Formula E 2019-2020 PREVIEW: Το συναρπαστικό πρωτάθλημα ξεκινά!
Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula E ξεκινά από τη Σαουδική Αραβία και προμηνύεται πιο συναρπαστικό από ποτέ, με τη Mercedes και την Porsche να προστίθενται στις ομάδες που συμμετέχουν στη διοργάνωση.
ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ-ΜΑΡΙΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΦΩΤ.: ABB FIA FORMULA E
22/11/2019
Είναι γεγονός πως η έκτη σεζόν της Formula E, η οποία ξεκινά σήμερα από το Ριάντ της Σαουδικής Αραβίας, θα είναι με διαφορά η πιο… πολυαναμενόμενη απ’ όλες. Ενδεχομένως ακόμα και από την «παρθενική» σεζόν, τότε που όλα ήταν… άγνωστα κι εμείς περιμέναμε με αγωνία να δούμε τι ήταν αυτά τα περιβόητα ηλεκτρικά μονοθέσια της Formula E.
Ο λόγος είναι απλός. Φέτος μπαίνουν στο Πρωτάθλημα δύο πολύ δυνατοί «παίκτες». Ο λόγος για την Porsche, η οποία πραγματοποιεί την πρώτη εμφάνισή της στη Formula E, και την Mercedes, η οποία από πέρυσι επί της ουσίας είχε «μπει» στο Πρωτάθλημα μέσω της HWA, όμως φέτος η εν λόγω ομάδα μετονομάστηκε σε Mercedes-Benz EQ Formula E Team, αποκτώντας ακόμα πιο… θεσμικό ρόλο!
Αλλαγή στο ιδιοκτησιακό καθεστώς υπήρξε και στην κινεζική ΝΙΟ, η οποία πουλήθηκε στην Lisheng Racing, όμως θα συνεχίσει να εμφανίζεται ως ΝΙΟ και φέτος. Σε ό,τι αφορά στους οδηγούς των ηλεκτρικών μονοθεσίων, η Porsche επέλεξε το δίδυμο των Neel Jani και Andre Lotterer, ο οποίος παραχώρησε τη θέση του στην DS Techeetah στον Antonio Felix da Costa. Τη θέση του Πορτογάλου στην BMW I Andretti Motorsport πήρε ο Maximilian Günther, ο οποίος αποχώρησε από την GEOX Dragon, τα μονοθέσια της οποίας θα οδηγήσουν δύο «rookies», ο Brendon Hartley και ο Nico Müller. Επιστροφή στη Formula E για τον Κινέζο Ma Qinghua, ο οποίος αντικατέστησε στην ΝΙΟ τον Tom Dillmann, ενώ ντεμπούτο στο συγκεκριμένο Πρωτάθλημα θα κάνει και ο James Calado με την ομάδα της Jaguar. Τέλος, στην ομάδα της Mercedes εντάχθηκε ο Πρωταθλητής της Formula 2, Nick de Vries.
Όπως προαναφέραμε, η σεζόν ξεκινά σήμερα από τη Σαουδική Αραβία και θα περιλαμβάνει 14 αγώνες. Νέοι προορισμοί είναι η Νότια Κορέα και η Ινδονησία, ενώ από το πρόγραμμα απουσιάζουν φέτος η Ελβετία και το Μονακό, μιας και ο αγώνας στο Πριγκιπάτο διεξάγεται κάθε δύο χρόνια. Επιστρέφει στο πρόγραμμα ο (διπλός και τελευταίος) αγώνας στο Λονδίνο, ενώ αυτός της Νέας Υόρκης θα είναι μονοήμερος κι όχι διήμερος. Τέλος, το προγραμματισμένο ePrix του Χονγκ Κονγκ, τελικώς δεν θα πραγματοποιηθεί, λόγω της διαδηλώσεων που λαμβάνουν χώρα στη συγκεκριμένη περιοχή του πλανήτη.