Το I.D. Vizzion θα είναι η ηλεκτρική ναυαρχίδα της VW


ΤΟ I.D. VIZZION ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ, ΑΥΤΟΝΟΜΟ, HIGH TECH ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΝΕΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ. ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ 2021.

  • 6/3/2018

H VW παρουσιάζει στο Σαλόνι της Γενεύης το τέταρτο φουλ ηλεκτρικό της μοντέλο, με τη μορφή πρωτοτύπου. Το I.D. Vizzion, όπως ονομάζεται είναι ένα μεγάλο, για την ακρίβεια πολύ μεγάλο sedan, μιας και το μήκος του φτάνει σχεδόν τα 5,17 m. Αν εδώ αναρωτιέστε γιατί sedan η απάντηση είναι αφενός η καλύτερη αεροδυναμική που εξασφαλίζει η παρουσία των τριών όγκων και μειώνει την κατανάλωση ενέργειας στις μεγάλες ταχύτητες και αφετέρου γιατί ο συγκεκριμένος τύπος αμαξώματος είναι ιδιαίτερα δημοφιλής σε αγορές όπως η Κίνα και οι ΗΠΑ, που είναι και οι μεγαλύτερες παγκοσμίως.

Αισθητικά το Vizzion ακολουθεί τη σχεδιαστική γραμμή των υπόλοιπων I.D. που έχουν μέχρι στιγμής παρουσιαστεί με τους χαρακτηριστικούς προβολείς, να καλύπτουν όλο του το πλάτος και να είναι και νέας τεχνολογίας. Στα ιδιαίτερα γνωρίσματά του περιλαμβάνονται οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες στο προφίλ και την οροφή που αλλάζουν τη διαφάνειά τους με εντολή των επιβατών καθώς και οι πόρτες που ανοίγουν με αντίθετη φορά. Σε συνδυασμό με την απουσία κεντρικής κολώνας επιτρέπουν την άνετη πρόσβαση στο νέου τύπου εσωτερικό.

Το οποίο θυμίζει lounge, διαθέτει τέσσερα ξεχωριστά καθίσματα σε συμβατική διάταξη, ενώ ανάμεσά τους υπάρχει και ένα χειριστήριο που παρέχει εναλλακτικό τρόπο επικοινωνίας με τα συστήματα του αυτοκινήτου. Οι χώροι είναι ιδιαίτερα άνετοι, καθώς οι σχεδιαστές έχουν εκμεταλλευτεί στο έπακρο τόσο το μικρότερο μέγεθος των ηλεκτροκινητήρων όσο και την απουσία τιμονιού και όλων των άλλων συστημάτων που χρειάζεται ο οδηγός.

Και αυτό γιατί το πρωτότυπο του I.D. Vizzion είναι ένα πλήρως αυτόνομο όχημα Επιπέδου 5, οπότε και δεν χρειάζεται τιμόνι κ.λπ. Από την άλλη θα είναι εξοπλισμένο με όλα τα διαθέσιμα σύγχρονα συστήματα, που θα ελέγχονται είτε με φωνητικές εντολές, είτε με χειρονομίες, είτε με τη χρήση γυαλιών σαν τα HoloLens της Microsoft. Τα οποία θα προβάλλουν εικονικές οθόνες μπροστά από τους επιβάτες που τα χρησιμοποιούν και από τις οποίες ελέγχουν τα επιμέρους συστήματα.

Φυσικά χρησιμοποιείται τεχνητή νοημοσύνη προκειμένου το σύστημα να «μαθαίνει» τις συνήθειες και τις επιλογές όσων χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο, ενώ θα υπάρχει και ψηφιακός βοηθός ανάλογος με το Alexa της Amazon. Ταυτόχρονα, για λόγους ακόμα μεγαλύτερης ασφάλειας στις αυτόνομες μετακινήσεις, η VW εξελίσσει και συστήματα V2V (Vehicle to Vehicle).

Όπως προαναφέραμε το VW I.D. Vizzion είναι πλήρως ηλεκτρικό, με δύο ηλεκτροκινητήρες. Έναν 75 kW στον εμπρός άξονα, έναν 150 kW στον πίσω, που έχουν συνδυαστική ισχύ 225 kW και τροφοδοτούνται από μια μπαταρία 111 kW που είναι τοποθετημένη στο δάπεδο (η βάση είναι το πλαίσιο MEB). Η θεωρητική αυτονομία είναι 665 km, η τιμή για το 0-100 km/h είναι 6,3 sec και η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται στα 180 km/h.

H VW σκοπεύει να παρουσιάσει επίσημα το μοντέλο παραγωγής του I.D. Vizzion το 2021. Στην περίπτωση αυτή δεν θα είναι πλήρως αυτόνομο, αλλά Επιπέδου 3, οπότε στην αρχική του τουλάχιστον μορφή θα έχει και τιμόνι και πεντάλ.  

JOIN US