WTCC: Η Chevrolet ετοιμάζεται για το Πο


Στην πίστα του Πο, η οποία μπήκε φέτος στο αγωνιστικό καλεντάρι, συνεχίζεται την Κυριακή 3/6 το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού.
  • 31/5/2007
Στην πίστα του Πο, η οποία μπήκε φέτος στο αγωνιστικό καλεντάρι, συνεχίζεται την Κυριακή 3/6 το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού. Η συγκεκριμένη είναι η πρώτη από τις τρεις πίστες δημόσιων δρόμων που περιλαμβάνονται στο φετινό ημερολόγιο. Η διάσημη πίστα δημόσιων δρόμων του Πο, στα Γαλλικά Πυρηναία, θα φιλοξενήσει έναν αγώνα WTCC για πρώτη φορά, όμως η πίστα της πόλης φιλοξενούσε GP τακτικά από το 1933. Ο πρώτος ιστορικά αγώνας γύρω από τους δρόμους και τα πάρκα του Πο έγινε το 1901 και οι Xουάν Μανουέλ Φάντζιο, Αλμπέρτο Ασκάρι, Τζάκι Στιούαρτ, Γιόχεν Ριντ, Τζακ Μπράμπαμ είναι μερικά από τα διάσημα ονόματα στη λίστα των νικητών στην οποία οι Ρομπ Χαφ, Νικολά Λαρίνι και Αλέν Μενού θέλουν να προσθέσουν τα δικά τους. Για να έχει τις καλύτερες δυνατές ευκαιρίες στο Πο, ο Αλέν Μενού έμεινε πίσω σκόπιμα στη σειρά, στον τελευταίο γύρο στη Bαλένθια και απαρνήθηκε βαθμούς του Πρωταθλήματος για να χάσει όσο το δυνατόν περισσότερο επιπλέον βάρος για το γαλλικό γύρο του WTCC. Ο Ρομπ Χαφ δεν θα φέρει καθόλου επιπλέον βάρος και θα τα δώσει όλα για να τερματίσει στο πόντιουμ. Ο πρώτος οδηγός της Chevrolet στην κατάταξη του πρωταθλήματος, ο Νικολά Λαρίνι στην τέταρτη θέση, θα έχει κίνητρα ανάλογα του επιπλέον βάρους που του προσέφερε η πρόσφατη επιτυχία του και θα προσπαθήσει να συνεχίσει να κερδίζει βαθμούς για τον τίτλο. Nικολά Λαρίνι: «Είμαι πολύ ευτυχής με τα καλά αποτελέσματα που είχα στη Valencia και με την τέταρτη θέση στην κατάταξη του Πρωταθλήματος. Το Πο θα είναι μία διαφορετική ιστορία, λόγω του επιπλέον βάρους των 45 κιλών που θα έχω, αλλά πρέπει να πω ότι προτιμώ να έχω αυτό το επιπλέον βάρος σε μία πίστα δημόσιων δρόμων σε σχέση με μία κανονική. Σε ένα μόνιμο σιρκουί, είναι σχεδόν αδύνατο να αντισταθμίσεις τα 5-6 δέκατα του δευτερολέπτου που χάνεις λόγω του επιπλέον βάρους, αλλά σε μία πίστα πόλης δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Όλα θα εξαρτηθούν από το πώς θα συμπεριφερθεί το αυτοκίνητο και τι αίσθηση θα έχει σε μία πίστα που είναι καινούργια για όλα τα αυτοκίνητα και όλους σχεδόν τους οδηγούς. Επειδή μου αρέσουν οι πίστες σε δημόσιους δρόμους, είμαι σίγουρος ότι τα πράγματα θα πάνε καλά για μένα. Ελπίζω ότι την Πέμπτη θα έχουμε τη δυνατότητα να μελετήσουμε την πίστα, με ένα κοινό αυτοκίνητο, αν είναι εφικτό, ή τουλάχιστον με μία μηχανή. Νιώθω ενθουσιασμό και αυτοπεποίθηση». Αλέν Μενού: «Σαν οδηγός, ποτέ δεν σου αρέσει να μένεις σκόπιμα πίσω στη σειρά και να βλέπεις τους άλλους να παίρνουν τους βαθμούς σου, αλλά λόγω του τρόπου που λειτουργεί το WTCC αυτό επιβάλλεται πότε-πότε. Το Πο είναι μία πίστα με δημόσιους δρόμους και σε τέτοιες πίστες τα προκριματικά είναι ζωτικής σημασίας αν θέλεις να στοχεύσεις μία θέση στο πόντιουμ. Υπάρχει από ελάχιστος έως καθόλου χώρος διαφυγής στις στροφές, επομένως οι προσπεράσεις θα είναι λίγες και πολύ σπάνιες, εκτός εάν θέλεις να ριψοκινδυνεύσεις να καταστρέψεις το αυτοκίνητό σου. Ελπίζω οι γνώσεις μου για το Πο από την εποχή που οδηγούσα μονοθέσια να βοηθήσουν, όπως και το γεγονός ότι αρκετοί από τους πιο ισχυρούς αντιπάλους μας φτάνουν σιγά-σιγά στο μέγιστο επιπλέον βάρος και ότι οι δύο από αυτούς έχουν ήδη πάρει ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης, να συμβάλλουν στο να πετύχει η Chevrolet μία ακόμα νίκη στο ενεργητικό της». Ρομπ Χαφ: «Είπα ότι πήγαινα στη Valencia για μία νίκη, επομένως υποθέτω ότι θα πρέπει να πω το ίδιο για το Πο. Μπορείτε να πιστέψετε ότι ένας οδηγός βγαίνει εκτός αγώνα, χωρίς να φταίει, στην πρώτη στροφή για τρεις συνεχόμενους χρονιές; Το καλό όλων αυτών είναι ότι θα τρέχω με το βασικό βάρος, επομένως αν καταφέρω να πάρω μία καλή σειρά εκκίνησης στα προκριματικά, θα έχω εύλογες πιθανότητες να διεκδικήσω τερματισμό στο πόντιουμ. Δεν έχω πάει ποτέ στο Πο, αλλά αυτό ισχύει για τους περισσότερους οδηγούς, επομένως θα αγωνιστώ επί ίσοις όροις με τους περισσότερους. Η βασική διαφορά θα είναι ότι θέλω επίσης να κερδίσω το συλλεκτικό ρολόι Louis Chevrolet!». Μαρκ Μπάσφιλντ: «Παραμείναμε στη Valencia για μία επιπλέον ημέρα δοκιμών προκειμένου να αξιολογήσουμε μερικά ακόμα αναβαθμισμένα εξαρτήματα του αυτοκινήτου για το 2007. Ο Alain οδήγησε το αυτοκίνητο του Rob, που ενεπλάκη στο ατύχημα του πρώτου αγώνα. Θα χρειαστεί γενική επισκευή αλλά για χρήση στις δοκιμές έκανε τέλεια τη δουλειά του. Στο Πο, ο Rob θα χρησιμοποιήσει το εφεδρικό αυτοκίνητο της ομάδας, που ήδη κατασκευάστηκε σαν αγωνιστικό πριν η ομάδα φύγει για Βαλένθια, απλά για να υπάρχει. Μετά τη Βαλένθια, τα αυτοκίνητα επέστρεψαν στα συνεργεία για επισκευή και θα δοκιμαστούν στο Silverstone τη Δευτέρα, πριν μεταφερθούν στο Πο. Επειδή πρόκειται για πίστα δημόσιων δρόμων, αυτό σημαίνει πολλές κλειστές στροφές και αρκετά ψηλά kerbs, επομένως η προσπέραση δεν θα είναι εύκολη. Κατά συνέπεια, οι κατατακτήριες δοκιμές θα είναι πιο σημαντικές από ποτέ και θα είναι καλό να έχουμε 15 λεπτά παραπάνω στα προκριματικά, ώστε να αποφύγουμε άτυχα περιστατικά όπως αυτά που είδαμε πέρσι στο Μακάου». Έρικ Νέβε: «Το επίσημο σλόγκαν του WTCC είναι ?Real Cars,Real Racing?, επομένως τί καλύτερο μέρος για το πρωτάθλημα από τους αγώνες σε πραγματικούς δρόμους, εκεί όπου γίνεται ο καθημερινός αγώνας της ζωής. Το Πο έχει γράψει ιστορία, επομένως, είναι φυσικό, εμείς στη Chevrolet να θέλουμε να προσθέσουμε το όνομά μας στη λίστα των νικητών. Ασφαλώς δεν θα είναι εύκολο καθώς τα Chevrolet είναι τώρα τα βαρύτερα αυτοκίνητα του αγώνα, αλλά θα έχουμε την ευκαιρία να πάμε καλά εκεί. Όπως έχουμε δει στο παρελθόν, πολλά θα εξαρτηθούν από τα προκριματικά. Σε κάθε περίπτωση, οι αγώνες σε δημόσιους δρόμους είναι αυτοί ακριβώς που δείχνουν με τι αυτοκίνητο τρέχουμε. Με τους αγώνες κυριολεκτικά να πλησιάζουν τον κόσμο, και όχι το αντίθετο, το πρωτάθλημα προσεγγίζει περισσότερο τους οπαδούς του. Με το ανοιχτό paddock, τους προσεγγίσιμους οδηγούς, τις ομάδες και τη γενική φιλική ατμόσφαιρα, θα πρέπει να δούμε χιλιάδες οπαδούς να 'βιώνουν' τη φιλοσοφία της Chevrolet στο Μονακό των Αυτοκινήτων Τουρισμού». Aναλυτικά το πρόγραμμα του αγώνα: Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2007 16.00-16.30 Δοκιμές Σάββατο, 2 Ιουνίου 2007 09.45-10.15 Ελεύθερες Δοκιμές 1 12.25-12.55 Ελεύθερες Δοκιμές 2 16.00-16.45 Προκριματικά Κυριακή, 3 Ιουνίου 2007 09.00-09.15 Προθέρμανση 11.05-11.30 Αγώνας 1: 19 γύροι = 52.440kms (Εν κινήσει εκκίνηση) 16.35-17.00 Αγώνας 2: 19 γύροι = 52.440kms (Εκκίνηση από στάση) Ο αγώνας του Πο στην TV Τα προκριματικά και ο 1ος αγώνας θα μεταδοθούν ζωντανά από το Eurosport 2. Η προθέρμανση και ο 2ος αγώνας θα μεταδοθούν επίσης ζωντανά από το Eurosport, αφού προηγηθεί μία περίληψη του 1ου αγώνα.