Tο Genesis είναι ένα υψηλής τεχνολογίας premium sedan το οποίο θα επιχειρήσει να «περπατήσει» στους ευρωπαϊκούς δρόμους, σε λίγα κομμάτια αρχικά.
Θα διατίθεται σε μία μοναδική έκδοση που φέρει τον 3,8 λίτρων V6 GDI κινητήρα, απόδοσης 315 ίππων και συνδυάζεται αρμονικά με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Η οδηγική απόλαυση και ασφάλεια του οχήματος διασφαλίζεται από το νέο, in-house κατασκευασμένο σύστημα «HTRAC all-wheel drive», σοφιστικέ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και κατανομή βάρους 50/50 εμπρός – πίσω.
Στο εσωτερικό του οχήματος παρέχονται υψηλά επίπεδα ευρυχωρίας και άνεσης ενώ έχουν χρησιμοποιεί ποιοτικά υλικά για μια πολυτελή ατμόσφαιρα που υποστηρίζεται από προηγμένη αρχιτεκτονική.
Η αυξημένη τεχνολογική αξιολόγηση καθώς και τα ποιοτικά βοηθητικά χαρακτηριστικά του νέου Genesis προστατεύουν πλήρως όσους είναι μέσα αλλά και γύρω από το όχημα. Ένα από αυτά είναι το σύστημα «Blind Spot Detection» με ενσωματωμένο «Cross Traffic Alert» στο πίσω μέρος του οχήματος για την αποφυγή επικίνδυνων καταστάσεων που πιθανά να συμβούν. Επίσης μία οθόνη που χρησιμοποιεί τέσσερις κάμερες (Around View Monitor) παρέχει 360° ορατότητα στον οδηγό για ευκολότερους ελιγμούς.
Σύστημα «HTRAC all-wheel –drive» και κατασκευή του οχήματος
- Το νέο σύστημα πολλαπλών λειτουργιών «HTRAC all-wheel drive» παρέχει μέγιστη σταθερότητα ακόμη και δύσκολες συνθήκες οδήγησης
- Η ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων εμπρός και πίσω εξασφαλίζει μεγαλύτερη οδηγική άνεση
- Η οδική συμπεριφορά εξελίχθηκε σε κέντρα εξέλιξης ανά την υφήλιο, συμπεριλαμβανομένου του
Τεχνολογικού Κέντρου της Hyundai στο Nurburgring
- Έξυπνοι τρόποι οδήγησης που ταιριάζουν σε προσωπικές οδηγικές προτιμήσεις και σε
μεταβαλλόμενες συνθήκες του δρόμου
Νέο σύστημα HTRAC AWD
Το νέο Genesis είναι εξοπλισμένο με το νέο σύστημα της Hyundai «HTRAC All- Wheel Drive» (AWD). To HTRAC είναι ένα σύστημα πολλαπλών λειτουργιών που διαθέτει ένα σύστημα ενεργού ελέγχου ροπής μεταξύ του εμπρός και πίσω άξονα. Με σκοπό τη βέλτιστη ισορροπία βάρους και δυναμικής, οι μηχανικοί της Hyundai κατασκεύασαν ένα από τα ελαφρύτερα συστήματα τετρακίνησης που χρησιμοποιούνται σήμερα, μόλις 75 kg.
Η λειτουργία Intelligent Driving προσφέρει στους οδηγούς επιλογές λειτουργίας που σχεδιάστηκαν για να μεγιστοποιούν την οδηγική ασφάλεια, την ευχάριστη οδήγηση σε όλες τις συνθήκες και για όλες τις οδηγικές προτιμήσεις. Κάθε επιλογή τροποποιεί τη λειτουργία του κιβωτίου, τη κατανομή ισχύος, την απόκριση του γκαζιού, το σύστημα ελέγχου ευστάθειας και τις ρυθμίσεις απόσβεσης της ανάρτησης . Οι επιλεγμένες λειτουργίες εφαρμόζονται απρόσκοπτα από το σύστημα HTRAC .
Οι ρυθμίσεις «Κανονική» και «Χιόνι» βοηθούν στην παροχή περαιτέρω εμπιστοσύνης και ελέγχου στον οδηγό σε συνθήκες παντός καιρού. Η ρύθμιση «Sport» δίνει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς για ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία με χαρακτηριστικά χειρισμού που μοιάζουν περισσότερο με αυτά ενός sedan με κίνηση στους πίσω τροχούς .
Για τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας του κινητήρα, το σύστημα με τη βοήθεια υπολογιστή μπορεί να κατευθύνει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς κατά τη διάρκεια σταθερής οδήγησης σε αυτοκινητόδρομο για μείωση των τριβών μετάδοσης και θορύβου. Αυτό το σύστημα έχει ένα ευρύτερο φάσμα διακύμανσης κατανομή ροπής από τα περισσότερα άλλα συστήματα και έχει ρυθμιστεί σε μεταβλητές συνθήκες, όπως για επιτάχυνση σε ευθεία γραμμή, μέσης και υψηλής ταχύτητας στις στροφές και εκκίνησης σε κεκλιμένα επίπεδα .
Ολοκληρωμένο πακέτο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας
- Ο πρώτος παγκοσμίως αισθητήρας CO2 καμπίνας, που δημιουργήθηκε για να διαχειριστεί την κούραση του οδηγού κατά τη διάρκεια μεγάλων διαδρομών
-Τα «ενεργά» χαρακτηριστικά ασφαλείας του οχήματος εξασφαλίζουν ότι οι οδηγοί έχουν πλήρη έλεγχο των κινδύνων γύρω τους ανά πάσα στιγμή
- Το εξελιγμένο σύστημα «Lane Departure Warning» εμποδίζει δυνητικά επικίνδυνες συγκρούσεις σε αυτοκινητόδρομο
- Το αυτόματο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης βοηθά την ασφάλεια στην οδήγηση στην πόλη και αποφεύγει πιθανές συγκρούσεις με χαμηλή ταχύτητα με άλλα οχήματα και άλλα στοιχεία στο δρόμο
- Το Smart Cruise Control ρυθμίζει τις αποστάσεις με τα γύρω οχήματα προσδίδοντας τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια
- Το ενεργό καπό προστατεύει τους πεζούς και τους ποδηλάτες
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ / ΕΥΡΩΠΗ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
3,8-λίτρα V6 |
|
Τύπος |
Lambda V6 DOHC |
Κυβικά |
3778 cc |
Ισχύς |
315 ps στις 6000 rpm |
Ροπή |
397 Nm στις 5000 rpm |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κινητήρας |
3,8 V6 |
Automatic speeds |
8 |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός |
Multi-link |
Πίσω |
Multi-link |
ΦΡΕΝΑ
Εμπρός |
360 mm Αεριζόμενοι δίσκοι Τετραπίστονες δαγκάνες φρένων με σύστημα προειδοποίησης φθοράς τακακιών |
Πίσω |
314 mm Αεριζόμενοι δίσκοι Μονοπίστονες δαγκάνες φρένων με σύστημα προειδοποίησης φθοράς τακακιών |
Assistance |
Υποβοηθούμενο σύστημα πέδησης με EBD, σύστημα ESP στο βασικό εξοπλισμό. ABS, TCS, BAS |
Διαστάσεις (mm)
Εξωτερικά
Μήκος |
4990 |
Πλάτος |
1890 (χωρίς τους καθρέπτες) |
Ύψος |
1480 |
Μεταξόνιο |
3010 |
Συντελεστής Οπισθέλκουσας |
0,26 |
Επιδόσεις & Κατανάλωση **
Κινητήρας |
3,8-litre V6 (AWD)
|
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) |
240 |
0-100 km/h (δευτερόλεπτα) |
6,8 |