Αυτό είναι το νέο Audi A6


H Audi έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες και τα αρχικά στοιχεία για το νέο A6 που θα παρουσιαστεί επίσημα στο Σαλόνι της Γενεύης. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 28/2/2018

Αισθητικά η νέα λιμουζίνα ακολουθεί την οικογενειακή γραμμή που εγκαινιάστηκε με το A4 και καθιερώθηκε με το A8, ενώ στα high light της ανήκει και η εξαιρετική αεροδυναμική (συντελεστής οπισθέλκουσας 0,24). Παρόλο που οι εξωτερικές της διαστάσεις έχουν μεταβληθεί ελάχιστα σε σχέση με αυτές του προκατόχου της -μήκος +7mm, συνολικά 4.939 mm.

Το πλαίσιο είναι καινούργιο, αποτελείται από συνδυασμό χάλυβα και αλουμινίου και διακρίνεται για τη μεγάλη ακαμψία του, ενώ οι χώροι για τους επιβάτες είναι ακόμα μεγαλύτεροι σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ εξακολουθεί να είναι 530 λίτρα, ενώ το κάλυμμά του μπορεί να ανοίγει και ηλεκτρικά, με κατάλληλη κίνηση του ποδιού.

Η σχεδίαση του εσωτερικού ακολουθεί τα πρότυπα του A8, με αποτέλεσμα να υπάρχουν δύο οθόνες στο ταμπλό. Η πάνω, που με 10,1 in είναι και η μεγαλύτερη από τις δύο, είναι μέρος του συστήματος infotainment, που φυσικά περιλαμβάνει και όλες τις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones. Η κάτω, με μέγεθος 8,6 in, εξασφαλίζει κατά κύριο λόγο τον έλεγχο του συστήματος κλιματισμού.

Σε συνδυασμό με το MMI Navigation Plus ο πίνακας οργάνων είναι ο ψηφιακός των 12,3 in του ομίλου, ενώ στην περίπτωση αυτή διαθέσιμο είναι και το ηχοσύστημα Advanced Sound System της B&O. Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του ΜΜΙ περιλαμβάνεται η δυνατότητα επιλογής των λειτουργιών που απεικονίζονται στην οθόνη με τη χρήση “drag and drop”, η δυνατότητα αποθήκευσης επιλογών και ρυθμίσεων για μέχρι και 7 οδηγούς που μπορούν να καθορίσουν μέχρι και 400 διαφορετικές παραμέτρους.

Στα διαθέσιμα συστήματα υποβοήθησης περιλαμβάνεται και αυτό της στάθμευσης είτε σε υπαίθριο χώρο είτε σε γκαράζ, ενώ συνολικά υπάρχουν τρία «πακέτα» συστημάτων, τα Town (με την καινούργια υποβοήθησης διασταυρώσεων), Park και Tour. Αν κάποιος επιλέξει και τα 3 τότε ο συνολικός αριθμός τους ανέρχεται σε 39.

Σε ότι αφορά τη γκάμα των κινητήρων, που θα ξεκινούν από τα 2.000 cc τόσο για βενζίνη όσο και diesel, όλα τα σύνολα θα διαθέτουν την ήπια υβριδική υποβοήθηση της Audi, στην οποία ένα ηλεκτροκινητήρας στη μίζα (RSG) συνδυάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου. Παράλληλα το νέο Audi A6 μπορεί μεταξύ των 55 και των 160 km/h να ρολάρει, η λειτουργία Start Stop μπορεί να ενεργοποιείται από την ταχύτητα των 22 km/ h, ενώ υπάρχει και ανάκτηση ενέργειας έως 12 kW κατά το φρενάρισμα. Το αποτέλεσμα όλων των παραπάνω είναι η μείωση της κατανάλωσης κατά 0,7 lt ανά 100 km.

Στην έναρξη των πωλήσεων, τον Ιούνιο, διαθέσιμοι θα είναι καταρχήν ο 3.0 TFSI των 340 PS και ο 3.0 TDI των 286 PS. Και οι δύο θα συνδυάζονται στάνταρ με την τετρακίνηση quattro καθώς και με αυτόματα κιβώτια, που στην περίπτωση του diesel είναι ένα Tiptronic 8 σχέσεων και σε αυτή του TFSI ένα S-Tronic με 7 σχέσεις.

Στα ιδιαίτερα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του καινούργιου Audi Α6 συγκαταλέγεται και η δυναμική τετραδιεύθυνση, που στις χαμηλές ταχύτητες στρίβει τους πίσω τροχούς αντίθετα από τους εμπρός για μεγαλύτερη ευελιξία. Στις μεγάλες ταχύτητες οι τροχοί στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση για χάρη της σταθερότητας. Το τετράθυρο νέο Audi A6 θα είναι διαθέσιμο, όπως είπαμε από τον Ιούνιο, ενώ η δημοφιλής στην κεντρική Ευρώπη έκδοση Avant θα παρουσιαστεί επίσημα το Σεπτέμβριο στο Παρίσι.