Facelift σε μοτίβο «X-Citing» για το Toyota Aygo


Με περίπου τέσσερα χρόνια παρουσίας στους ευρωπαϊκούς δρόμους το Aygo περνά από μία αισθητική ανανέωση και αποκτά μία πιο X-Citing εμφάνιση που συνδυάζεται με έναν αναβαθμισμένο κινητήρα.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 23/2/2018

Όπως βλέπουμε και στις φωτογραφίες το ανανεωμένο Aygo απέκτησε μία πιο νεανική εμφάνιση με σήμα κατατεθέν την μάσκα με το χαρακτηριστικό X. Παράλληλα υπάρχουν μικρής έκτασης αλλαγές στους προφυλακτήρες και στα επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, ενώ θα διατίθενται και νέας σχεδίασης ζάντες που θα φτάνουν έως τις 15 ίντσες. Εδώ να πούμε πως θα υπάρχουν τέσσερις συνολικά εκδόσεις (X-Play, X-Cite και X-Trend) που θα διαφοροποιούνται από διάφορα εξατομικευμένα στοιχεία εξοπλισμού και συνδυασμούς χρωμάτων.

Σημαντική είναι η προσθήκη νέων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού και ασφαλείας που ανεβάζουν τα επίπεδα του Aygo και ενδεχομένως σε μια νέα αξιολόγηση από τον Euro NCAP. Έτσι το ανανεωμένο Aygo θα εφοδιάζεται με το σύστημα PCS (Pre-Collision System) που λειτουργεί στα 10-80 km/h και αποτρέπει μία πιθανή σύγκρουση αφού προειδοποιεί ή και ακινητοποιεί το αυτοκίνητο. Ένα ακόμη νέο σύστημα είναι ο LDA (Lan Departure Alert) που προειδοποιεί για ακούσια αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας και διατήρηση του αυτοκινήτου σε αυτή.

Ο γνωστός 1.000άρης τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας αναβαθμίστηκε με νέο σύστημα ψεκασμού, ελαφρώς υψηλότερη σχέση συμπίεσης και μειωμένες μηχανικές τριβές ώστε να αποκτήσει πιστοποίηση για τις νέες προδιαγραφές Euro. Η ισχύς έχει αυξηθεί στα 72 PS και στα 93 Nm ροπής όταν -ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού- η μέση κατανάλωση είναι στα 3,9-4,1 lt/100 km και η εκπομπή CO2 από 90 g/km. Σχετικά με τις επιδόσεις το 0-100 ολοκληρώνεται σε 13,8 sec με τελική στα 160 km/h.