H καινούργια V8 είναι η πιο σπορ Bentley Bentayga


H BENTLEY ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΗΝ 8-ΚΥΛΙΝΔΡΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ BENTAYGA, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙ ΩΣ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΕΣ SUV ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΩΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΠΟΡ.

  • 22/1/2018

KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

Χαρακτηρισμός που δικαιολογείται από τα 550 PS και τα 750 Nm που αποδίδει ο bi turbo V8 των 4.000 cc του ομίλου VW. Ο οποίος εξασφαλίζει ένα 0-100 km/h σε μόλις 4,5 sec και μια τελική ταχύτητα 290 km/h. Ταυτόχρονα, για λόγους μείωσης τόσο της κατανάλωσης όσο και των εκπομπών ρύπων, διαθέτει και σύστημα απομόνωσης των μισών κυλίνδρων του. Ενδιαφέρον είναι πως οι 4 κύλινδροι απομπλέκονται ή εμπλέκονται σε μόλις 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Επίσης για τους ίδιους λόγους το σύστημα Start Stop ενεργοποιείται λίγο πριν το μεγάλο SUV των 5,0 m ακινητοποιηθεί πλήρως.

Ο πιο σπορ χαρακτήρας της V8 φαίνεται και από το ότι είναι η πρώτη έκδοση της Bentayga που μπορεί να εξοπλιστεί με φρένα από ανθρακονήματα και κεραμικά υλικά. Μάλιστα η Bentley με περηφάνεια αναφέρει πως πρόκειται για το πιο μεγάλο σύστημα πέδησης που χρησιμοποιείται σε αυτοκίνητο παραγωγής. Με δίσκους που έχουν διάμετρο 440 mm μπροστά και 370 mm πίσω.

Οπτικά η 8-κύλινδρη Bentayga διακρίνεται από τη μάσκα της σε συνδυασμό μαύρου και χρωμίου, καθώς και από τις χαρακτηριστικές απολήξεις των εξατμίσεών της. Το εσωτερικό της είναι υπερπολυτελές και άνετο, ενώ για πρώτη φορά τα διακοσμητικά στοιχεία μπορούν να είναι και από ανθρακόνημα. Επίσης στη V8 ξεκινά και η διάθεση των κόκκινων δερμάτινων επενδύσεων με την ονομασία Cricket Ball.

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει τα τέσσερα στάνταρ προγράμματα οδήγησης του Bentley’s Drive Dynamic Mode και κατά επιλογή τα επιπλέον τέσσερα για κίνηση εκτός δρόμου. Στάνταρ είναι και η πνευματική ανάρτηση, καθώς και το Hill Descent Control,όπως βέβαια και μια πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης. Από πλευράς ηχοσυστημάτων η κορυφαία επιλογή είναι ένα της Naim με 1.950 Watt και 18 συνολικά ηχεία.