Υβριδική κατά βάση η νέα Urus υποστηρίζει ο Stefano Deomenicali


Θολό ακόμη το τοπίο για την παραγωγή της Urus, πιο ξεκάθαρo όμως για την τεχνολογία που θα ενσωματώνει και τον super sport χαρακτήρα της, σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της.

  • 8/2/2017

ΦΩΤΟ: LAMBORGHINI

Με το Urus που παρουσιάστηκε ως concept car στη έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνου το 2012 η Lamborghini έδειξε  αφενός τις διαθέσεις της για την κατηγορία των sport SUV, αφετέρου ότι η στρατηγική της αλλάζει αναφορικά με την «αξιοποίηση» της τεχνογνωσίας αλλά και της χρήσης μηχανικών μερών του «μητρικού» VW Group.

Η παραγωγή της Urus για διάφορους λόγους ήταν στον αέρα τα δύο χρόνια που προηγήθηκαν, ωστόσο μια συνέντευξη του νέου CEO της Lambo, Stefano Domenicali ήρθε να ξεκαθαρίσει κάπως τα πράγματα, όχι όμως και να τα βάλει στη θέση τους.

Ο κ. Domenicalli επιβεβαίωσε πώς το SUV της Lambo θα λέγεται Urus, όπως και ό,τι η κατασκευή του θα είναι made in Italy, συγκεκριμένα στην παραγωγική μονάδα στην Sant’ Agata, θέτοντας και το χρονοδιάγραμμα. Την Άνοιξη! Ωστόσο, τα πρώτα αυτοκίνητα που θα παραχθούν δεν θα είναι προς πώληση…

Το αμερικάνικο Car and Driver επικαλούμενο πηγή «εντός» της Lamborghini αναφέρει πώς «περισσότερα για το Urus θα αποκαλυφθούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες (σ.σ. πιθανόν εννοεί το προσεχές σαλόνι της Γενεύης)», επιβεβαιώνοντας και όσα είπε στη συνέντευξή του ο S. Domenicali. «Το όνομά του θα είναι σίγουρα Urus, η παραγωγή θα ξεκινήσει τον Απρίλιο με προπαραγωγής μοντέλα» εξηγώντας πώς η επιλογή αυτή έχει να κάνει με το μεγάλο βήμα που πραγματοποιηεί η εταιρεία σε αυτή την κατηγορία, όπως και ότι το 2017 είναι μια μεταβατική περίοδος για την ίδια.

Να σημειώσουμε ότι στην ίδια συνέντευξη, ο Domenicali ανάφερε την ξεκάθαρη πρόθεση της δημιουργίας μιας και μόνο υβριδικής έκδοσης για την Urus:

«Είμαι πεπεισμένος ότι η υβριδική τεχνολογία θα είναι στο εξής μέρος της Lamborghini. Θεωρούμε πώς η υβριδική τεχνολογία θα είναι το δεύτερο σημαντικότερο προσόν της Urus. Είναι ξεκάθαρο πώς αυτή η τεχνολογία περνάει μέσα από τα SUV».

Και συνέχισε σχολιάζοντας τις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης: «Αν με ρωτήσετε που και πώς θα σας έλεγα πώς στα επόμενα τρία με τέσσερα χρόνια θα μπορέσουμε να είμαστε έτοιμοι με τις σωστές προδιαγραφές (σ.σ. εννοεί τεχνικές προδιαγραφές). Πιστεύω πώς η κατάλληλη στιγμή για εμάς στο θέμα της ηλεκτροκίνησης θα είναι όταν- και μόνον όταν- θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε ακριβώς τα ίδια χαρακτηριστικά που προσφέρουμε σήμερα σε ένα super sport. Το βάρος και το κέντρο βάρους, για παράδειγμα. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, δεν το βλέπω πιθανό να συμβαίνει για τα επόμενα 10 χρόνια».

Πάντως, οι μέχρι τώρα πληροφορίες θέλουν τη νέα Urus να κινεί μια υβριδική διάταξη από έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 4,0 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα.