Dacia Duster με κινητήρα ECO-G: Η υγραεριοκίνηση στην καλύτερή της στιγμή


Αξιοποιώντας την εμπειρία της στους κινητήρες διπλού καυσίμου (Βενζίνης/LPG), η Dacia προσφέρει στην ελληνική αγορά την υγραεριοκίνητη έκδοση 1.0 ΤCe 100 ECO-G του ικανότατου Duster.   

  • 10/2/2021

Η λαμπρή εμπορική πορεία του Dacia Duster τόσο στην ευρωπαϊκή όσο και την ελληνική αγορά μόνο τυχαία δεν είναι. Το δημοφιλές crossover όχι μόνο δίνει τις κατάλληλες απαντήσεις στις ανάγκες ενός κοινού που αναζητά προτάσεις με τη σωστή σχέση αξίας/τιμής, αλλά και καταφέρνει να σταθεί αντάξιο των υψηλών προσδοκιών σε μια κατηγορία, η οποία κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος.

Στην επιτυχία του Duster με το δυναμικό παρουσιαστικό και τον εκδρομικό χαρακτήρα συμβάλλουν οι εκτεταμένες εκτός δρόμου ικανότητές του, μιας και ο συνδυασμός της αυξημένης απόστασης από το έδαφος με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα τετρακίνησης (στις εκδόσεις 4WD) επιτρέπουν στο συμπαγές SUV της Dacia να αποκτήσει δεξιότητες που παραμένουν δυσεύρετες στις προτάσεις του ανταγωνισμού.

Στα παραπάνω προσθέστε τα υπερσύγχρονα, οικονομικά και αποδοτικά κινητήρια σύνολα βενζίνης (1.0 TCe 100hp, 1.3 TCe 130 & 150hp) και diesel (1.5 Blue dCi 115hp), τους γενναιόδωρους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, την αποδεδειγμένη αξιοπιστία και την αδιαμφισβήτητη αντοχή στον χρόνο και θα αντιληφθείτε τους λόγους για τους οποίους το Duster δεν αποτελεί απλώς τη δημοφιλέστερη  πρόταση στην πολυδιάστατη γκάμα της Dacia, αλλά και το σημείο αναφοράς για την ευρύτερη κατηγορία των SUV, με κίνηση στους δύο ή στους τέσσερις τροχούς.

Dacia Duster, τώρα και στην έκδοση με κινητήρα ECO-G με εργοστασιακό LPG! Aπό 13.580€

Σήμερα, το Dacia Duster προσθέτει ένα ακόμα πανίσχυρο όπλο στη φαρέτρα του. Τη νέα έκδοση 1.0 TCe 100 ECO-G με turbo κινητήρα διπλού καυσίμου βενζίνης / υγραερίου (LPG).

   

Αναλυτικότερα,  ο νέος κινητήρας βενζίνης Energy 1.0 TCe αποδίδει, με τη συμβολή του turbo, 100 ίππους και 170 Nm ροπής, εξασφαλίζοντας στην υγραεριοκίνητη έκδοση ECO-G, χαμηλότερες εκπομπές (-10% σε σχέση με ένα συμβατικό κινητήρα βενζίνης) διοξειδίου του άνθρακα, σημαντικά μικρότερο κόστος κίνησης (αφού το LPG είναι το πιο προσιτό καύσιμο της αγοράς), αλλά και χαμηλότερα πάγια έξοδα, αφού οι χαμηλότερες εκπομπές CO2, συνεπάγονται χαμηλότερα τέλη.

Η λύση του LPG είναι συμβατή με την αξιοπιστία και την ευκολία χρήσης που πρεσβεύει η Dacia, συμβάλλοντας στη δέσμευση του Groupe Renault (στο οποίο ανήκει) να μειώσει το παγκόσμιο αποτύπωμα άνθρακα κατά 25% το 2022, σε σύγκριση με το 2010. 

Mihai Bordeanu, Επικεφαλής Marketing Dacia

Αξιοποιώντας την εμπειρία της στα εργοστασιακά συστήματα υγραεριοκίνησης, η Dacia δημιουργεί έναν ασυναγώνιστο συνδυασμό αποδοτικότητας, οικονομίας και αξιοπιστίας.

Dacia Duster. Πιο δυνατό από ποτέ, σε εκδόσεις 4x2 και 4x4, με κινητήρες Βενζίνης, Diesel και Υγραερίου από 100 έως 150hp.

Με δεδομένο μάλιστα ότι η τιμή πώλησης του LPG στην Ελλάδα είναι κατά 60% χαμηλότερη σε σχέση με εκείνη της αμόλυβδης βενζίνης -η αντίστοιχη διαφορά από το πετρέλαιο κίνησης ανέρχεται στο 50%-, το Duster 1.0 TCe 100 ΕCO-G δεν έχει αντίπαλο στον τομέα της οικονομίας και της αποδοτικότητας.

Το βασικό συγκριτικό πλεονέκτημα της νέας έκδοσης ECO-G του δημοφιλούς Dacia είναι η κορυφαία αυτονομία που προσφέρει ο συνδυασμός των δύο δεξαμενών καυσίμου: μίας δεξαμενής LPG χωρητικότητας 34 λίτρων και μίας βενζίνης κανονικής χωρητικότητας (όπως και στις υπόλοιπες εκδόσεις του μοντέλου) 50 λίτρων.

Με βάση, λοιπόν, τη μέση τιμή της κατανάλωσης βενζίνης (5,5 λτ./100 χλμ.) και υγραερίου (6,8-6,9 λτ./100 χλμ.) το Dacia Duster ECO-G μπορεί να διανύσει την απόσταση των 1.400 χιλιομέτρων με ένα και μόνο γέμισμα και των δύο δεξαμενών. 

Σε συνδυασμό με το πλούσιο δίκτυο σημείων ανεφοδιασμού LPG στην ελληνική επικράτεια, το πλεονέκτημα του μοντέλου καθίσταται περισσότερο από σαφές.

Να σημειωθεί ότι η ενσωμάτωση του συστήματος υγραεριοκίνησης στο Dacia Duster πραγματοποιείται στο εργοστάσιο κατασκευής του μοντέλου και ως εκ τούτου διέπεται από τα αυστηρότητα πρότυπα ασφάλειας και αξιοπιστίας.

Dacia Duster. Ανακάλυψε το απόλυτο Crossover, με ασυναγώνιστη αυτονομία έως 1400χλμ., από 13.580€ και με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση!

Ο 3κύλινδρος turbo κινητήρας βενζίνης χωρητικότητας 1,0 λίτρου είναι σχεδιασμένος εξ αρχής να καταναλώνει και LPG, ενώ η ατσάλινη δεξαμενή υγραερίου, τοποθετημένη στο χώρο που υπό κανονικές συνθήκες καταλαμβάνει η ρεζέρβα, δεν περιορίζει τη χωρητικότητα του διαμερίσματος των αποσκευών.

Σε ό,τι αφορά στη λειτουργία του συστήματος,  η εναλλαγή ανάμεσα στους δύο τύπους καυσίμου πραγματοποιείται με δύο τρόπους. Είτε χειροκίνητα, από τον αντίστοιχο διακόπτη που βρίσκεται στον θάλαμο επιβατών, είτε αυτόματα, μόλις η δεξαμενή του LPG αδειάσει.  

Η πενταετής εργοστασιακή εγγύηση καθώς και η παροχή δωρεάν οδικής βοήθειας για τρία έτη πιστοποιούν με τον καλύτερο δυνατό την αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου που δίνει διαφορετική αξία στα χρήματα που καλείται κανείς να καταβάλλει ώστε να το αποκτήσει.

Η νέα έκδοση 1.0 TCe 100 ECO-G του Dacia Duster κοστίζει από 14.180 ευρώ.

Παράλληλα, το Dacia Duster προσφέρεται με εργοστασιακό σύστημα LPG και σε συνδυασμό με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα του 1,6 λίτρου, των 115 ίππων, με κόστος από 14.480 ευρώ.

Το Dacia Duster 1.0 TCe 100 ECO-G με μια ματιά

  • Εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης LPG
  • Χαμηλές εκπομπές ρύπων και χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας
  • Οικονομία στο γέμισμα έως και 60%
  • Αυτονομία έως και 1.400 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα
  • Εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών
  • Τιμή από 14.180 ευρώ