Ferrari F8 Tributo: H πιο ισχυρή V8 στην ιστορία της Ferrari κάνει ντεμπούτο στη Γενεύη


ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ, ΠΑΝΙΣΧΥΡΗ BERLINETTA ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΙΓΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ.

  • 28/2/2019

Το Tributo, το νέο σπορ αυτοκίνητο της Ferrari αντιπροσωπεύει την υψηλότερη έκφραση μιας διθέσιας berlinetta. Με διαστάσεις 4.611x1.979x1.206 mm εμπεριέχει μια νέα σχεδιαστική γλώσσα η οποία θα τονίζει τα στοιχεία της υψηλής απόδοσης και της αεροδυναμικής. Το όνομα της προέρχεται από τη χωρίς συμβιβασμούς υλοποίηση και από τον κινητήρα ο οποίος είναι ο πιο ισχυρός στην ιστορία της φίρμας για αυτοκίνητο παραγωγής με συνολική ισχύ 720 ίππων ή 185 ίππους ανά λίτρο κυβισμού. Ο 3.902 cc V8 κινητήρας έχει κερδίσει τρεις συνεχόμενες φορές τη διάκριση Κινητήρας της Χρονιάς για το 2016, το 2017 και το 2018 και τοποθετείται στο αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει την 488 GTB. Με βελτιώσεις σε όλους τους τομείς του αυτοκινήτου προσφέρει σύμφωνα με τη φίρμα ακόμη καλύτερο έλεγχο στο όριο μαζί με αναβαθμισμένη ποιότητα κύλισης και άνεση.

Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται από το S-Duct, μια λύση που έκανε το ντεμπούτο του στο 488 Pista, αλλά που έχει επανασχεδιαστεί ώστε να ταιριάζει στις εκτεταμένες τροποποιήσεις που έγιναν. Το αποτέλεσμα είναι ότι μόνο το S-Duct συμβάλλει κατά 15% στη συνολική αύξηση της αρνητικής άντωσης σε σύγκριση με το 488 GTB. Οι νέοι, προβολείς LED –από την άλλη- επέτρεψαν στους αεροδυναμιστές της Ferrari να ενσωματώσουν νέους αυλούς ψύξης φρένων σε συνδυασμό με αυτούς που βρίσκονται στο εξωτερικό του προφυλακτήρα, με στόχο τη βελτίωση της ροής του αέρα σε ολόκληρο τον τροχό και έτσι να αποφευχθεί η αύξηση του μεγέθους του συστήματος πέδησης για να αντιμετωπίσει τη μεγαλύτερη ταχύτητα του αυτοκινήτου. Το νέο πίσω κρύσταλλο Lexan αφήνει σε κοινή θέα το χώρο του κινητήρα και φέρνει μνήμες από το πιο φημισμένο V8 μοντέλο της Ferrari, την F40.

Η καμπίνα διατηρεί την κλασσική, προσανατολισμένη προς τον οδηγό εμφάνιση του πιλοτηρίου, χαρακτηριστική των mid-rear berlinettas της Ferrari, αλλά όλα τα στοιχεία του ταμπλό, των πάνελ των θυρών και του τούνελ έχουν επανασχεδιαστεί πλήρως. Η νέα γενιά HMI (Human Machine Interface), οι αεραγωγοί, το νέο τιμόνι και τα χειριστήρια, καθώς και μια νέα 7 "οθόνη αφής, βελτιώνει σημαντικά το περιβάλλον για οδηγό και επιβάτη.

Η F8 Tributo έχει 50 περισσότερους ίππους από το αυτοκίνητο που αντικαθιστά, είναι ελαφρύτερη και έχει 10% βελτιωμένη αεροδυναμική επίδοση μαζί με την τελευταία έκδοση του Side Slip Angle Control. Έτσι ενώ η F8 Tributo είναι πανίσχυρη δεν υστερεί στον τρόπο που αποδίδεται η ισχύς των 720 ίππων στις 8.000 rpm αλλά και η ροπή των 770 Nm από τις 3.250 rpm. Δεν υπάρχει turbo lag, ενώ η ηχητική πανδαισία είναι δεδομένη. Η ισχύς ταιριάζει με υποδειγματικό κράτημα χάρη στις λύσεις διαχείρισης της. Υπάρχει λοιπόν μια νέα έκδοση του Ferrari Dynamic Enhancer (FDE ) που ενεργοποιείται μέσω του μανετίνο στη θέση Race (για πρώτη φορά υπάρχει αυτή η διασύνδεση για να είναι πιο εύκολη η σχετική ρύθμιση). Το τιμόνι είναι μικρότερο σε διάμετρο, ενώ υπάρχει και μείωση βάρους κατά 40 κιλά συγκριτικά με την 488 GTB φτάνοντας τα 1.330 kg. H Ferrari υπόσχεται 0-100 km/h σε 2,9 δευτερόλεπτα, 0-200 km/h σε 7,8 και τελική ταχύτητα στα 340 km/h.