Formula BMW Europe - Valencia: Στους βαθμούς ο Κατσίνης


Τον εφιάλτη που έζησε στον προηγούμενο γύρο στο Zandvoort άφησε πίσω του ο Γιώργος Κατσίνης κατακτώντας μια 5η και μια 7η θέση στους δρόμους του λιμανιού της Valencia.
  • 1/7/2010
Τον εφιάλτη που έζησε στον προηγούμενο γύρο στο Zandvoort άφησε πίσω του ο Γιώργος Κατσίνης κατακτώντας μια 5η και μια 7η θέση στους δρόμους του λιμανιού της Valencia. Παρών στην μάχη των πρώτων θέσεων δήλωσε ο Γιώργος Κατσίνης σε ένα τριήμερο γεμάτο μάχες και συγκινήσεις στη Valencia. Ο 3ος γύρος του Formula BMW Europe επανέφερε τους νεαρούς οδηγούς σε ρυθμούς Formula 1, στο ιδανικό περιβάλλον για να εντυπωσιάσουν με το ταλέντο τους, τους πιο σημαντικούς ανθρώπους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο Κατσίνης ξεκίνησε τις υποχρεώσεις του το πρωί της Παρασκευής σημειώνοντας τον 6ο χρόνο στις ελεύθερες δοκιμές και συνέχισε πιο δυνατά στις κατατακτήριες κρατώντας την pole position στο πρώτο μισό της περιόδου έχοντας σημειώσει τον καλύτερο χρόνο με το πρώτο σετ ελαστικών. Με την πίστα να γίνεται πιο γρήγορη γύρο με τον γύρο, τα τελευταία λεπτά του 25λέπτου στα οποία όλοι φόρεσαν το δεύτερο σετ τους αποδείχθηκαν καθοριστικά. Εκεί ο συμπατριώτης μας βελτίωσε μεν τον χρόνο του κατά δυο δέκατα, όμως ένα λάθος στην έξοδο της στροφής που ακολουθεί την εντυπωσιακή γέφυρα της πίστας του στοίχισε τρία δέκατα και τον έστειλε στην 8η θέση του grid του πρώτου αγώνα και στην 7η του δεύτερου. Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα το πρωί του Σαββάτου ο Κατσίνης έδειξε πόσο αποφασισμένος ήταν να επανορθώσει κερδίζοντας μια θέση στο σπριντ της πρώτης στροφής από τον Come Ledogar και άλλη μια στη φουρκέτα από τον Carlos Sainz Jr. Στην ολοκλήρωση του πρώτου γύρου το μονοθέσιο της Fortec Motorsport ήταν ήδη το τρίτο βαγόνι στο τρενάκι που έδινε την μάχη της 4ης θέσης. Με τον μηχανοδηγό Facu Regalia να αντιμετωπίζει όλο και περισσότερα προβλήματα με τα ελαστικά του, ο Robin Frijns και ο Κατσίνης έψαχναν την ιδανική ευκαιρία να περάσουν και να κυνηγήσουν τον Javier Tarancon για μια θέση στο βάθρο. Τελικά ο Ολλανδός της Josef Kaufmann Racing τα κατάφερε και αποσπάστηκε από την μάχη τη στιγμή που ο Regalia αμυνόταν λυσσαλέα στις επιθέσεις του Κατσίνη. Ευτυχώς όμως η επιμονή του Έλληνα οδηγού ανταμείφθηκε ένα γύρο πριν την καρό σημαία με ένα εκπληκτικό προσπέρασμα στα φρένα της τελευταίας στροφής που του χάρισε την 5η θέση. Την Κυριακή ο Κατσίνης στήθηκε στο grid γνωρίζοντας ότι είχε την ταχύτητα να φθάσει μέχρι το βάθρο αν κατάφερνε να ξεμπερδέψει πιο γρήγορα από τους οδηγούς που τον ταλαιπώρησαν μια μέρα πριν. Έτσι ξεκίνησε και πάλι επιθετικά κερδίζοντας τον Ledogar στα φρένα της πρώτης στροφής όμως ο Γάλλος αυτή τη φορά δεν αντέδρασε με τον καλύτερο τρόπο στέλνοντας το μονοθέσιο με την γαλανόλευκη στον τοίχο. Ο Κατσίνης συνέχισε τον αγώνα του, όμως με το μπροστινό φτερό σπασμένο και το sidepod πληγωμένο είχε να παλέψει όχι μόνο με τους αντιπάλους αλλά και με την υποστροφή και την μειωμένη δύναμη του κινητήρα εξαιτίας της ελλιπής ψύξης. Ο στόχος πλέον για τον 18χρονο ήταν να φτάσει μέχρι την καρό σημαία περιορίζοντας κατά το δυνατό τις απώλειές του και χάρη στο πείσμα του τα κατάφερε εξαιρετικά αφού έχασε μόνο μια θέση από τον Timmy Hansen τερματίζοντας 7ος. Το επόμενο ραντεβού για το Formula BMW Europe είναι προγραμματισμένο για το Βρετανικό GP σε δυο εβδομάδες στην ανανεωμένη πίστα του Silverstone. Την προσπάθεια του Γιώργου Κατσίνη στηρίζουν η βιομηχανία αναψυκτικών και χυμών Λουξ, η Aldom building automation and aluminium systems και το ms|free.gr.