WTCC: Άλμα από Larini και Chevrolet


Ο Ιταλός οδηγός, Nicola Larini, σημείωσε το μέχρι στιγμής καλύτερο αποτέλεσμα για τη Chevrolet στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) 2005 της FIA, τερματίζοντας 11ος από τους 32 συμμετέχοντες στο δεύτερο αγώνα της Imola (Ιταλία).
  • 2/6/2005
Ο Ιταλός οδηγός, Nicola Larini, σημείωσε το μέχρι στιγμής καλύτερο αποτέλεσμα για τη Chevrolet στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) 2005 της FIA, τερματίζοντας 11ος από τους 32 συμμετέχοντες στο δεύτερο αγώνα της Imola (Ιταλία). Οδηγώντας κάτω από υψηλές θερμοκρασίες, ο πρώην πιλότος της Formula 1, παρέμεινε ψύχραιμος και απέφυγε τις κακοτοπιές. Ένα περιστατικό στην πρώτη στροφή του αγώνα δημιούργησε κυκλοφοριακό κομφούζιο, αλλά οι Menu και Larini μόλις που κατάφεραν να αποφύγουν τα εκτός ελέγχου αυτοκίνητα που έφευγαν προς όλες τις κατευθύνσεις. Ο Rob Huff στάθηκε λιγότερο τυχερός, χάνοντας θέσεις στην εκκίνηση και στη συνέχεια στην πρώτη στροφή. «Δεν μπορούσα να δω τα φώτα εκκίνησης», δήλωσε κατόπιν «έχασα λοιπόν τουλάχιστον πέντε θέσεις στην αρχή. Μετά, έφτασα στην πρώτη στροφή, όπου είχα να επιλέξω είτε να πάω αριστερά μέσα από ένα σύννεφο σκόνης, είτε δεξιά πάνω από το γρασίδι και να διακινδυνεύσω να χτυπήσω στα ελαστικά που βρίσκονταν εκεί. Τελικά πήγα δεξιά και οριακά απέφυγα τα ελαστικά, χάνοντας και πάλι χρόνο και θέσεις. Λίγες στροφές παρακάτω, χτυπήθηκα από πίσω στη Φουρκέτα και στη συνέχεια έπεσα πάνω σε έναν άλλο αγωνιζόμενο, καταστρέφοντας, στη φάση αυτή, το σύστημα διεύθυνσης». Ο Huff τερμάτισε τον πρώτο αγώνα στην 21η θέση, αλλά στο δεύτερο αγώνα βρέθηκε εκτός πίστας, πριν τελειώσει ο πρώτος γύρος, μένοντας από αριστερό, εμπρός τροχό. Ο τοπικός ήρωας... ...Nicola Larini έφερε καλύτερα αποτελέσματα, τερματίζοντας 13ος στον πρώτο αγώνα, αφού πέρασε τον Alain Menu στον τελευταίο γύρο. «Δύσκολο θα πετυχαίναμε κάτι καλύτερο», δήλωσε ο Larini, «ήταν ένας καλός αγώνας, χωρίς προβλήματα, κάτι ιδιαίτερα ευχάριστο». Ακόμη καλύτερα εξελίχθηκαν τα πράγματα στο δεύτερο αγώνα, όπου ο Larini οδήγησε σταθερά στην 11η θέση, σημειώνοντας το καλύτερο αποτέλεσμα, μέχρι στιγμής, για τον ίδιο και το Lacetti στη φετινή σεζόν του WTCC. Ο Menu προηγήθηκε του Ιταλού συναδέλφου του στο μεγαλύτερο μέρος του πρώτου αγώνα, αλλά στο τέλος έχασε την έκτη ταχύτητα. «Είχα καλό πρώτο αγώνα σήμερα, και κατάφερα να περάσω μερικά αυτοκίνητα. Μετά έχασα την έκτη ταχύτητα, έτσι άφησα το Nicola να περάσει». Προς το τέλος του δεύτερου αγώνα παρουσιάστηκε και πάλι πρόβλημα στο κιβώτιο, αλλά ο Menu συνέχισε να οδηγεί ελεγχόμενα, τερματίζοντας στη 15η θέση. «Συνολικά, δεν ήταν και τόσο κακό Σαββατοκύριακο», δήλωσε ο Διευθυντής Αγωνιστικού της Chevrolet Europe, Eric Nève. «Οι δοκιμές και τα προκριματικά δεν πήγαν όσο καλά θέλαμε, αλλά οι αγώνες, ήταν νομίζω ένα ακόμα μικρό βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Φαίνεται ότι αυτοκίνητα και οδηγοί διαπρέπουν στις υψηλές θερμοκρασίες, κάτι ιδιαίτερα θετικό για τους επόμενους δύο γύρους που θα διεξαχθούν στο Μεξικό, σε έναν κυριολεκτικά καυτό Ιούνιο». Ο ένατος και δέκατος γύρος του 2005 WTCC θα πραγματοποιηθούν στην ανανεωμένη πίστα Puebla, μία αγωνιστική πίστα που περιλαμβάνει κομμάτια δρόμου και ένα οβάλ τμήμα. Αυτοκίνητα και εξοπλισμός μεταφέρονται απευθείας από την Imola στο Bremerhaven της Γερμανίας και από εκεί, συνεχίζουν με πλοίο για το Puebla (Μεξικό) προκειμένου να λάβουν μέρος στους αγώνες της 26ης Ιουνίου. e-go.gr