Είναι μια νέα λειτουργία η οποία έρχεται να τονώσει την αφύπνιση για τη μάρκα και να ανεβάσει επίπεδο στην αντίληψη των υποψήφιων αγοραστών για τη μάρκα Volvo.
Στο πλαίσιο αυτό και για την Ελλάδα, τη διεύθυνση του νέου τμήματος Consumer Experience της Volvo Car Hellas αναλαμβάνει η κ. Έλλη Παρασκευά, η οποία θα έχει την ευθύνη του Marketing, των Συστημάτων Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) και των Data Analytics της εταιρείας.
Η κ. Παρασκευά διαθέτει εκτεταμένη επαγγελματική εμπειρία στο CRM, στην ανάλυση δεδομένων και σε προγράμματα βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη, έχοντας σταδιοδρομήσει σε εταιρείες Τηλεπικοινωνιών και Συνδρομητικής Τηλεόρασης.