WTCC - Άντερστορπ: Θρίαμβος της Chevrolet


Τα Lacetti κυρίαρχησαν σε βρεγμένη και στεγνή πίστα στη Σουηδία: Ο Huff Κερδίζει στον 1ο αγώνα και οι Rydell, Larini και Menu Τερματίζουν με Σειρά 1-2-3 στο 2ο αγώνα.
  • 3/8/2007
Τα Lacetti κυρίαρχησαν σε βρεγμένη και στεγνή πίστα στη Σουηδία: Ο Huff Κερδίζει στον 1ο αγώνα και οι Rydell, Larini και Menu Τερματίζουν με Σειρά 1-2-3 στο 2ο αγώνα. Η Chevrolet έζησε μία ακόμα αξέχαστη μέρα στη Σουηδία, κερδίζοντας και στους δύο αγώνες του έβδομου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού 2007. Ο Ρομπ Χαφ σημείωσε μία νίκη στον 1ο αγώνα στον οποίο ήταν πρώτος από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό, ενώ ο τοπικός ήρωας Ρίκαρντ Ρίντελ, οδηγώντας εξαιρετικά ένα τέταρτο Lacetti, πήρε τη νίκη στο 2ο αγώνα, μπροστά από το Νίκολα Λαρίνι και τον Αλέν Μενού, σημειώνοντας το δεύτερο τριπλό αποτέλεσμα της σεζόν για τη Chevrolet. Με αυτές τις δύο νέες νίκες, τα Lacetti έχουν τώρα συνολικά πέντε επιτυχίες φέτος. Στην κατάταξη του Πρωταθλήματος των Οδηγών, ο Νίκολα Λαρίνι είναι τέταρτος (και πρώτος στα προσθιοκίνητα οχήματα) με 48 βαθμούς, έχοντας μειώσει στους 10 βαθμούς τη διαφορά του από τον πρώτο. Οι δύο αγώνες του Anderstorp επηρεάστηκαν από τις ταχέως μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες και τις δύσκολες επιλογές στον τομέα των ελαστικών και του σεταρίσματος. Και οι δύο αγώνες ξεκίνησαν με μία βρεγμένη πίστα, η οποία στη συνέχεια στέγνωσε γρήγορα κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής των 13 γύρων. Στον 1ο αγώνα, ο Ρομπ Χαφ κυριολεκτικά απογειώθηκε μακριά από τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους στη βρεγμένη πίστα. Ο Βρετανός διατήρησε την ψυχραιμία του όταν η πίστα στέγνωσε, διεκδικώντας μία επάξια δεύτερη νίκη στο WTCC. Στον 2ο αγώνα, οι Λαρίνι και Μενού ξεκίνησαν από την πρώτη στειρά, με λάστιχα βροχής και παρέμειναν πρώτοι σχεδόν μέχρι το τέλος, αλλά δεν μπόρεσαν να αντισταθούν στην αντεπίθεση του Ρίκαρντ Ρίντελ, ο οποίος έτρεχε με ελαστικά slick και ήταν πολύ ταχύτερος στους τελευταίους γύρους. Δηλώσεις πρωταγωνιστών: Ρομπ Χαφ (1ος/11ος): «Είμαι ασφαλώς απόλυτα ικανοποιημένος με τη νίκη στο 2ο Αγώνα. Ήταν πραγματικά ένας τέλειος αγώνας. Χθες είπα ότι ήθελα κάτι μεταξύ βρεγμένου και στεγνού αγώνα, και αυτό ακριβώς είχαμε. Στην αρχή, ο Monteiro άνοιξε την τροχιά του καθώς μαχόταν με τον Nic, ανοίγοντας έτσι δρόμο για μένα. Ήταν εύκολο να απομακρυνθώ, καθώς το αυτοκίνητο συμπεριφερόταν άριστα στο βρεγμένο. Απλά προσπάθησα να παραμείνω συγκεντρωμένος και να οδηγώ στρωτά για να διατηρήσω τα ελαστικά, γιατί ήξερα ότι θα τα χρειαζόμουνα όταν η πίστα άρχισε να στεγνώνει. Η διαφορά των 6 δευτερολέπτων ήταν σαφώς χρήσιμη στο τέλος του αγώνα, αλλά εκτός από τις τρεις τελευταίες στροφές, δεν ένοιωθα ιδιαίτερη πίεση. Στο 2ο Αγώνα, είχα καλή εκκίνηση, πέρασα ένα-δύο αυτοκίνητα και έτρεχα 6ος για λίγη ώρα, αλλά στη συνέχεια έπεσε η απόδοση των ελαστικών μου και απλά προσπάθησα να κρατήσω τους άλλους οδηγούς πίσω μου όσο το δυνατόν περισσότερο για να βοηθήσω τους team-mates μου μπροστά». Νίκολα Λαρίνι (7ος/2ος): «Έκανα μία καλή εκκίνηση στο 2ο Αγώνα, αλλά έχασα το πλεονέκτημα να είμαι στην πρώτη σειρά όταν ο Monteiro σχεδόν με έβγαλε εκτός πίστας στην πρώτη στροφή, πράγμα που με άφησε στην έβδομη θέση. Στη συνέχεια, ήταν δύσκολο να κρατήσουμε το ρυθμό, μεταξύ των άλλων και επειδή τα ελαστικά δεν απέδιδαν τα μέγιστα. Έτρεχα με τον Rickard για το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, αλλά στους τελευταίους γύρους ήταν δύσκολο να αντισταθώ στα SEAT και Alfa. Στο 2ο Αγώνα, ξεκινώντας από την πρώτη σειρά με τον Alain, κατάφερα να πάρω την πρώτη θέση και να την διατηρήσω σχεδόν μέχρι το τέλος, αν και πραγματικά έδωσα μάχη να μην καταστρέψω τα λάστιχα βροχής στη στεγνή πίστα. Μπορούσα να κρατήσω τον Alain πίσω μου, αλλά όχι και τον Rickard, ο οποίος έτρεχε με slicks». Αλέν Μενού (8ος/3ος): «Δεδομένης της θέσης μου στη σειρά εκκίνησης για τον 1ο Αγώνα, ριψοκινδύνεψα και έβαλα slick. Ήταν κόλαση στα δύο τρίτα του αγώνα, με μεγάλη ολισθηρότητα, αλλά με την πίστα στεγνή, μπορούσα να πάω αρκετά γρήγορα, κερδίζοντας δέκα δευτερόλεπτα σε σχέση με τη διαφορά που είχα μετά τον 1ο γύρο, και σημειώνοντας επίσης τον ταχύτερο γύρο. Η όγδοη θέση ήταν μία καλή ανταμοιβή για την προσπάθεια. Στο 2ο Αγώνα, συνειδητοποίησα ήδη από το γύρο σχηματισμού ότι ήταν λάθος να αγωνίζομαι με ελαστικά βροχής. Αλλά συνολικά, είμαι ικανοποιημένος με τα αποτελέσματά μου και ήταν ένα απίστευτο Σαββατοκύριακο για την ομάδα». Ρίκαρντ Ρίντελ (9ος/1ος): «Οι δύο αγώνες ήταν τελείως διαφορετικοί για μένα. Ήταν λίγο απογοητευτικό να τερματίσω ένατος στον 1ο Αγώνα. Πιστεύω ότι μπορούσα να έχω κυνηγήσει τον Monteiro στους πρώτους γύρους, αλλά δεν ήθελα να πιέσω πολύ σκληρά. Ο 2ος Αγώνας ήταν μία διαφορετική ιστορία. Το γεγονός ότι ρισκάρισα και έβαλα ελαστικά slick με αντάμειψε. Στους πρώτους γύρους κατάφερα να μη χάσω πολύ χρόνο σε σχέση με όσους έτρεχαν με λάστιχα βροχής και πιστεύω ότι αυτό μου χάρισε τη νίκη. Είμαι πραγματικά ευτυχής που κέρδισα στην πατρίδα μου και ευχαριστώ τη Chevrolet και το Eurosport γι’ αυτή τη μεγάλη ευκαιρία». Ερίκ Νέβε: «Ήταν πράγματι μία θαυμάσια ημέρα για τη Chevrolet και όλη την ομάδα. Για πρώτη φορά, έχουμε κερδίσει και τους δύο αγώνες, αποδεικνύοντας ότι είμαστε άκρως ανταγωνιστικοί σε ότι αφορά τις επιδόσεις σε όλες τις περιπτώσεις: Προκριματικά, 1ος Αγώνας και 2ος Αγώνας. Βρίσκω επίσης εξαιρετικά ενδιαφέρον το γεγονός ότι το Lacetti έχει κερδίσει μέχρι τώρα σε όλα τα νέα σιρκουί του Πρωταθλήματος: Zandvoort, Pau, Porto και Anderstorp. Το σημερινό αποτέλεσμα δείχνει επίσης πόσο σημαντικό μπορεί να είναι το γεγονός να έχεις ένα πρόσθετο αυτοκίνητο στον αγώνα. Δεν μπορούμε παρά να είμαστε πολύ ευτυχισμένοι για την ομάδα και τη μάρκα μας». Αποτελέσματα 1ου αγώνα: 1. R Huff - Chevrolet Lacetti - 13 γύροι σε 23m51s708 (με 131.35 kph) 2. T Monteiro - Seat León + 0s729 3. J Thompson - Alfa Romeo 156 +12s501 4. T Coronel - Seat León +18s465 5. G Tarquini - Seat León +20s858 7. N Larini - (Chevrolet Lacetti) +25s821 8. A Menu - (Chevrolet Lacetti) +25s892 9. R Rydell - (Chevrolet Lacetti) +26s437 Αποτελέσματα 2ου αγώνα: 1. R Rydell - Chevrolet Lacetti 13 γύροι σε 23m41s120 (με 132.33 kph) 2. N Larini - Chevrolet Lacetti +1s608 3. A Menu - Chevrolet Lacetti +1s856 4. T Coronel - Seat León +5s157 5. J Thompson - Alfa Romeo 156 +6s070 11. R Huff - Chevrolet Lacetti +10s455 Βαθμολογία οδηγών: 1. J Müller (BMW) 58 βαθμοί 2. A Farfus (BMW) 57 3. A Priaulx (BMW) 56 4. N Larini (Chevrolet) 48 5. A Menu (Chevrolet) 45 Bαθμολογία κατασκευαστών: 1. BMW 177 βαθμοί 2. Seat 147 3. Chevrolet 143 4. Alfa Romeo 70