Mercedes-Benz SL400: Με τρίλιτρο κινητήρα V6 biturbo


Η γερμανική εταιρεία, αντικαθιστώντας τον ατμοσφαιρικό V6 3.5 λίτρων, πέτυχε καλύτερες επιδόσεις με μικρότερη κατανάλωση.

  • 7/4/2014

Η Mercedes-Benz αποφάσισε να αυξήσει την ισχύ του roadster SL και παράλληλα να μειώσει την κατανάλωση και τους ρύπους της, αντικαθιστώντας τον ατμοσφαιρικό V6 3.5 λίτρων με τον τρίλιτρο V6 biturbo και μετονομάζοντας την έκδοση SL350 σε SL400.

Ο νέος κινητήρας, χάρη στη συμπίεση 1.8 bar στο Turbo, είναι ισχυρότερος κατά 27 ίππους -φτάνει, τώρα, τους 329- και έχει αυξημένη ροπή κατά 110 Nm. Τώρα τα συνολικά 480 Nm της ροπής αποδίδονται στο φάσμα 1.600-4.000 στροφών.

Ο νέος κινητήρας, που εμπίπτει στην οικογένεια BlueDIRECT άμεσου ψεκασμού, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων προσφέρει βελτίωση και στις επιδόσεις και στην κατανάλωση και τους ρύπους σε σχέση με τον κινητήρα που αντικαθιστά.

Η SL400 είναι τώρα 0,7 δευτερόλεπτα ταχύτερη της SL350 στο σπριντ 0-100 χλμ./ώρα, το οποίο επιτυγχάνει σε 5,2 δευτ. - καθώς η τελική ταχύτητα μένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα.

Η μέση της κατανάλωση, στο μεταξύ, δεν ξεπερνά τα 7,3 λίτρα / 100 χλμ., σύμφωνα με τις τιμές που δίνει το εργοστάσιο (και είναι βελτιωμένη κατά 0,2 λίτρα σε σχέση με την SL350), ενώ η εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα έχει πέσει στα 172 γραμ./χλμ. και ο κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro6.

Από άποψη εξοπλισμού, μεταξύ άλλων η SL400 διαθέτει το ηχοσύστημα Frontbass, το οποίο παρέχει υψηλού επιπέδου ακουστική ακόμα και με την οροφή ανοικτή. Η τιμή της ξεκινά, στη γερμανική αγορά, από τα 97.282 Ευρώ.