GP Μαϊάμι: Νίκη από την 9η θέση για τον Verstappen, ξανά στο βάθρο ο Alonso


O Max Verstappen πήρε τη νίκη στους δρόμους του Μαϊάμι έχοντας εκκινήσει από την 9η θέση, με τον Sergio Perez 2ο και τον Fernando Alonso 3ο.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΙΖΑΣ
  • 8/5/2023

Ήταν ένας ήσυχος αγώνας στο Miami International Autodrome, όπου η υπεροχή της Red Βull έκανε τη μάχη εύκολη υπόθεση για τους Verstappen-Perez.

Στην εκκίνηση, ο Perez έμεινε πρώτος, με τους Alonso, Sainz πίσω του, ενώ ο Gasly πέρασε 4ος. Ο Verstappen έπεσε για λίγο 10ος, προτού ανέβει ξανά 9ος, ενώ Russell και Leclerc ανέβηκαν μία θέση χάρη στην πτώση από την 4η του Magnussen.

Στον 3ο γύρο, ο Verstappen εκμεταλλεύτηκε τη μάχη Leclerc-Magnussen και πέρασε τους δύο βγαίνοντας από την τελευταία στροφή, ενώ ο Δανός έμεινε μπροστά από τον Μονεγάσκο.

Μπροστά, ο Sainz προσπαθούσε να κρατηθεί κοντά στον Alonso, που μαζί έπεφταν γύρο με τον γύρο μακριά από τον Perez, καθώς ο Verstappen έφτανε τον Russell.

Στον 8ο γύρο, ο Russell έγινε το νεότερο «θύμα» του Verstappen, ενώ έναν γύρο μετά έγινε το ίδιο και με τον Gasly. Ο Ολλανδός κινείτο σταθερά ταχύτερα του πρωτοπόρου Perez, παρά το γεγονός ότι είχε τη σκληρή γόμα έναντι της μέσης του Μεξικανού.

Το προσπέρασμα του Verstappen επί του Gasly έδωσε την ευκαιρία και στον Russell να περάσει για την 5η θέση.

Σε εκείνο το σημείο, ο Perez άρχισε να πιέζει για να ρίξει τον ρυθμό του και να ταυτιστεί με αυτόν του Verstappen όσο περισσότερο μπορεί.

Στον 14ο γύρο, είχε έρθει η σειρά του Sainz να υποκύψει στην ταχύτητα του Verstappen και της Red Bull, με τον Ολλανδό πια 3ο, 4,2 δευτερόλεπτα μακριά από τον Perez.

Στον επόμενο γύρο, ο Verstappen έφτασε πια 2ος, αφήνοντας πίσω του τον Alonso, και έχοντας στα 3,7 δλ. τον teammate του.

Στον 18ο γύρο άρχισαν οι οδηγοί στις ψηλά θέσεις να επισκέπτονται τα pits, με τον Russell και τον Leclerc να βάζουν τη σκληρή γόμα.

Το ίδιο έκανε κι ο Sainz στον 19ο γύρο, για να κάνει το undercut στον Alonso με τον οποίον είχε μάχη για την 3η θέση. Ωστόσο, πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων για παραβίαση ορίου ταχύτητας στο pitlane.

Προτού φτάσει ο Verstappen να δώσει μάχη με τον Perez, ο Μεξικανός έβαλε τη σκληρή γόμα στον 21ο γύρο, πέφτοντας 4ος με την επιστροφή του στην πίστα, καθώς Alonso και Ocon μπροστά του έμειναν εκτός.

Ο Perez πέρασε 2ος όταν μπήκε κι ο Alonso στα pits, έχοντας διαφορά 16,9 δλ. από τον Verstappen.

Ο Alonso βγήκε πίσω από τον Sainz, οπότε το undercut δούλεψε, αλλά με την ποινή θα περνούσε αν έμενε στα 5 δευτερόλεπτα πίσω του. Ο Ισπανός πρωταθλητής, πάντως, δεν ήθελε να το αφήσει στην τύχη και πέρασε τον συμπατριώτη του στον 27ο γύρο.

Με τη διαφορά στα 15,2 δλ., ο Verstappen πήρε την έγκριση της ομάδας να πιέσει στον 32ο γύρο.

Στον 38ο γύρο, ο Russell πίεσε και πέρασε τον Sainz για την 4η θέση, ενώ ο Leclerc έδινε μάχη με τον Magnussen για την 10η θέση, την οποία πήρε έχοντας αποτύχει έναν γύρο νωρίτερα.

Στον 40ο γύρο, ο Perez έκανε ένα μικρό λάθος κι έχασε 1 δευτερόλεπτο έναντι του Verstappen, και έφτασε τη διαφορά στα 18 δευτερόλεπτα, ενισχύοντας την θέση του για τη νίκη.

Στον 45ο γύρο ήρθε η ώρα για τον Verstappen να βάλει τη μέση γόμα, βγαίνοντας από τα pits πίσω από τον Perez στα 1,3 δλ. Η μάχη δεν άργησε να γίνει, και ο πρωταθλητής βρήκε τον teammate του να αμύνεται στη Στροφή 17, όμως στη Στροφή 1 ο Ολλανδός πέρασε και πήρε τη νίκη για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο Μαϊάμι.

Πίσω τους, ο Alonso ήρθε στην 3η θέση για να επιστρέψει στο βάθρο μετά το «διάλειμμα» στο Μπακού, ενώ ο Russell έσωσε τη μέρα για τη Mercedes όντας 4ος, μπροστά από τον Sainz που ήρθε 5ος.

Στο midfield, ο Gasly έχασε την θέση από τους Leclerc και Hamilton, με τους δύο να μάχονται στον 55ο γύρο, καθώς ο Βρετανός βρήκε τρόπο να περάσει και να έρθει 6ος.

Ocon και Magnussen έκλεισαν τη δεκάδα.

Επόμενος αγώνας αυτός της Ίμολα για το GP Εμίλια Ρομάνια στις 21 Μαΐου.