Abarth 595: Ανανέωση και ενίσχυση έως και 180 PS


Η ΣΕΙΡΑ 595 ΤΗΣ ABARTH ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ! ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ, ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ. ΩΣΤΟΣΟ, ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΙΣΧΥΟΣ ΠΕΝΤΕ: Η ΒΑΣΙΚΗ (145 PS), Η PISTA (160 PS), Η TURISMO (165 PS) ΚΑΙ ΟΙ COMPETIZIONE, ΑΛΛΑ ΚΑΙ 695 RIVALE (180 PS).

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤΟ: FCA
  • 6/9/2018

Όλες οι εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες τόσο με το «κλειστό» αμάξωμα όσο και με το Cabrio. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας συνδυάζεται σε όλες τις περιπτώσεις με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Βέβαια, η Abarth διαθέτει προαιρετικά το ημιαυτόματο -5άρι- κιβώτιο, του οποίου οι σχέσεις επιλέγονται και από τα paddles πίσω από το τιμόνι.

Εξωτερικά, οι νέες εκδόσεις του μικρού ιταλικού μοντέλου ξεχωρίζουν από τις ιδιαίτερες προσθήκες στους προφυλακτήρες. Στη βασική έκδοση είναι μαύρου ματ χρώματος, στην έκδοση Turismo φέρουν το χρώμα του υπόλοιπου αμαξώματος, ενώ στο Abarth 595 Competizione είναι γκρι ματ χρώματος. Η έκδοση Rivale είναι αποτέλεσμα συνεργασίας της Abarth με το ναυπηγείο σκαφών αναψυχής Riva. Γι’ αυτόν το λόγο έχει και διχρωμία (ένα συνδυασμό «Riva μπλε» και «shark grey») στο κάτω μέρος του. Οι κυρίως προβολείς φέρουν σε όλες τις εκδόσεις πολυελλειπτικές ενότητες και LED φώτα ημέρας. Μάλιστα, όλες οι εκδόσεις εφοδιάζονται προαιρετικά με προβολείς Bi-Xenon.

Abarth 595 με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό

Τα σπορτίβ γονίδια της Abarth στο εσωτερικό τονίζονται ήδη από τη βασική έκδοση με το επίπεδο στο κάτω μέρος του τιμονιού, αλλά και το οικείο σημάδι ψηλά στην κορυφή του για τη θέση της ευθείας. Επίσης, διατίθεται και sport πρόγραμμα οδήγησης, το οποίο κάνει την απόκριση του κινητήρα πιο άμεση, καθώς και το τιμόνι πιο άμεσο. Για το καταλληλότερο infotainment η Abarth εφοδιάζει το 595 με σύστημα Uconnect και οθόνη αφής HD 5 και 7 in.

Επιπλέον, το ιταλικό αυτοκίνητο εφοδιάζεται και με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ στον πίσω άξονα, αλλά και τη δυνατότητα καταγραφής ενός αγωνιστικού γύρου με τη βοήθεια των δεδομένων τηλεμετρίας της Abarth. Το σπορτίφ ύφος ολοκληρώνεται στο Abarth 595 Competizione με τα bucket καθίσματα Abarth Corsa της Sabelt. Επίσης, τα Abarth 595 Competizione και Pista διαθέτουν διπλή εξάτμιση Record Monza. Το «παρών» δίνει επίσης ένας νέος διακόπτης “sport”, με το πάτημα του οποίου μια βαλβίδα διαφοροποιεί τον ήχο της εξάτμισης, κάνοντάς τον πιο σκληροπυρηνικό. Το κορυφαίο highlight, όμως, είναι το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό D.A.M., που προέρχεται από το μηχανοκίνητο αθλητισμό και είχε τοποθετηθεί για πρώτη φορά στο Abarth 695 biposto, εμποδίζοντας κατά την απότομη επιτάχυνση μέσα στη στροφή το σπινάρισμα των τροχών, διαστάσεων 16 in.

Από στάση έως τα 100 km/h σε 6,7 sec

Η έκδοση των 180 PS χρειάζεται για να επιταχύνει από στάση έως τα 100 km/h 6,7 sec. Η αντίστοιχη των 165 PS ολοκληρώνει τη διαδικασία σε 7,3 sec. Για τις δύο πιο αδύναμες εκδόσεις δεν υπάρχουν στοιχεία ακόμη. Το ίδιο ισχύει για τις τελικές ταχύτητες. Σε ό,τι αφορά την επιβράδυνση, το μικρό sport μοντέλο εφοδιάζεται με δισκόπλακες διαμέτρου 294 mm (στον μπροστινό άξονα) και 240 mm (πίσω). Σημειώνουμε ότι η έκδοση 595 Competizione εφοδιάζεται με μεγάλος, αεριζόμενους δίσκους 305 mm!