Volkswagen Golf R 400: Το πιο «άγριο» του είδους!


Με 400 ίππους και αγωνιστικό DNA το πανίσχυρο πρωτότυπο του Golf.

  • 22/4/2014

Η Volkswagen ανέβασε ακόμα περισσότερο τον πήχη του Golf R στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάζοντας το θηριώδες πρωτότυπο Golf R 400, με 400 ίππους και αγωνιστικών προδιαγραφών αισθητικές επεμβάσεις. Προς το παρόν, ωστόσο, δεν υπάρχει πλάνο παραγωγής του πρωτοτύπου.

Σε σχέση με την «απλή» τετρακίνητη έκδοση του Golf R, η Volkswagen R GmbH -το παράρτημα υψηλών επιδόσεων της γερμανικής εταιρείας- έχει προσθέσει στο πρωτότυπο 100 περισσότερους ίππους και 70 Nm επιπλέον. Η ροπή τώρα φτάνει τα 450 Nm στις 2.400-6.000 σ.α.λ.

Η αύξηση της ισχύος του δίλιτρου Turbo κινητήρα προήλθε από την αναβάθμιση του υπερσυμπιεστή και την τροποποίηση της χαρτογράφησής του. Το βάρος παρέμεινε στα 1.420 κιλά και ως αποτέλεσμα το Golf R 400, μέσω του εξατάχυτου κιβωτίου DSG, επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Η αισθητική του διαφοροποίηση εντοπίζεται κυρίως στους πολύ πιο ογκώδεις θόλους, που αυξάνουν το πλάτος κατά 20 χιλιοστά σε κάθε πλευρά, καθώς και από τις νέες ζάντες ελαφρού κράματος 19 ιντσών και στον πλήρως ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα. Ο τελευταίος έχει διαχωριστή του αέρα από ανθρακόνημα και στοιχεία που λειτουργούν ως μικρά πτερύγια.

Η κεντρική οριζόντια ευθεία που διατρέχει τη γρίλια και τα φωτιστικά σώματα (με λαμπτήρες bi-xenon) έχουν κίτρινο χρώμα, όπως και το έμβλημα R 400 και οι δαγκάνες των φρένων.

Πίσω, ο -επίσης ανασχεδιασμένος- προφυλακτήρες έχει νέους αεραγωγούς και οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης του R, εδώ έχουν γίνει δύο, στο κέντρο του διαχύτη. Την εικόνα και την αεροδυναμική συμπληρώνει η πίσω πτέρυγα, στην απόληξη της οροφής, που συνδυάζεται με κόκκινο φως LED.

Τέλος, στο εσωτερικό τα καθίσματα είναι αγωνιστικού τύπου μπάκετ με ανοίγματα για ζώνες έξι σημείων, ενώ τόσο αυτά όσο και ο διάκοσμος είναι καλυμμένος με Alcantara και «carbon δέρμα», με κίτρινες ραφές.