SF - Nurburgring: Nέος θρίαμβος του Θρύλου!


ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΔΙΗΜΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΣΤΟΝ 5Ο ΓΥΡΟ ΤΗΣ SUPERLEAGUE FORMULA, ΜΕ ΤΟΝ CHRIS VAN DER DRIFT ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΙΣ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑ ΣΕΙΡΑ ΝΙΚΗ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΤΕΛΙΚΟ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ GP, ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟ ΕΠΑΘΛΟ ΤΩΝ 100.000€.
  • 27/6/2010
Ένα ακόμη εκπληκτικό διήμερο για τον Ολυμπιακό στον 5ο γύρο της Superleague Formula, με τον Chris van der Drift να συνεχίζει τις εξαιρετικές εμφανίσεις με το ερυθρόλευκο μονοθέσιο και να πετυχαίνει την δεύτερη κατά σειρά νίκη στον Μεγάλο Τελικό του Γερμανικού GP, κερδίζοντας και πάλι το έπαθλο των 100.000€. Ο πρώτος αγώνας ξεκίνησε επεισοδιακά για τους συλλόγους της Superleague Formula. Η κατάταξη των ομάδων κρίθηκε στην πρώτη στροφή αμέσως μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας, όταν ο poleman Julien Jousse και ο Robert Doornbos της Κορίνθιανς έχασαν το προβάδισμα και παραχώρησαν τις θέσεις τους στους Yelmer Buurman της Μίλαν και Davide Rigon της Άντερλεχτ. Ο Franck Perera κατάφερε να ανακτήσει δυο θέσεις και να περάσει από την έκτη θέση, 4ος. Ο Ολυμπιακός δεν μπόρεσε να επωφεληθεί από αυτή την ανακατάταξη, όμως διατήρησε την πέμπτη θέση, πίσω από τα μονοθέσια των Μίλαν, Άντερλεχτ, Ρόμα και Φλαμένγκο. Η μεγάλη ανατροπή για το μονοθέσιο του Πειραϊκού συλλόγου έγινε μετά την πραγματοποίηση του pit stop, το οποίο ήταν κατά 2 και 3 δευτερόλεπτα ταχύτερο από αυτά των Ρόμα και Φλαμένγκο, με αποτέλεσμα ο van der Drift να επιστρέψει στον αγώνα στην 3η θέση του grid. Η συνέχεια του αγώνα δεν επέφερε άλλες αλλαγές για τον Ολυμπιακό, ο οποίος είδε τρίτος την καρό σημαία πίσω από τα μονοθέσια των Μίλαν και Άντερλεχτ. Ο Yelmer Buurman πραγματοποίησε μια εξαιρετική εμφάνιση με το μονοθέσιο του μιλανέζικου συλλόγου, διατηρούμενος στην κορυφή του grid με διαφορά 6 δευτερολέπτων από τον Davide Rigon στο δεύτερο μισό του αγώνα. Εντύπωση προκάλεσε η έξοδος του Bourdais από την πίστα στην στροφή Schumacher S και η παραλίγο επαφή του με τα προστατευτικά, η οποία θα μπορούσε να στοιχίσει στον Γάλλο οδηγό τον αγώνα και να προκαλέσει μια ακόμη σημαντική ζημιά στο μονοθέσιο. Ο Γάλλος απέτρεψε το χειρότερο, ωστόσο το συμβάν τον έστειλε στο τέλος του grid. Στην δεύτερη Κυριακάτικη κούρσα του Nurburgring, ο Ολυμπιακός εκκίνησε από την 16η θέση όπως ορίζει το σύστημα reverse grid, κατά το οποίο η σειρά εκκίνησης είναι αντεστραμμένη σε σχέση με τον τερματισμό του πρώτου αγώνα. Ο van der Drift, κέρδισε δυο θέσεις κατά την εκκίνηση για να βρεθεί 14ος. Σε αυτόν τον αγώνα το pit stop δεν μπόρεσε να βοήθησε τον οδηγό του ερυθρόλευκου μονοθεσίου να ανακτήσει θέσεις, όμως ο Ολυμπιακός επωφελήθηκε από τις εγκαταλείψεις πέντε μονοθεσίων και τερμάτισε 11ος, θέση που του εξασφάλισε το εισιτήριο για τον Μεγάλο Τελικό. Η Maria de Villota, η μοναδική γυναίκα που συμμετέχει στο Πρωτάθλημα της Superleague Formula, πραγματοποίησε την καλύτερη μέχρι στιγμής εμφάνισή της, με το μονοθέσιο της Ατλέτικο Μαδρίτης. Η ισπανίδα πιλότος έχασε τρεις θέσεις κατά την εκκίνηση στον δεύτερο αγώνα, όμως οι εγκαταλείψεις των Γκουοάν και Λυών την έστειλαν ξανά στην 4η θέση. Εκεί δέχθηκε πιέσεις από τον Craig Dolby της Τότεναμ, ο οποίος παρά την χρήση τριών push-to-pass και την επιλογή να πραγματοποιήσει τελευταίος το pit stop του, δεν κατάφερε να την προσπεράσει. Η μάχη που ακολούθησε μεταξύ της Βασιλείας και της Τότεναμ για την πέμπτη θέση, είδε τελικό νικητή τον Max Wissel του ελβετικού συλλόγου, ενώ άφησε ελεύθερο το πεδίο για την Maria de Villota, η οποία είδε την καρό σημαία από την τέταρτη θέση. Την πρώτη θέση στον αγώνα κατέκτησε ο Alvaro Parente με το μονοθέσιο της Πόρτο, ενώ την δεύτερη και τρίτη κατέλαβαν ο Franck Montagny της Μπορτνό και ο Tristan Gommendy με το μονοθέσιο της Γαλατάσαραϊ. Ο John Martin της Γκουοάν Πεκίνου ήταν ο μεγάλος άτυχος της ημέρας, καθώς ο Αυστραλός οδηγός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει και στις δυο Κυριακάτικες κούρσες εξαιτίας μηχανικού προβλήματος. Στον Μεγάλο Τελικό, ο Ολυμπιακός κλήθηκε να αντιμετωπίσει τα μονοθέσια των Μίλαν, Γαλατάσαραϊ, Άντερλεχτ, Φλαμένγκο και Βασιλεία. Κατά την εκκίνηση, ο van der Drift πραγματοποίησε ένα εκπληκτικό προσπέρασμα ανάμεσα στα μονοθέσια των Μίλαν και Γαλατάσαραϊ που καταλάμβαναν την πρώτη σειρά εκκίνησης, το οποίο τον έστειλε στην κορυφή του grid. Ο οδηγός του ερυθρόλευκου μονοθέσιου δεν έχασε ούτε στιγμή τoν ρυθμό του σε όλη την διάρκεια του αγώνα, ενώ παράλληλα σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο γύρου της διαδικασίας, στο 1:45.52. Η καρό σημαία σήμανε και επίσημα την δεύτερη κατά σειρά νίκη για τον Ολυμπιακό σε Μεγάλο Τελικό, νίκη που εξασφάλισε στον πιλότο και την γερμανική αγωνιστική ομάδα GU Racing το χρηματικό έπαθλο των 100.000€. Ο ύμνος του Ολυμπιακού ήχησε και πάλι στην απονομή, ενώ ο van der Drift και όλα τα μέλη της αγωνιστικής ομάδας πανηγύρισαν με ξέφρενους ρυθμούς την μεγάλη εντός έδρας νίκη της GU Racing. «Για να πω την αλήθεια δεν μπορώ να το πιστέψω. Είναι μεγάλη ανταμοιβή για την ομάδα. Η εκκίνηση που έκανα στον Μεγάλο Τελικό ήταν εξαιρετική και πιστεύω πως θα ήταν πολύ καλύτερα αν οι αγώνες δεν ξεκινούσαν με τα μονοθέσια εν κινήσει. Για το Zolder προσδοκούμε αντίστοιχα αποτελέσματα. Ο επόμενος στόχος της ομάδας είναι η κατάκτηση της pole positionπου θα μπορέσει να φέρει μια νίκη στον πρώτο αγώνα. Θα ήθελα πολύ να βρεθώ στο γήπεδο του Ολυμπιακού με τα τρόπαια από τους αγώνες. Πιστεύω ότι ειδικά μετά από αυτή τη νίκη, οι φίλαθλοι της ομάδας θα χαρούν να δουν ότι ο Ολυμπιακός πετυχαίνει τόσο καλά αποτελέσματα και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό», δήλωσε ο πιλότος του Ολυμπιακού.