Νέο 2018 Jeep Wrangler: πιο ελαφρύ, πιο σύγχρονο και από τα 2.000 cc


ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΗΣ Η JEEP ΕΔΩΣΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ WRANGLER, ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΜΕ ΔΥΟ Η ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΑΛΑΚΗ Η ΣΚΛΗΡΗ ΟΡΟΦΗ.

  • 29/11/2017

KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

Η βάση του είναι ένα καινούργιο πλαίσιο που σε συνδυασμό με την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου στο αμάξωμα -σε πόρτες, καπό, παρμπρίζ και πίσω πόρτα (σε συνδυασμό με μαγνήσιο)- έχει μειώσει το βάρος κατά 91 kg. Σημαντική εξέλιξη είναι και η βελτιωμένη κατά 9% αεροδυναμική του αμαξώματος που ναι μεν διατηρεί τις κλασικές γραμμές που έχουμε συνηθίσει αλλά έχει πολλές διαφορές σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Πολλές άμεσα αντιληπτές, όπως η ανασχεδιασμένη μάσκα με τις 7 κάθετες γρίλιες ή τα φλας που πλέον βρίσκονται στα φτερά και άλλες που χρειάζεται να τις προσέξεις περισσότερο για να τις καταλάβεις.

Οι άνθρωποι της μάρκας τονίζουν πως πλέον το παρμπρίζ πέφτει πολύ πιο εύκολα σε σχέση με πριν, μιας και πρέπει να ξεβιδωθούν μόλις 4 βίδες έναντι 28, και πως πολύ πιο εύκολη στο χειρισμό είναι και η μαλακή οροφή. Για την οποία υπάρχει και ηλεκτροκίνητη εκδοχή. Απλά στην περίπτωση αυτή δεν θα μπορεί να αφαιρεθεί πλήρως.

Στο εσωτερικό το ταμπλό είναι πλήρως ανανεωμένο, παρόλο που δεν αποστασιοποιείται από την κλασική φόρμα, με μια μεγαλύτερη κατά 50% κονσόλα που φιλοξενεί και την οθόνη του συστήματος infotainment. Από την οποία ελέγχεται και η διασύνδεση smartphones, ενώ διαθέσιμα είναι και πολλά συστήματα υποβοήθησης.

Οι χώροι είναι πιο μεγάλοι, ειδικά για όσους κάθονται πίσω, μιας και έχει αυξηθεί το μεταξόνιο -σε σχέση με την προηγούμενη γενιά οι εμπρός τροχοί έχουν μετακινηθεί κατά 3,86 cm (1,5”) για να χωρέσει και το νέο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων και οι πίσω 2,56 cm (1,0”) στην δίθυρη έκδοση και 3,86 cm στην τετράθυρη.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει ευθύς εξαρχής τον all time classic V6 των 3.600 cc που αποδίδει 285 PS και 352 Nm, είναι πλέον πιο οικονομικός και συνδυάζεται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων όσο και με το αυτόματο των 8, καθώς και το νέο τετρακύλινδρο turbo των 2.000 cc. Ο οποίος διαθέτει ήπια υβριδική υποβοήθηση και μπαταρία 48 Volt συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο και αποδίδει 268 PS και 400 Nm.

Στην πορεία θα είναι διαθέσιμος και ο diesel των 3.000 cc, ενώ ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει και πάλι κίνηση στους 2 ή σε όλους τους τροχούς. Οι μηχανικοί της Jeep δηλώνουν πως οι δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου θα είναι κορυφαίες και δεν έχουμε λόγο να μην τους πιστέψουμε καθώς και το ότι δεν θα επηρεάζονται από την υβριδική υποβοήθηση στον κινητήρα των 2.000 cc.