αποτελέσει πλεονέκτημα και για τα αυτοκίνητα των ιδιωτικών συμμετοχών που πρόκειται να πουληθούν το 2006».
«Στον τομέα της αεροδυναμικής επικεντρώσαμε την προσοχή μας στη μείωση της αντίστασης μέσω χρήσης Υπολογιστικής Ρευστοδυναμικής αλλά και με ένα πλήρες πρόγραμμα δοκιμών στην σήραγγα αεροδυναμικής. Οι αναρτήσεις έχουν αναβαθμιστεί και τα χαρακτηριστικά service των αυτοκινήτων έχουν επίσης βελτιωθεί, για το περιορισμό του χρόνου επισκευής στο ελάχιστο ανάμεσα σε δύο αγώνες».

Έμφαση στους κινητήρες
«Η σημαντικότερη αλλαγή στον τομέα των κινητήρων είναι ότι τώρα εξελίσσονται και κατασκευάζονται εσωτερικά, στο νέο εργοστάσιο κινητήρων της RML, "RML Power" υπό τη διεύθυνση του πρώην μηχανικού της Cosworth Arnaud Martin. Σαν αποτέλεσμα, αναμένουμε να δούμε σημαντικές βελτιώσεις στον τομέα αυτό. Έχουμε επίσης ενισχύσει την ομάδα των μηχανικών μας με την προσθήκη δύο νέων μηχανικών, των Ron Hartvelt και Mark Cromack, οι οποίοι θα δουλεύουν για τον Alain Menu και Nicola Larini αντίστοιχα. Επίσης, θα έχουμε διαθέσιμο μόνιμο αυτοκίνητο δοκιμών που θα μας επιτρέψει να αυξήσουμε το ρυθμό δοκιμών και εξέλιξης».
«Είμαι σίγουρος ότι, ο συνδυασμός βελτιωμένης αεροδυναμικής, πλαισίου, επιδόσεων κινητήρα και μιας δυνατής ομάδας μηχανικών θα μας οδηγήσει σε νίκες τη φετινή σεζόν, όπως άλλωστε δηλώνουν και οι στόχοι του προγράμματός μας».
«Ανυπομονώ να δω το νέο μας αυτοκίνητο εν δράσει», δήλωσε ο Διευθυντής Αγωνιστικού της Chevrolet Europe, Eric Nève. «Μετά το βάπτισμα του πυρός το 2005, τη φετινή χρονιά μπορούμε να βασιστούμε στην εμπειρία μας από τους προηγούμενους 12 μήνες. Με όλη τη δουλειά που έχει γίνει κατά τη διάρκεια του χειμώνα, είμαι σίγουρος ότι θα βγούμε στο δρόμο με ταχύ ρυθμό μόλις ξεκινήσει το πρόγραμμα δοκιμών. Εξίσου σημαντικό για εμάς είναι το γεγονός ότι το 2006 WTCC θα επεκταθεί στην Ανατολική Ευρώπη και Νότια Αμερική, που είναι σημαντικές περιοχές για τη Chevrolet».

e-go.gr