Dakar: Το σχόλιο του Ορφανού για την 4η μέρα


Με τον τερματισμό ως μοναδικό στόχο που καθορίζει και την στρατηγική του ο Βασίλης Ορφανός επέστρεψε την τέταρτη ημέρα του αγώνα μέσα στους 100 πρώτους αναβάτες (98η θέση) παρά το γεγονός ότι συνεχίζει να έχει λεπτά ποινής.
  • 7/1/2009
Με τον τερματισμό ως μοναδικό στόχο που καθορίζει και την στρατηγική του ο Βασίλης Ορφανός επέστρεψε την τέταρτη ημέρα του αγώνα μέσα στους 100 πρώτους αναβάτες (98η θέση) παρά το γεγονός ότι συνεχίζει να έχει λεπτά ποινής. Στην ειδική της Τρίτης, ο 35χρονος οδηγός κατέλαβε στην 104η θέση με 05:54:46, αφού πρώτα είχε αναγκαστεί να διορθώσει την τελευταία στιγμή ένα λάθος του μηχανικού του: «Προτού πάρω χρόνο για να ξεκινήσω την ειδική αναγκάστηκα να καθίσω να φτιάξω επιτόπου την τάπα στο φίλτρο λαδιού». Για ακόμα μια ημέρα όμως τα χιλιόμετρα της ειδικής, έστω και αν μειώθηκαν, δυσκόλεψαν τους αναβάτες. Ο Βασίλης μας μεταφέρει τι συνέβη από τη μέση του ετάπ και μετά: «Από το 356ο km μέχρι και το τέλος ήταν σαν ένα αργό trial σε άμμο. Η σκόνη ήταν απίστευτη, αναγκαζόμουν να δίνω το 100% της προσοχής μου για να βρω τον δρόμο ενώ στο τέλος έπιασα τον εαυτό μου να μιλάει σε... μένα! Μου έδινα οδηγίες για το καλύτερο πέρασμα, για το που χρειάζεται προσοχή, για το πώς θα κινηθώ στη συνέχεια». Το μόνο που προβληματίζει τον Έλληνα αναβάτη και αναμένεται να διευθετηθεί είναι τα 21 λεπτά ποινής που του χρεώθηκαν καθώς μετά το τέλος της ειδικής της Δευτέρας τα 18 λεπτά ποινής έγιναν 3 λεπτά και 100 ευρώ πρόστιμο που πληρώθηκε επιτόπου. Η επόμενη μέρα... Ανάβαση σε υψόμετρο 2.300 μέτρα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το «μενού» της ειδικής την Τετάρτη 7 Ιανουαρίου. Με αφετηρία το Νεουκέν και στόχο να φτάσουν στο Σαν Ραφαέλ οι οδηγοί έχουν «γράψει» 506km ειδικής διαδρομής αφήνοντας πίσω τους την πολλή ζέστη. Οι διοργανωτές στο επίσημο site του αγώνα (www.dakar.com) μας δίνουν μια πρώτη γεύση. «Το μεγαλύτερο τεστ της πρώτης εβδομάδας θα δοθεί πιθανότητα στο δρόμο για το Σαν Ραφαέλ καθώς η μεγάλη απόσταση θα αναγκάσει τους οδηγούς να μείνουν συγκεντρωμένοι καθ’ όλη τη διάρκεια της ειδικής», γράφουν χαρακτηριστικά. Οι οδηγοί θα διανύσουν διαδρομές ανάμεσα στους αμμόλοφους, συμπεριλαμβανόμενης μιας περιοχής 20km. Επιπλέον, πολλά διαστήματα είναι εκτός δρόμου για να αλλάξουν στη συνέχεια με πολύ πιο τεχνικά κομμάτια, σε μια διαδρομή που κατά βάση «κινείται» πάνω από τα 1000μ. υψόμετρο.