To Techrules Ren RS είναι μόνο για την πίστα


Τα τελευταία χρόνια η κινεζική εταιρία Techrules καταφέρνει να τραβά τα φώτα χάρη στο ομολογουμένως εντυπωσιακό Ren που έχει σχεδίαση η ιταλική GFG. Το στούντιο του Giorgetto Giugiaro και του γιου του Fabrizio.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 6/3/2018

Πέρυσι η Techrules είχε παρουσιάσει το Ren με στόχο την παραγωγή 96 αυτοκινήτων στην Ιταλία. Τα πράγματα φαίνεται ότι πήγαν καλά αφού και φέτος η κινέζικη εταιρία δίνει ξανά το παρόν στην Γενεύη για να παρουσιάσει το μονοθέσιο Ren RS. Το οποίο προορίζεται για χρήση αποκλειστικά στην πίστα με την μέγιστη συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 1.305 PS και την ροπή τα 2.340 Nm.

Όπως και το απλό Ren είναι ένα υβριδικό E-REV (με range extenders) με την διαφορά πως εδώ υπάρχουν δύο τουρμπίνες πετρελαίου που φορτίζουν την μπαταρία 28,4 kWh. Ανάλογα με την έκδοση του Ren RS, με ηλεκτρική ενέργεια τροφοδοτούνται τέσσερις (2 μπροστά +2 πίσω) ή έξι (2 μπροστά + 4 πίσω) ηλεκτροκινητήρες. Όταν η μπαταρία αδειάσει οι τουρμπίνες συμμετέχουν και απευθείας στην κίνηση των τροχών.

Σύμφωνα με την Techrules το ρεζερβουάρ των 80 λίτρων ντίζελ εξασφαλίζει πολλούς γύρους στην πίστα αφού η θεωρητική αυτονομία φτάνει τα 1.170 km. Επίσης υπάρχει δυνατότητα φόρτισης της μπαταρίας στην πρίζα όπου με ταχυφορτιστή το 80% γεμίζει σε μισή ώρα. Από πλευράς επιδόσεων οι Κινέζοι δίνουν ένα 0-100 κάτω από τα 3 sec και τελική που φτάνει τα 330 km/h.