DS X E-Tense: Ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο με 1.360 PS


Η premium εταιρεία της Citroen, η DS, κοιτάζει προς το μέλλον με το DS X E-Tense. Το ριζοσπαστικό concept car θέλει να κάνει το μέλλον... παρόν, αφού αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2035: αυτόνομα, γρήγορα και πολυτελώς.

 
  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: DS
  • 1/11/2018

Με βάση το πρώτο πρωτότυπο E-Tense, το νέο concept car είναι στο στιλ ενός σούπερ σπορ αυτοκινήτου με monocoque πλαίσιο. Οι πρόβολοι είναι κοντοί, οι τροχοί τεράστιοι και το σχήμα επιθετικό και με χυτές γραμμές. Οι κομψοί προβολείς συναντώνται με τεράστιους αεραγωγούς, ενώ στο πίσω μέρος τα μεγάλα φώτα βρίσκονται βαθιά στις αντίστοιχες κοιλότητες του αμαξώματος και περιβάλλουν τον αεροδυναμικό διαχύτη. Εντούτοις, μεγαλύτερη εντύπωση προκαλεί η ασύμμετρη σχεδίαση του πρωτότυπου, η οποία φαίνεται ιδιαίτερα στο εμπρόσθιο και οπίσθιο τμήμα και αφήνει πίσω τη συμβατική δομή του οχήματος.

DS X E-Tense με ασύμμετρη δομή

Ο οδηγός εισέρχεται στο πρωτότυπο πάνω από μια πόρτα-πτερύγιο, σαν να μπαίνει μέσα σε ένα κουκούλι, το οποίο στην περίπτωσή μας, βρίσκεται κάτω από ένα θόλο από καθαρό κρύσταλλο. Από εκεί μπορείτε να ξεκινήσετε το αυτόνομο ή μη ταξίδι σας - πάνω σε ένα αεριζόμενο κάθισμα με λειτουργία μασάζ και με μουσική στα αυτιά από το hifi-sound bar. Ένα ημιδιαφανές ηλεκτροχρωματικό γυάλινο δάπεδο παρέχει θέα στο δρόμο, ενώ το εσωτερικό αγκαλιάζει τον ή τους επιβάτες με δέρμα, ξύλο και μέταλλο. Οι γυάλινες επιφάνειες αναλαμβάνουν τη λειτουργία της οθόνης του tablet. Μια υποβοήθηση από ένα ολόγραμμα υποστηρίζει τον οδηγό και μέχρι και δύο επιβάτες στον έλεγχο των συστημάτων άνεσης, ψυχαγωγίας και πληροφόρησης. Παρεμπιπτόντως, οι δύο επιβάτες παίρνουν τις θέσεις τους στους δικούς τους διαστημικούς σταθμούς!

Το DS X E-Tense τροφοδοτείται από δύο ηλεκτροκινητήρες στους εμπρός τροχούς, οι οποίοι παρέχουν συνολική ισχύ 1.000 kW, δηλαδή 1.360 PS. Η ανάρτηση προέρχεται από το πρόγραμμα της DS στη Formula E.