Αυτές είναι οι εκδόσεις της νέας Alfa Romeo Giulia!


Αποκαλύφθηκαν στο Σαλόνι της Γενεύης.

  • 1/3/2016

Καιρό περιμέναμε νέα της και να που τώρα έφτασε η ώρα της επίσημης αποκάλυψης. Ο λόγος για την νέα Alfa Romeo Giulia την οποία είχαμε γνωρίσει στην πανίσχυρη και "εξωτική" έκδοση Quadrifoglio, αλλά δεν είχαμε καμία επίσημη πληροφόρηση όσον αφορά στις πιο "γήινες" εκδόσεις. 

Στο Σαλόνι της Γενεύης η ιταλική φίρμα παρουσιάζει τέσσερις εκδόσεις του νέου πολυαναμενόμενου μοντέλου της στο οποίο ποντάρει πολλά: τρεις Giulia Super και μία Giulia Quadrifoglio.

Οι δύο Giulia Super εξοπλίζονται με τον κινητήρα 2.2 JTDM 180 HP (με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο). Η πρώτη, σε μπλε Montecarlo και πακέτο εξοπλισμού Lusso φοράει ζάντες αλουμινίου 18" με μαύρες δαγκάνες φρένων, ενώ η δεύτερη Giulia Super, σε λευκό Trofeo τριπλής επίστρωσης, είναι εφοδιασμένη με το πακέτο εξοπλισμού Sport, ρυθμιζόμενη πανοραμική ηλιοροφή και ζάντες αλουμινίου 18" με κόκκινες δαγκάνες φρένων. Τελευταία, αλλά όχι λιγότερο σημαντική, η τρίτη Giulia Super Lusso, σε χρώμα Imola Titanium και ζάντες αλουμινίου 18", σηματοδοτεί την πρώτη εμφάνιση του νέου κινητήρα 2.0 TBi 200 HP, που συνεργάζεται με ένα νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Q-Tronic. Οι εκδόσεις της Giulia στην Έκθεση ολοκληρώνονται από μία Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 BiTurbo 510 HP σε κόκκινο Competizione.

Οι πρώτες παραγγελίες της νέας Giulia θα ξεκινήσουν από τον Απρίλιο, σε όλες τις αγορές της περιοχής EMEA. Συγκεκριμένα, οι διαθέσιμες εκδόσεις θα είναι οι Giulia, Super και Quadrifoglio και θα μπορούν να συνδυαστούν με δύο πακέτα εξοπλισμού (Lusso και Sport), 18 διαφορετικές εκδόσεις εσωτερικού και 13 χρώματα αμαξώματος. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν από δύο τύπους μετάδοσης (νέο 8τάχυτο Q-Tronic αυτόματο ή 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο) και τέσσερις νέους κινητήρες: 2.0 TBi 200 HP, 2.2 JTDM 150 HP ή 180 HP και τον κινητήρα βενζίνης 2.9 V6 BiTurbo 510 ΗΡ.

Ανεξάρτητα από την έκδοση, η νέα Giulia έχει δημιουργηθεί για να είναι μαγευτική και σαγηνευτική. Ένα αυτοκίνητο που συγκεντρώνει πέντε στοιχεία που έχουν καταστήσει την Alfa Romeo ως μία από τις πιο επιθυμητές μάρκες αυτοκινήτων στον κόσμο: ξεχωριστό Ιταλικό design, τελευταία λέξη της τεχνολογίας, καινοτόμους κινητήρες, ιδανική κατανομή βάρους, μοναδικές τεχνικές λύσεις και την καλύτερη αναλογία βάρους-ισχύος.

 

Ιδανική κατανομή βάρους

Για την επίτευξη της εξαιρετικής αναλογίας βάρους-ισχύος, η νέα Giulia συνδυάζει την εξαιρετική απόδοση του κινητήρα με εκτεταμένη χρήση πολύ ελαφρών υλικών όπως ανθρακονήματα, αλουμίνιο, κράμα αλουμινίου και πλαστικό. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα βάρος χωρίς φορτίο 1.374 κιλά για την έκδοση ντίζελ 2.2 180 HP και 1.524 kg για την Quadrifoglio, με αναλογία βάρους-ισχύος μικρότερη από 3.

Επιπλέον, παρά τη μεγάλη ελαχιστοποίηση του βάρους, το αυτοκίνητο διατηρεί εξαιρετική στρεπτική ακαμψία που εγγυάται υψηλή ποιότητα στην πάροδο του χρόνου, ακουστική άνεση και καλό κράτημα ακόμα και σε ακραίες συνθήκες.

Kαινοτόμοι κινητήρες

H νέα Giulia προσφέρει, εκτός από τον κινητήρα 2.9 λίτρων V6 BiTurbo στην Quadrifoglio έκδοση, μια πρωτοφανή γενιά κινητήρων, που αντιπροσωπεύουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και κατατάσσονται στην κορυφή της κατηγορίας τους ως προς την απόδοση και την οικονομία. Όλοι οι κινητήρες που κατασκευάζονται στην Ιταλία, στις εγκαταστάσεις στο Termoli (βενζινοκινητήρες) και Pratola Serra (κινητήρες ντίζελ), μέσα από διαδικασίες και μεθόδους αιχμής.

Ειδικότερα, ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης 2.0 TBi 200 HP (με μέγιστη ροπή 330 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο, χαρακτηρίζεται από μια ιδιαίτερα γρήγορη απόκριση στις εντολές του γκαζιού και πολύ καλή κατανάλωση καυσίμου. Συνδυάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων Q-Tronic.

Ο 2.2 JTDM, ο πρώτος πλήρως αλουμινένιος ντίζελ κινητήρας στην ιστορία της Alfa Romeo, υιοθετεί την τελευταία γενιά του συστήματος MultiJet II και εξασφαλίζει άνεση και ευχάριστη οδηγική εμπειρία. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με 180 HP στις 3.750 σ.α.λ (μέγιστη ροπή των 450 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) και 150 HP στις 4.000 σ.α.λ (380 Nm στις 1.500 σ.α.λ.) αντίστοιχα. Και οι δύο εκδόσεις, πάντα με κίνηση στους πίσω τροχούς, εφοδιάζονται με το νέο 8τάχυτο Q-Tronic αυτόματο κιβώτιο ή, εναλλακτικά, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio, διατίθεται ο κινητήρας 2.9 BiTurbo 510 HP. Εμπνευσμένος από την τεχνογνωσία της Ferrari, είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένος από αλουμίνιο και προσφέρει καταιγιστικές επιδόσεις με τελική ταχύτητα πάνω από 307 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9" και μέγιστη ροπή 600 Nm. Επίσης, είναι κορυφαίος στην κατηγορία του, ως προς τα επίπεδα εκπομπών ρύπων (198 g/km CO2 με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο) ενώ χάρη στο CEM, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, προσφέρει προσιτό κόστος λειτουργίας.

 

Καινοτόμες, αποκλειστικές τεχνικές λύσεις

Τα ηλεκτρονικά συστήματα χρησιμοποιούνται μόνο και μόνο για να κάνουν την οδηγική εμπειρία ακόμα πιο συναρπαστική. Αυτό αποδεικνύεται από τα πολλαπλά εξελιγμένα συστήματα τα οποία, προσφέρονται ως στάνταρ ή προαιρετικά και συμπεριλαμβάνουν:

- Torque Vectoring (μόνο για Giulia Quadrifoglio) για βελτίωση της μετάδοσης ισχύος στο δρόμο σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, ελέγχοντας τη ροπή ξεχωριστά σε κάθε τροχό.

- Integrated Brake System για σημαντική μείωση της απόστασης φρεναρίσματος (αρκούν 38.5 μ. για την επιβράδυνση από τα 100 χλμ./ώρα σε 0 και λιγότερα από 32 μέτρα για την Giulia Quadrifoglio με ανθρακονημάτινα - κεραμικά δισκόφρενα).

- Active Aero Splitter για ενεργό διαχείριση της αρνητικής άντωσης στις υψηλές ταχύτητες (σε συνδυασμό με εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή Cx 0,32).

- Alfa DNA και DNA Pro (μόνο στην Giulia Quadrifoglio) με επιλογές ρύθμισης Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε μια Alfa Romeo) και Race (μόνο για Giulia Quadrifoglio).

- Chassis Domain Control (μόνο για Giulia Quadrifoglio) που εξελίχθηκε από κοινού με την Magneti Marelli και διαχειρίζεται τη δράση των διαφόρων συστημάτων.

- Αποκλειστικές αναρτήσεις που εξασφαλίζουν τον καλύτερο μέσο λόγο μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης στην αγορά (11,8). Επίσης, μια λύση πολλαπλών συνδέσμων - αποκλειστικότητα της Alfa Romeo - που έχει υιοθετηθεί στον πίσω άξονα, διασφαλίζει μέγιστες επιδόσεις και οδηγική απόλαυση αλλά και άνεση.

- Σύστημα 8.8" Connect 3D Nav, εξελιγμένο σε συνεργασία με τη Magneti Marelli, που προσφέρει μιας νέας γενιάς Human - Machine Interface.

- Human-Machine interface (διεπαφή ανθρώπου - μηχανής). Το σαλόνι επιβατών προσφέρει ό,τι καλύτερο όσον αφορά την ποιότητα, την ασφάλεια, τον εξοπλισμό και την άνεση, με τον οδηγό να βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο: όλα τα βασικά χειριστήρια, συμπεριλαμβανομένου του κουμπιού εκκίνησης, είναι ενσωματωμένα στο τιμόνι.

- Ταμπλό οργάνων με έγχρωμη οθόνη 3.5" ή 7".

- Συστήματα υποβοήθησης, όπως το σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης Forward Collision Warning, το προαιρετικό Adaptive Cruise Control και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας Lane Departure Warning.

Εκδόσεις της Giulia

Αρχικά, τρία επίπεδα εξοπλισμού (Giulia, Super και Quadrifoglio), δύο πακέτα πρόσθετου εξοπλισμού (Lusso και Sport), 18 διαφορετικές εκδόσεις εσωτερικού και 13 χρώματα αμαξώματος θα είναι διαθέσιμα για την Giulia. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν μετάδοση κίνησης στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς, δύο τύπους μετάδοσης (νέο 8τάχυτο Q-Tronic αυτόματο ή 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων).

Η έκδοση Giulia εξοπλίζεται με 16" ζάντες αλουμινίου, εμπρός καθίσματα με μαύρο ύφασμα, οθόνη TFT 3.5", δερμάτινο τιμόνι με κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και πλήθος συστημάτων, όπως Forward collision warning, IBS (Integrated Braking System) και Lane Departure Warning, σύστημα διζωνικού κλιματισμού, cruise control, Alfa Connect 6.5".

Στους διαθέσιμους κινητήρες περιλαμβάνονται οι: 2.0 TBi 200 HP (με κίνηση στους πίσω τροχούς και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων), 2.2 JTDM 150 HP (με κίνηση στους πίσω τροχούς και μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) και 2.2 Turbo Diesel 180 HP (με κίνηση στους πίσω τροχούς και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων).

Η Super διακρίνεται για τον ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ζάντες αλουμινίου 17" εκλεπτυσμένα δερμάτινα και υφασμάτινα καθίσματα, με επιλογή τριών χρωμάτων για τα ταμπλό και τις θύρες. Συνδυάζεται με κινητήρες 2.0 TBi 200 HP και 2.2 JTDM HP 150 HP ή 180 HP.

Η κορυφαίας απόδοσης έκδοση Quadrifoglio εφοδιάζεται με τον ισχυρό κινητήρα BiTurbo βενζίνης 2.9 λίτρων 510 HP. Εξωτερικά, οι ειδικές εισαγωγές αέρα στο καπό και το ρύγχος, οι σπορ προφυλακτήρες και το Active Aero Splitter προδίδουν τη μοναδική προσωπικότητα της Giulia Quadrifoglio. O επιλογέας Alfa DNA Pro με τη λειτουργία Race και την τεχνολογία Torque Vectoring είναι επίσης διαθέσιμα. Κατόπιν παραγγελίας, διατίθεται και το σύστημα Connect 3D Nav 8.8" αλλά και τα καθίσματα από ανθρακονήματα.

Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να εξατομικεύσουν τη δική τους Giulia Super με τα πακέτα Lusso ή Sport αλλά και τα πακέτα Performances, Sound Theatre By Harman Kardon, Convenience, Driver Assistance Plus, Power Seats και Lighting AFS.