Η VW αναβάθμισε το Touareg


Μικρές αλλαγές στην αισθητική, στην οικονομία καυσίμου και στα ηλεκτρονικά συστήματα του μεγάλου SUV.

  • 28/4/2014

H Volkswagen παρουσίασε στο Πεκίνο μια ανασχεδιασμένη εκδοχή του Touareg, του μεγάλου της SUV, η οποία δεν περιλαμβάνει μόνο ένα αισθητικό facelift αλλά προεκτείνεται και σε αλλαγές που αφορούν στη βελτίωση της απόδοσης και στη μείωση της κατανάλωσης.

Ας ξεκινήσουμε με τις μικρές σχεδιαστικές αλλαγές: το νέο Touareg έχει μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα, πάντα με προβολείς bi-xenon, μεγαλύτερη γρίλια με τέσσερα αντί για δύο οριζόντια στοιχεία και τροποποιημένους προφυλακτήρες.

Στο πίσω μέρος τοποθετήθηκε μεγαλύτερος διαχύτης ανάμεσα από τις δύο απολήξεις τις εξάτμισης και τα φώτα ομίχλης LED είναι πια τοποθετημένα στον προφυλακτήρα. Όλα αυτά δίνουν την αίσθηση ότι το Touareg είναι πιο ογκώδες και δυναμικό.

Την αισθητική διαφοροποίηση ολοκληρώνουν οι νέες ζάντες και οι νέοι χρωματισμοί τόσο του αμαξώματος όσο και του εσωτερικού φωτισμού και περιβάλλοντος, στο οποίο οι δερμάτινες επενδύσεις είναι στο στάνταρ εξοπλισμό.

Όσον αφορά στη βελτίωση της απόδοσης και οικονομίας, πλέον το Touareg συνοδεύεται σε όλες τις εκδόσεις του από το σύστημα stop/start του κινητήρα, από συστήματα ανάκτησης ενέργειας και από το νέο καταλύτη που κάνει τους δύο V6 κινητήρες να εμπίπτουν, πια, στις προδιαγραφές ρύπων Euro6.

Ο βασικός τρίλιτρος V6 TDI εξακολουθεί να προσφέρει 204 ίππους, ενώ η απόδοση του ισχυρότερου πλέον έχει αυξηθεί από τους 245 στους 258 ίππους. Η κατανάλωση στις δύο περιπτώσεις είναι, σύμφωνα με τις εργοστασιακές τιμές, 5,5 και 5,7 λίτρα ανά 100 χλμ., ενώ η εκπομπή CO2 είναι 174 και 178 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο. Πάντως, και στις δύο περιπτώσεις οι τιμές είναι βελτιωμένες από την προηγούμενη γενιά Touareg.

Τέλος, στο νέο Touareg, που θα διατίθεται στην Ευρώπη από τον επόμενο χειμώνα, η Volkswagen προσέθεσε και νέες ηλεκτρονικές τεχνολογίες για την πρόληψη σύγκρουσης, για την αυτόματη διατήρηση απόστασης από τα προπορευόμενο όχημα σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης και για τη συγκομιδή και διάθεση της κινητικής ενέργειας σε κατωφέρεια ή όταν το αυτοκίνητο δεν επιταχύνει.