KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η ανανεωμένη Macan έχει συλληφθεί ήδη στους γερμανικούς δρόμους με βαρύ καμουφλάζ κρύβοντας τα ελαφρώς επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα με το νέο περίγραμμα των LED. Επανασχεδιασμένοι θα είναι και οι προφυλακτήρες με νέες εισαγωγές αέρα, ενώ στο εσωτερικό θα υπάρχει ο επιλογέας που είδαμε στην τελευταία Panamera, ενώ ο πίνακας οργάνων θα περιλαμβάνει μια νέα οθόνη 7’’ με αυτή στην κεντρική κονσόλα να είναι στις 12,3’’. Νέο θα είναι και το σύστημα πολυμέσων με περισσότερες δυνατότητες διασύνδεσης και πληροφόρηση σε πραγματικές συνθήκες.
Σχετικά με την γκάμα των κινητήρων οι τωρινοί V6 των 3,0 lt και 3,6 lt θα αντικατασταθούν από τους νέους με χωρητικότητα 2,9 lt και 3,0 lt. Ο νέος τρίλιτρος V6 είναι αυτός της Panamera (όπου αποδίδει 330 PS) και θα τοποθετείται στην Macan S, ενώ με διαφορετική χαρτογράφηση θα αποδίδει 355 άλογα όπως στα Audi S4/S5.
O μικρότερος σε χωρητικότητα V6 των 2,9 lt θα αντικαταστήσει των 3,6 lt που στην Panamera S αποδίδει 441 PS. Μια νέα υβριδική Macan με το σύστημα της Panamera 4 E-Hybrid αναμένεται να λανσαριστεί και να συνδυάζει έναν τρίλιτρο V6 με έναν ηλεκτροκινητήρα και συνολική ισχύ στα περίπου 460 PS, ενώ στην βάση θα εξακολουθήσει να υφίσταται εκτός απροόπτου ο νέος δίλιτρος με τα 252 PS.