Ιστορικές Porsche: Κλασικά μοντέλα αποκτούν και πάλι ζωή


Γερμανικός βελτιωτικός οίκος μετέτρεψε τα προηγούμενα πέντε χρόνια διάφορες Porsche 964. Έπειτα από το Project Yellow των 329 PS θα ακολουθήσει μια Carrera 2 με 325 PS και κιτ αμαξώματος από ανθρακονήματα και Kevlar.

 
  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 19/10/2018

Ο βελτιωτικός οίκος DP Motorsport προχώρησε σε επεμβάσεις σε μια Porsche 964 Carrera 2, της οποίας η αξία έφτασε τα 198.000 ευρώ! Σε σχέση με την Carrera παραγωγής το αμάξωμα είναι πιο πλατύ κατά 2,5 cm. Γι’ αυτό ονομάστηκε κιόλας “964 Classic Carrera Widebody”. Το υλικό του αμαξώματος είναι πλαστικό, ενισχυμένο με ανθρακονήματα και Kevlar. Η DP Motorsport επενέβη και στην ανάρτηση, ενισχύοντάς την κατάλληλα. Ο boxer κινητήρας των 3,8 lt. των 325 PS διανέμει την ισχύ του μέσω ενός κιβωτίου 5 σχέσεων και RS μπλοκέ διαφορικού στους πίσω τροχούς διαστάσεων 255/40R 18.

Εσωτερικό με επεμβάσεις γεμάτες λεπτομέρεια

Το τιμόνι είναι της Momo, οι μοκέτες είναι beige και τα sport καθίσματα, που έχουν δερμάτινες επενδύσεις, της Recaro. Το κεντρικό tunnel και ο πίνακας οργάνων είναι επενδυμένα με alcantara. Επίσης, έχει τοποθετηθεί ραδιόφωνο και σύστημα πλοήγησης Porsche Classic με USB και Bluetooth, αλλά και ένα roll bar. Ο δε διακόπτης της μίζας αποτελείται από πολυστρωματικο ξύλο. Το αμάξωμα φέρει ελαφρά μέρη από ανθρακονήματα. Αλλαγές έγιναν μέχρι και στα τζάμια των παραθύρων, τα οποία είναι πλέον ελαφριάς κατασκευής.

Σε άλλη Porsche, για να δικαιολογείται το όνομα “Yellow”, όλο το αμάξωμα είναι κίτρινου χρώματος. Η ανάρτηση φέρει στον μπροστινό άξονα μέρη της εταιρείας SuperPro. Όλες αυτές οι επεμβάσεις περνούν στην άσφαλτο με ιδανικό τρόπο και με τη βοήθεια των ελαφριών ζαντών της OZ (18 in) και των ελαστικών Cup 2 της Michelin.

Ο boxer κινητήρας αποδίδει πλέον 329 PS

Ο εργοστασιακός εξακύλινδρος κινητήρας των 3,6 lt., με τα 250 PS έχει πια χωρητικότητα 3,8 lt. και ισχύ 329 PS, η εξάτμιση είναι αγωνιστικού τύπου μαζί με τους δύο μεταλλικούς καταλύτες, τους εκκεντροφόρους της Schrick και τη μεγαλύτερου μεγέθους (+ 71 mm) πεταλούδα του γκαζιού. Με το βάρος της Porsche 964 να έχει μειωθεί κατά 25% και την ισχύ να έχει αυξηθεί κατά 30%, η οδηγική απόλαυση είναι πλέον μεγαλύτερη κατά 100%!