Aston Martin AM-RB 001: Sexy κι όποιος αντέξει!


Με αναλογία κιλών ανά ίππο 1:1 είναι ό,τι πιο κοντά σε μονοθέσιο της F1!

  • 5/7/2016

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΕΡΤΕΚΗΣ

Με την επωνυμία AM-RB 001 και με την τεχνική βοήθεια της Red Bull, η Aston Martin έχει κάθε λόγο να είναι υπερήφανη για το νέο της δημιούργημα, που ενσωματώνει εξωτικές τεχνολογικές εφαρμογές.

Η Aston Martin AM-RB 001, μπορεί να έχει αισθητικές αναφορές στα αγωνιστικά LMP1 του Le Mans, με τους μεγάλους θόλους και τα χαρακτηριστικά φωτιστικά ή την άκρως «αγωνιστική» σιλουέτα, ωστόσο τα μονοθέσια της F1 είναι εκείνα με τα οποία ταυτίζεται περισσότερο!

Πηγή ισχύος είναι ένας ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας, τον οποίο έχουν σχεδιάσει οι Adrian Newey (Red Bull Racing) και Marek Reichman (Aston Martin), ο οποίος και θα αποτελέσει την βασική κινητήρια μονάδα του υβριδικού συστήματος της AM-RB 001!

Το αμάξωμα είναι υπόδειγμα αεροδυναμικής, έχοντας περάσει από αεροδυναμική σήραγγα, ενώ η χρήση carbon και πανάλαφρων υλικών έχει επιτύχει αποτελέσματα όπως η αγωνιστικών προδιαγραφών LMP1.

Όπως υποστηρίζει ο Newey, το νέο hypercar μπορεί να μεταφέρει 2 άτομα στο εσωτερικό του και μπορεί να συνδυάσει την extreme απόδοση στα επίπεδα ενός μονοθεσίου της Formula 1, με την φιλικότητα στην καθημερινή χρήση!

Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο που προσθέτει η Aston Martin είναι το γεγονός ότι η αναλογία βάρους προς ίππο είναι στο απόλυτο 1:1. Κάτι που σημαίνει ότι εάν το αμάξωμα ζυγίζει 1.000 κιλά η απόδοση της κινητήριας μονάδας θα είναι αντίστοιχα 1.000 ίπποι!

Ως είθισται σε αυτές τις περιπτώσεις η ΑΜ-RΒ 001 θα είναι διαθέσιμη σε limited edition, μόλις 150 αντιτύπων, 51 περισσοτέρων από τον αρχικό προγραμματισμό λόγω… ζήτησης, τα 25 εκ των οποίων έχουν παραγγελθεί για αποκλειστική χρήση σε πίστα.

Μάλιστα δεν αρκεί κάποιος για να έχει το ποσό των 2,3 έως 3,5 εκατομμυρίων ευρώ που κοστίζει (ανάλογα με την έκδοση), αλλά θα πρέπει να είναι ήδη ιδιοκτήτης μιας One-77 ή μιας Vulcan, προκειμένου να έχει στο γκαράζ του το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής (εντός πίστας) που έχει κατασκευαστεί ποτέ.

Αναμένουμε με ενδιαφέρον περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες. Μείνετε συντονισμένοι...