Ανανέωση για το Hyundai Kona


Με αρκετές αλλαγές και με το αναμενόμενο N-Line πακέτο παρουσιάστηκε το ανανεωμένο Kona, το οποίο θα κάνει την εμφάνισή του στις Ευρωπαϊκές αγορές από τα τέλη του χρόνου.

  • Μιχαλης Κατωποδης
  • 2/9/2020

Για την ανανέωση του Kona είχαμε γράψει και παλαιότερα, καθώς η Hyundai έδινε teaser που προετοίμαζαν το έδαφος για αυτή τη μέρα. Πλέον, η αυλαία ανοίγει και αποκαλύπτονται όχι ένα αλλά δύο -στιλιστικά- μοντέλα, τα Kona και Kona N-Line. Ξεκινώντας από την απλή έκδοση, μπορούμε να παρατηρήσουμε σημαντικές αλλαγές στους προφυλακτήρες τα φωτιστικά σώματα και σε άλλα σημεία του αμαξώματος.

Ανάλογη λογική ακολουθεί και η N-Line, μόνο που εδώ το τελικό αποτέλεσμα είναι σαφώς πιο επιθετικό, με κύρια διαφοροποίηση στη μετατόπιση του λογότυπου της Hyundai στη γρίλια της μάσκας και την ύπαρξη τριών μικρών αεραγωγών στο μπροστινό μέρος του καπό. Παράλληλα με αυτά, το αμάξωμα συνοδεύουν τροχοί 18 ιντσών, ενώ πίσω χαμηλά ξεπροβάλλει ένας αεροδυναμικός διαχύτης και διπλή απόληξη της εξάτμισης.

Περνώντας στο εσωτερικό, η Κορεατική εταιρία έχει μορφοποιήσει το σχεδιασμό του ταμπλό και έχει προσθέσει επιπλέον ηλεκτρονικά, όπως πια γίνεται σε κάθε αλλαγή μοντέλου… Η οθόνη του συστήματος infotainment αυξάνεται σε διαγώνιο, από τις 7 στις 8 ίντσες, ανάλογα όμως με την έκδοση προστίθεται και μία σαφώς μεγαλύτερη οθόνη, 10,25 ιντσών. Αντίστοιχα ο πίνακας οργάνων απεικονίζεται πλέον ψηφιακά, χάρη σε μία ακόμη οθόνη 10,25 ιντσών.

Αναφορικά με τους κινητήρες, υπάρχει το μοτέρ των 1,6 λίτρων, που αποδίδει 200 PS και συνοδεύεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων. Μάλιστα, για τα μοντέλα με το πακέτο N-Line, που έχουν και τετρακίνηση, αναφέρεται πως θα υπάρχουν ειδικές ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης. Όσοι τώρα προτιμούν τους diesel, μπορούν να επιλέξουν τον 1,6 των 137 PS, με τετρακίνηση και μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο, διπλού συμπλέκτη, επτά σχέσεων.

Στη βάση της παλέτας των μηχανικών συνόλων υπάρχει μία mild hybrid έκδοση 48V που βασίζεται στον κινητήρα του ενός λίτρου και 120 ίππων της φίρμας, καθώς επίσης και η απλή εκδοχή αυτού. Αντίστοιχα υπάρχει και το υβριδικό Kona των 1,6 λίτρων και 140 ίππων, όπως το γνωρίζουμε και σήμερα. Αργότερα λογικά θα δούμε και το πραγματικό Kona N -όχι το πακέτο εξοπλισμού αλλά το κανονικό σπορ μοντέλο- το οποίο θα φεύγει σίγουρα πάνω από τους 250 ίππους, ακολουθώντας τα πρότυπα του i30 N.