Το Volvo S90L δεν το οδηγείς μόνος σου


Η Volvo διαθέτει το S90 σε μία έκδοση, που δείχνει να έχει κατασκευαστεί για να οδηγείται από... σοφέρ, καθώς παρέχει μεγάλη ελευθερία χώρου για τα πόδια των πίσω επιβατών, ψυγειάκι και κρυστάλλινα ποτήρια. Η εκδοχή για την Κίνα είναι πιο πολυτελής και εφοδιάζεται με ένα κάθισμα λιγότερο.

 
  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 25/10/2018

Μα, πώς τα καταφέρνουν αυτοί οι πολιτικοί; Μελετούν τα αρχεία τους, διαβάζουν εφημερίδες και προετοιμάζουν τους λόγους τους, όσην ώρα μεταφέρονται στο επόμενο ραντεβού τους. Θα τα κατάφερναν σίγουρα και σε αυτό το... ατελείωτο Volvo S90L, ένα αυτοκίνητο, που σαφώς δεν το κυκλοφορεί εύκολα οποιοσδήποτε οδηγός, αλλά ένας σοφέρ. Σε σχέση με το ήδη γνωστό μας S90, το S90L έχει μεγαλύτερο μήκος κατά 12 cm. Στο εσωτερικό αλλάζει τίποτε; Φυσικά, οι θέσεις είναι κατά μία λιγότερες. Υπάρχουν, δηλαδή, η μία του οδηγού και δύο μεμονωμένες πίσω. Στη θέση του καθίσματος του συνοδηγού υπάρχει... άπλετος χώρος για τα πόδια αυτού που κάθεται στην ακριβώς από πίσω θέση και ελεύθερη... θέα. Στο πάτωμα είναι τοποθετημένο ένα ντουλαπάκι, στο οποίο μπορούν να τακτοποιηθούν παπούτσια και από πάνω μία αναδιπλούμενη επίπεδη οθόνη και ένα πληκτρολόγιο. Προσοχή, όμως: Στις ευρωπαϊκές εκδόσεις του S90L δεν υπάρχει ούτε οθόνη ούτε ντουλαπάκι, αλλά ένα κανονικό κάθισμα για το συνοδηγό. Η τριθέσια έκδοση υπάρχει μόνο στην αγορά της Κίνας. Παρόλ’ αυτά, υπάρχει στις πίσω θέσεις ένας διακόπτης, που μετακινεί το κάθισμα του συνοδηγού πολύ μπροστά. Έτσι, τα πόδια δεν τεντώνονται τελείως, αλλά μπορούν να απλωθούν με μία σχετική άνεση.

Η Volvo κατασκευάζει εδώ και καιρό long εκδόσεις για την Κίνα

Η συνέχεια δίνεται με τη ρύθμιση της θερμοκρασίας στους 22 oC και την ενεργοποίηση της λειτουργίας μασάζ από το μεμονωμένο δερμάτινο (nappa) κάθισμα. Το αυτοκίνητο κινείται αθόρυβα στην πρωινή κίνηση της πόλης, όπου όλοι οι εργαζόμενοι είναι στο δρόμο. Άλλη διαφορά μεταξύ ευρωπαϊκής και ασιατικής έκδοσης; Το S90L είναι διαθέσιμο στην Ασία με πολλούς διαφορετικούς κινητήρες. Στην Ευρώπη εφοδιάζεται αποκλειστικά με το plug-in-υβριδικό σύστημα Τ8, ισχύος 390 PS και δυνατότητας αμιγούς ηλεκτροκίνησης για 47 km.

Κορύφωση της αίσθησης χλιδής; Από την κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα δύο πίσω καθίσματα ανοίγουν δύο μικρά τραπέζια. Και εκεί, που σε άλλα αυτοκίνητα κρύβεται το υποβραχιόνιο, σε αυτό το Volvo υπάρχει ένα ψυγειάκι και δύο κρυστάλλινα ποτήρια. Κλείνοντας, αξίζουν αναφοράς μερικά στοιχεία ακόμη: η ευφυής υποβοήθηση στάθμευσης, με τη βοήθεια της οποίας είναι εφικτή η εν μέρει αυτόνομη οδήγηση έως τα 130 km/h.