Toyota Corolla Touring Sports: Κορυφαίοι χώροι και νεανική εμφάνιση


Η ΑΛΛΑΓΗ ΓΕΝΙΑΣ ΣΤΗ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ TOYOTA ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 2018. ΤΟ TOYOTA AURIS ΘΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ TNGA ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ! ΘΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ “COROLLA” ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ.

  • 4/9/2018

Η 12η γενιά του μικρομεσαίου Toyota θα κυκλοφορεί έτσι, όπως τη βλέπουμε στις φωτογραφίες, σε όλον τον κόσμο, σε τρεις εκδόσεις αμαξωμάτων (5θυρο, 4θυρο sedan και station wagon, δηλαδή το Touring Sports) με το όνομα Corolla. Θυμίζουμε ότι το 2006, για λόγους marketing, η Toyota είχε μετονομάσει το Corolla σε διάφορες αγορές σε “Auris”. Ωστόσο, το όνομα “Corolla” επιστρέφει ως 5θυρο, αλλά και ως station wagon, για να το δούμε αρχικά στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Το δε όνομα “Auris” θα πάψει να χρησιμοποιείται από την αρχή του 2019, με την έναρξη της διάθεσης της νέας γενιάς Corolla.

Το νέο Corolla, το οποίο είδαμε το Μάρτιο του 2018 στο Σαλόνι της Γενεύης σε μορφή πρωτοτύπου ως «3ης γενιάς Auris», θα έχει πιο δυναμική σχεδίαση και θα έχει δύο υβριδικές εκδόσεις, όχι όμως diesel.

Νέο Corolla στην πλατφόρμα TNGA

Το Corolla με την πλατφόρμα Toyota New Global Architecture (TNGA) έχει την ίδια βάση με το Prius και το μικρομεσαίο SUV C-HR. Το αμάξωμα και το μεταξόνιο του νέου Corolla είναι κατά 4 cm μεγαλύτερα, με αποτέλεσμα το μήκος του αυτοκινήτου να φτάνει πια τα 4,37 m. Ταυτόχρονα, το αμάξωμα είναι πλατύτερο κατά 3 cm, αλλά και πιο χαμηλό κατά 4 cm σε σχέση με του μοντέλου που αντικαθιστά. Το μεταξόνιο της station wagon έκδοσης είναι 2,70 cm.

Σύμφωνα με την Toyota, το κέντρο βάρους μετακινείται προς τα κάτω κατά 2 cm. Χάλυβες υπερυψηλής αντοχής βελτιώνουν την ακαμψία του πλαισίου και την παθητική ασφάλεια σε περίπτωση πρόσκρουσης. Το Corolla θα διαθέτει, όπως και το Prius, πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, η οποία θα παρέχει περισσότερη άνεση και ακριβέστερη οδική συμπεριφορά.

Δύο υβριδικές εκδόσεις, μία βενζινοκίνητη και καμία diesel

Οι επιλογές των ενδιαφερόμενων σε κινητήρες είναι πλέον λιγότερες, αφού αντί των 5 κινητήρων εσωτερικής καύσης και μίας υβριδικής εναλλακτικής, θα υπάρχουν πια ένας βενζινοκινητήρας και δύο υβριδικές εκδόσεις. Για τον turbo κινητήρα των 1,2 lt η Toyota δεν έχει δημοσιεύσει κάποια στοιχεία ακόμη, αλλά στο απερχόμενο μοντέλο η ισχύς του τετρακύλινδρου μηχανικού συνόλου είναι 116 PS. Η υβριδική έκδοση θα εφοδιάζεται μελλοντικά με ένα βενζινοκινητήρα 1,8 lt και 122 PS, αλλά και με μία πιο δυναμική εκδοχή, με κυβισμό 2,0 lt και ισχύ 180 PS.

Πιο δυναμική σχεδίαση

Το λογότυπο της Toyota έχει μεταφερθεί στην ανώτερη γρίλια του ψυγείου, εκατέρωθέν της βρίσκονται νέοι προβολείς LED. Ο μπροστινός πρόβολος είναι κατά 2 cm πιο κοντός. Η κάτω γρίλια του ψυγείου με το τραπεζοειδές σχήμα της είναι σαφώς μεγαλύτερη σε σχέση με την επάνω. Η γραμμή των πλευρικών παραθύρων βρίσκεται 4,7 cm χαμηλότερα. Το πίσω παρμπρίζ είναι πιο έντονα στραμμένο προς τα εμπρός, οι θόλοι των πίσω τροχών είναι μεγαλύτεροι και ο πίσω πρόβολος είναι πιο μεγάλος κατά 2 cm. Επίσης, η οροφή και οι κολώνες είναι μαύρου χρώματος.

Στο εσωτερικό προκαλεί εντύπωση το τριάκτινο τιμόνι, ενώ το cockpit είναι κλασικού τύπου. Στο ταμπλό κυριαρχεί η τεράστια οθόνη του infotainment, ενώ ψηλά η γυάλινη, πανοραμική οθόνη εκτείνεται σε όλο το μήκος της οροφής. Στο station wagon τα πίσω καθίσματα διαιρούνται σε αναλογία 1/3:2/3, ενώ, όταν αναδιπλώνονται, προκύπτει ένας τελείως επίπεδος χώρος φόρτωσης.