Αποκαλύπτουμε όλα τα μυστικά της νέας BMW 2 Gran Coupe


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ Η ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ 2 GRAN COUPE. ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ CAR AND DRIVER ΜΠΗΚΕ ΣΤΑ ΑΔΥΤΑ ΤΟΥ BMW WELT ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟ ΕΙΔΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΣΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ.

  • KEIMENO: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΦΩΤ.: BMW, Β.Π.
  • 27/3/2019

Κατ’ αρχάς η ιδέα είναι το 2 Gran Coupe να προσελκύσει νέους ηλικιακά πελάτες κυρίως στην αγορά των ΗΠΑ, γι αυτό άλλωστε και θα παρουσιαστεί στο Los Angeles Auto Show, φέτος το Νοέμβριο. Δομικά το νέο μοντέλο βασίζεται στην πλατφόρμα UKL που χρησιμοποιείται για τη 2 Active Tourer αλλά και τις X1 και X2, άρα με φιλοσοφία "κινητήρας εμπρός εγκάρσια-κίνηση στους εμπρός τροχούς". Σχεδιαστικά είναι ένα 4θυρο Fastback με μήκος ανάμεσα στη νέα Σειρά 1 και τη Σειρά 3 και ενσωματώνει στοιχεία από τη νέα γενιά μοντέλων της φίρμας έχοντας παράλληλα πόρτες χωρίς πλαίσια παραθύρων θυμίζοντας μια μικρογραφία του πρωτότυπου 8 Gran Coupe που παρουσιάστηκε πέρυσι. Η μάσκα έχει στοιχεία από τη Σειρά 3 με τις γρίλιες να έχουν diamond-look 3D στοιχεία και όχι κάθετες γραμμές.

Τα εμπρός φωτιστικά θυμίζουν πολύ τη νέα Z4 ενώ η έκδοση που έχει ετοιμαστεί και είδαμε ήταν η τετρακίνητη 235 xDrive Μ Performance η οποία είχε τα ανάλογα αεροδυναμικά βοηθήματα και διακοσμητικά στοιχεία στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα. Ο τελευταίος φιλοξενεί δύο πεπλατυσμένες απολήξεις εξάτμισης. Τα δε πίσω φωτιστικά όπως άλλωστε διακρίνεται στο πρώτο –και μόνο- teaser, θυμίζει αρκετά τη Σειρά 8 με ενσωματωμένη αεροτομή στην πόρτα του χώρου αποσκευών.

Κίνηση δίνει ο δίλιτρος TwinPower turbo βενζινοκινητήρας απόδοσης ισχύος 306 ίππων και ροπής 450 Nm ενώ η συγκεκριμένη έκδοση είναι τετρακίνητη με 8άρι Sport αυτόματο κιβώτιο αεριζόμενα δισκόφρενα εμπρός-πίσω και ελαστικά Continental ContiPremiumContact6 διαστάσεων 235/35-R19. Με δεδομένη τη συνάφεια με τη νέα X2 M35i που έχει τα ίδια χαρακτηριστικά θα πρέπει να υπολογίζουμε ένα 0-100km/h σε κάτω από 5 sec και τελική περιορισμένη στα 250 km/h.

Το εσωτερικό θυμίζει έντονα τη νέα Σειρά 3 (φωτό) και Σειρά 8, με το ταμπλό να φιλοξενεί ψηφιακό πίνακα οργάνων πίσω από το M πολυλειτουργικό τιμόνι, ενώ ψηλά στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται μεγάλη οθόνη αφής. Πιο κάτω στην κονσόλα υπάρχει ο επιλογέας για το αυτόματο κιβώτιο με προγράμματα Sport, Comfort και Eco Pro ενώ το σύστημα iDrive όπως και ο επιλογέας είναι ίδια με αυτά της Σειράς 3, με τον περιστροφικό διακόπτη να πλαισιώνεται από τα πλήκτρα λειτουργιών σε μια επιφάνεια και όχι με επιμέρους κουμπιά. Εντυπωσιακά επίσης είναι τα φωτεινά μοτίβα στις πόρτες και το ταμπλό από τις διόδους LED που «τρέχουν» κατά μήκος της καμπίνας.

Οι πίσω χώροι είναι επαρκείς για δύο άτομα με μια σχετικά εύκολη είσοδο για μεγάλους σωματότυπους. Ο δε χώρος αποσκευών, τυπικός για την κατηγορία αλλά και με μια μικρή λεπτομέρεια: κάτω από το πίσω κάθισμα διακρίνεται ήδη ο χώρος για την τοποθέτηση μπαταριών μιας και το αυτοκίνητο θα έχει και Plug-in έκδοση, όπως βέβαια και μια πληθώρα κινητήρων βενζίνης και diesel με προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις.