Το Ford GT Mk II προορίζεται μόνο για την πίστα


H Ford δεν έλαβε υπόψη της καμία προδιαγραφή και κανέναν περιορισμό και έτσι παρουσίασε στο Φεστιβάλ Goodwood το GT MkII.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΦΩΤ.: FORD
  • 5/7/2019

Το εντυπωσιακό Ford GT ολοκλήρωσε την καριέρα του ως αγωνιστικό στις 24 Ώρες του Le Mans, τρία μόλις χρόνια μετά την επανεμφάνισή του, έχοντας κερδίσει την κλάση του το 2016 και τερματίζοντας φέτος στις θέσεις 4, 5 και 6. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα εξαφανιστεί από προσώπου γης, μιας και η Ford σε συνεργασία με την Multimatic με την οποία συνεργάζεται στους αγώνες και κατασκευάζει άλλωστε και το αυτοκίνητο παρουσίασε στο Goodwood μια hard core έκδοση του hyper car της. Μια έκδοση που δεν ακολουθεί κανονισμούς και προδιαγραφές κανενός είδους και έχει τον χαρακτηρισμό Track Only. Μόνο για τις πίστες δηλαδή.

Σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής το GT MkII είναι πάνω από 90 kg πιο ελαφρύ, αεροδυναμικά πιο ψαγμένο και εξελιγμένο με θηριώδεις αεροτομές αλλά και με εισαγωγή αέρα στην οροφή για την καλύτερη ψύξη των πάντων και φυσικά πολύ πιο επιθετικό και εντυπωσιακό. Ενδιαφέρον είναι πως η κάθετη αεροδυναμική έχει αυξηθεί πάνω από 400% σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής.

O V6 bi-turbo αποδίδει εδώ 700 PS (στο μοντέλο παραγωγής φτάνει τα 656 PS), το πλαίσιο έχει ενισχυθεί και άλλο με επεμβάσεις της Multimatic, η ανάρτηση έχει ρυθμιζόμενα σε πέντε θέσεις αμορτισέρ DSSV, ενώ τα φρένα είναι με ανθρακονήματα και κεραμικά υλικά.

To Ford GT MkII θα κατασκευαστεί συνολικά 45 φορές και η τιμή πώλησής του είναι διπλάσια αυτής του στάνταρ μοντέλου, φτάνοντας τα 1,06 εκατομμύρια ευρώ.