Toyota Supra 2019 Επιτέλους αποκαλύφθηκε!


Στο Detroit και μετά από αμέτρητα teaser και διαρροές αποκαλύφθηκε η νέα Toyota Supra!

  • 14/1/2019

H Supra επιστρέφει μετά από 17 χρόνια στους δρόμους και επαναφέρει την Toyota στα μεγάλα σαλόνια των σπορ κουπέ. Όπως είχαμε δει σε πολλά teaser στοιχεία και μετά τις πιο πρόσφατες διαρροές η νέα Supra έχει μια εμφατική σχεδίαση που παραπέμπει σε κουπέ βγαλμένα από videogames. Μάλιστα η επίσημη και πλήρη ονομασία της είναι κανονικά GR Supra αφού πρόκειται για το πρώτο παγκόσμιο σπορ μοντέλο της Gazoo Racing.  

Μπροστά η όψη δείχνει αγριεμένη με τα επιθετικούς προβολείς και τις μεγάλες εισαγωγές στον προφυλακτήρα. Το ρύγχος είναι μακρύ και φουσκωμένο, έτσι όπως αρμόζει σε ένα κουπέ του είδους. Η πίσω η όψη δείχνει ακόμη πιο wild με τα φωτιστικά σώματα να δημιουργούν ένα συναρπαστικό σύνολο με τις απολήξεις στα άκρα και το τελείωμα του καπό να δημιουργεί το ανάγλυφο μίας πτέρυγας.

Το εσωτερικό κλέβει τις εντυπώσεις με τον σπορ χαρακτήρα του που ενισχύεται και από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8 in που έχει ως βασικό στοιχείο το στροφόμετρο. Η θέση οδήγησης φαίνεται χαμηλή και  επιλογέας κοντός και χρηστικός με τα σταθερά paddles στο τιμόνι να διασφαλίζουν το μάξιμουμ της απόλαυσης. Στο μέσο δεσπόζει μία ελεύθερη οθόνη όταν την προσοχή αποσπούν και τα υπέροχα καθίσματα που διαφέρουν ανάλογα με την έκδοση κινητήρα. Πάντως υπάρχουν και κάποιες ομοιότητες με την συγγενή BMW Z4. O χώρος αποσκευών είναι στα 290 lt.

Η 5η γενιά διατηρεί την πίσω κίνηση με την διθέσια διάταξη και τον κινητήρα μπροστά. Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 4.380 mm, το πλάτος στα 1.865 mm και το ύψος στα 1.295 mm. To μεταξόνιο στα 2.470 mm (είναι κατά 100 mm κοντύτερο από αυτό του GT86) με το απόβαρο να ξεκινά από τα 1.410 kg στην βασική έκδοση, ενώ υπάρχει ιδανική κατανομή βάρους (50/50).

Η Supra ιαπωνικών προδιαγραφών θα διατίθεται σε δύο turbo τετρακύλινδρες εκδόσεις (τις οποίες πιθανότατα θα δούμε στην Ευρώπη) με 197 PS και 258 PS, με το 0-100 km/h στα 6,5 sec και 5,2 sec, αντίστοιχα. Στην κορυφή τοποθετείται η τρίλιτρη εξακύλινδρη έκδοση με 340 PS και με το 0-100 να πετυχαίνεται σε μόλις 4,3 sec! Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

To λανσάρισμα της νέας Toyota Supra στην Ευρώπη θα ξεκινήσει το καλοκαίρι και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Magna Steyer (μαζί με την BMW Z4). Τα άσχημα νέα είναι πως για τον πρώτο χρόνο παραγωγής προβλέπονται για την ευρωπαϊκή αγορά μόλις 900 αυτοκίνητα με τα πρώτα 90 να είναι συλλεκτικά A90 Edition.