Nissan GT-R NISMO 2017: Ό,τι πιο hardcore!


Με 600 ίππους η πιο hardcore έκδοση του Nissan GT-R με την... περιποίηση της NISMO!

  • ΚΕΙΜΕΝΟ - ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
  • 27/5/2016

Η Nissan αποκάλυψε την πιο σκληροπυρηνική έκδοση του Godzilla, το Nissan GT-R NISMO του 2017. Η παρουσίαση έγινε στην «πράσινη κόλαση», εκεί δηλαδή που έγινε και η εξέλιξη του «υπερόπλου» της Nissan. Φυσικά και μιλάμε για την διάσημη πίστα του Nurburgring!

Όπως και η πιο «αθώα» εκδοχή του, έτσι και η κορυφαία GT-R NISMO διαθέτει νέο «πρόσωπο». Τα highlight συμπεριλαμβάνουν έναν πιο επιθετικό προφυλακτήρα με μεγαλύτερη σκουρόχρωμη μάσκα σχήματος «V», ενώ ανασχεδιασμένο και ενισχυμένο είναι και το εμπρός καπό για να είναι πιο ακλόνητο στις μεγάλες πιέσεις που δέχεται στις πολύ υψηλές ταχύτητες.

Σε αντίθεση όμως με το «απλό» μοντέλο, στο GT-R NISMO οι προφυλακτήρες είναι κατασκευασμένοι από ανθρακόνημα, καθώς στην προκειμένη περίπτωση οι σχεδιαστές της Nissan ψάχνουν να γλιτώσουν και το τελευταίο... γραμμάριο και ταυτόχρονα να βελτιώσουν τη δυσκαμψία του αμαξώματος σε ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε για να γράφει χρόνους και να σπάει ρεκόρ στο Nurburgring (και όχι μόνο...)! Συνολικά αξίζει να σημειώσουμε ότι το GT-R NISMO παράγει το υψηλότερο downforce (ή αρνητική άντωση αν θέλετε) από οποιοδήποτε άλλο Nissan παραγωγής μέχρι σήμερα.

Όσον αφορά στην ισχύ του νέου NISMO, παρότι το GT-R αποδίδει 570 PS (20 PS περισσότερους από το μοντέλο του 2016), η ιπποδύναμη του σκληροπυρηνικού GT-R παρέμεινε στα 600 PS (441 kW). Σύμφωνα με τη Nissan όμως ο οδηγός μπορεί να τους ευχαριστηθεί πολύ περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν χάρη στην καλύτερη δυσκαμψία του αμαξώματος και στα αναβαθμισμένα αμορτισέρ, ελατήρια και τις αντιστρεπτικές. Σε σχέση με το προηγούμενο NISMO, το μοντέλο του 2017 είναι καλύτερο κατά 2 % τόσο στο σλάλομ τεστ όσο και σε αυτό του «skidpad» (κύκλος υποστροφής αν θέλετε) όπου μετρώνται οι δυνάμεις πλευρικής επιτάχυνσης.

Στον V6 των 3,8 λίτρων του NISMO η Nissan χρησιμοποιεί δύο μεγάλα turbo δανεισμένα από το αγωνιστικό που συμμετέχει στο πρωτάθλημα GT3. Παρότι δυσυτχώς η ιαπωνική εταιρία δεν ανακοίνωσε επίσημα νούμεερα για το κλασικό 0-100 km/h, μπορούμε να υποθέσουμε ότι παραμένει στο εντυπωσιακό 2,8 s (αν δεν είναι και ταχύτερο)!

Στο εσωτερικό του νέου GT-R NISMO το πρώτο πράγμα που ξεχωρίζεις είναι ότι το ανασχεδιασμένο ταμπλό, το νέο τιμόνι και το κεντρικό υποβραχιόνιο είναι επενδεδυμένα με υψηλής ποιότητας Alcantara. Άλλες διαφορές σε σχέση με το παλιό NISMO και το «απλό» GT-R, είναι τα αγωνιστικού τύπου Recaro που είναι κατασκευασμένα από ανθρακόνημα και επενδεδυμένα με δέρμα καθώς και οι λεπτομέρειες από κόκκινο Alcantara σε ολόκληρο το εσωτερικό.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο προϊόντος Hiroshi Tamura, το GT-R NISMO «δίνει έμφαση στο "R" στην ονοματολογία του. Οι άμεσοι δεσμοί του με τους αγώνες το κάνουν να νιώθει σαν στο σπίτι του σε οποιαδήποτε πίστα, προσφέροντας τα υψηλότερα επίπεδα ενθουσιασμού και ευχαρίστησης στον οδηγό. Με το 2017 GT-R ως βάση, η νέα έκδοση NISMO έγινε μία πιο καλοζυγισμένη μηχανή, με όχι μόνο καλύτερες επιδόσεις αλλά και πιο premium αίσθηση συνολικά. Είναι το αποτέλεσμα της συνεχούς επιδίωξής μας για την απόλυτη ευχαρίστηση στην οδήγηση».

Διαθέσιμο σε πέντε χρωματισμούς για το αμάξωμα, το Nissan GT-R NISMO του 2017 κατασκευάζεται στο Tochigi της Ιαπωνίας, με τους κινητήρες να είναι «hand-made» στη Yokohama.