Η παρθενική νίκη του Peugeot 208T16!


Με το υψηλότερο σκαλί του βάθρου ανταμείφθηκε η πρώτη επίσημη του Peugeot 208T16!

  • 31/3/2014

H πρώτη επίσημη εμφάνιση του νέου 208T16 ανταμείφθηκε καθώς ο Ιρλανδός Craig Breen ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στον ελληνικό αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι, 30 χρόνια μετά την πρώτη νίκη του διάσημου 205 Τ16.

30 χρόνια ιστορίας

Το 1984 η Peugeot πέτυχε μια θρυλική νίκη στο Γύρο της Κορσικής με τον Ari Vatanen στο τιμόνι του 205 Τ16! Τρεις δεκαετίες αργότερα, αρχικά ο Kevin Abbring  πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στην δεύτερη ειδική διαδρομή του Ράλι Ακρόπολις με το νέο 208 Τ16 και ολοκλήρωσε ο Craig Breen κερδίζοντας τον ελληνικό αγώνα.  

Ο αγώνας περιλάμβανε δύο σκέλη, ένα ασφάλτινο και ένα χωμάτινο που σε συνδυασμό με την εμφάνιση της βροχής σε ορισμένες ειδικές διαδρομές, έκαναν ακόμη πιο δύσκολη την αποστολή των πληρωμάτων.

Ο Craig Breen που με τον συνοδηγό του Scott Martin συμμετείχαν και στην εξέλιξη του 208Τ16, ήταν ταχύτερος σε 4 από τις 13 ειδικές του Ράλι Ακρόπολις και πέρασε στην πρώτη θέση στην 6η ειδική του αγώνα μετά την εγκατάλειψη του Abbring ενώ παρέμεινε εκεί μέχρι τον τερματισμό κερδίζοντας παράλληλα και το τρόπαιο Colin McRae Trophy (το οποίο κερδίζει σε κάθε αγώνα του ERC ο «άνθρωπος»  του αγώνα).  

Δηλώσεις Οδηγών:

Craig Breen: «Νιώθω σα να είμαι στην κορυφή του κόσμου! Το 208 T16 είναι εξίσου ανταγωνιστικό στο χώμα όπως και στην άσφαλτο. Αυτή είναι η πρώτη μου νίκη σε ένα διεθνές πρωτάθλημα και είμαι επίσης πολύ περήφανος που γράψαμε την πρώτη σελίδα στην ιστορία της 208T16. Είναι μια σπουδαία νίκη, αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς  από όλη την ομάδα Peugeot Rally Academy αλλά και από την   Peugeot Sport. Ήταν απλά ένα τέλειο Σαββατοκύριακο.»

Kevin Abbring: «Ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για μένα όταν βρέθηκα μπροστά με το 208 T16 μετά την δεύτερη ειδική. Αυτό δεν ήταν καθόλου δεδομένο καθώς υπήρχαν πολλές νέες παράμετροι, όπως η οδήγηση του αυτοκινήτου στην άσφαλτο με έναν νέο συνοδηγό και κατά συνέπεια με νέες σημειώσεις, στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό για την επίδοση του πληρώματος. Εντάξει, δεν τερματίσαμε αλλά το αυτοκίνητο διαθέτει πραγματικές δυνατότητες και είμαι πολύ αισιόδοξος για το μέλλον. Ανυπομονώ να πάμε στην Ιρλανδία.»

Τελική Κατάταξη

1, Craig Breen/Scoot Martin (Peugeot 208 T16), 2h21m20.2s.
2, B. Bouffier (DS3RRC), +8.1s.
3, K. Kajetanowicz (Ford R5), +42.s1s.
4, E. Lappi (Skoda S2000), +1m33s.
5, B. Magalhaes (Peugeot 207S2000) +4m40s. Etc.

Η επόμενη αποστολή της ομάδας Peugeot Rally Academy με τους Breen και Abbring θα γίνει στην Ιρλανδία στις 17 Απριλίου.