Nissan 370Z NISMO Roadster concept και GT-R LM NISMO racer: χωρίς όρια!


Η Nissan  παρουσίασε δυο νέα "καυτά" μοντέλα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Σικάγο.

  • 13/2/2015

Σε απόλυτη αρμονία με την φιλοσοφία του "Innovation that Excites", η Nissan παρουσίασε το 370Z Roadster Concept NISMO και το αγωνιστικό GT-R LM NISMO, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Σικάγο.< Το Nissan 370Z Roadster Concept NISMO έχει σχεδιαστεί για να παρέχει την κορυφαία οδηγική απόλαυση ενός στάνταρ 370Ζ Roadster, σε συνδυασμό με το συναρπαστικό αγωνιστικό στυλ και τις επιδόσεις ενός 370Ζ NISMO Coupe. Με όπλα του τον μοναδικό κινητήρα V6 3.7 λίτρων με απόδοση 350 ίππων, τις εξαιρετικές NISMO αναρτήσεις, αλλά και τα συναρπαστικά εξωτερικά και εσωτερικά χαρακτηριστικά που το κάνουν να ξεχωρίζει σε σχέση με το συμβατικό μοντέλο του 370Z Roadster, το σίγουρο είναι ότι δεν θα αφήσει τον τυχερό οδηγό του ασυγκίνητο. Εκτός των παραπάνω, το εντυπωσιακό Nissan 370Z Roadster Concept NISMO, εφοδιάζεται με μια ειδικά κατασκευασμένη αεροτομή από carbon, καθώς και με επιπρόσθετα αεροδυναμικά μέρη, που αντλούν έμπνευση αλλά και λειτουργικότητα από το GT-R. Στο εσωτερικό, το στυλ NISMO είναι εξίσου εντυπωσιακό, καθώς συνδυάζει τα μαύρα Recaro καθίσματα με τα ανοιχτού χρώματος Ultrasuede ένθετα. Εφόσον δοθεί το πράσινο φως για την παραγωγή του, το 370Ζ NISMO Roadster Concept θα ενταχθεί στην υπάρχουσα γκάμα του 370Ζ NISMO coupe, συμπληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο, το εύρος των Nismo μοντέλων για τη Nissan. Από την άλλη πλευρά, το έτερο αποκαλυφθέν GT-R LM NISMO, είναι ένα μοντέλο που προορίζεται για να κατακτήσει τον κόσμο του 24ωρου αγώνα αντοχής στο Le Mans το προσεχές καλοκαίρι, όντας το προϊόν των καλύτερων μηχανικών της μάρκας από Ιαπωνία, ΗΠΑ και Ευρώπη. Σε αντίθεση με τα άλλα μοντέλα της κατηγορίας LM P1, το GT-R LM NISMO, εφοδιάζεται με έναν twin-turbo V6 βενζινοκινητήρα τριών λίτρων, που βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου με μετάδοση της κίνησης εμπρός, ενώ και η υβριδική δύναμη που διαθέτει συλλέγεται από τον εμπρόσθιο άξονα, αυξάνοντας έτσι με εκπληκτικό τρόπο την επιτάχυνσή του.