Κι όταν αναφέρουμε περί ανανέωσης μην ψάχνετε να βρείτε κάτι στην προβοκατόρικη αισθητική της Mach-E. Με μήκος 4.743 mm, πλάτος 1.881 mm, ύψος 1.613 mm και μεταξόνιο 2.984 mm, πατάει στον δρόμο σε ένα αποτύπωμα που καταφέρνει να δείχνει μικρότερο χάρη και στο coupe της παράστημα. Στην δε έκδοση Extended Range AWD που βλέπουμε εδώ έχουμε ακόμα οδήγηση για σεμινάριο και ροπή πολλή ροπή… Κρατηθείτε όμως λίγο γιατί πρέπει να αναφερθούμε στα βασικά.
Ψάχνοντας λοιπόν τα specs πάμε να δούμε τις αλλαγές μέσα και κάτω από τη λαμαρίνα. Εσωτερικά, η νέα Mach-E είναι φειδωλή στις αλλαγές. Το cockpit με το 10,2” πλήρως ψηφιακό καντράν και τη μεγάλη κάθετη 15,5" οθόνη SYNC 4A μοιάζει σαν tablet ριζωμένο στο ταμπλό με καλή εμπειρία χειρισμού προσφέροντας και ασύρματα Apple CarPlay, Android Auto, over-the-air ενημερώσεις και ενσωματωμένο modem. Ο μοχλός επιλογής ταχύτητας μετακόμισε στο τιμόνι κάτι που απελευθερώνει χώρο στην κεντρική κονσόλα, όπου έχουν τοποθετηθεί νέες θήκες και βάση ασύρματης φόρτισης.
Τα σπορ δερμάτινα και θερμαινόμενα καθίσματα με κόκκινη ραφή και μνήμη τριών θέσεων αγκαλιάζουν σωστά το σώμα, χωρίς υπερβολές. Το ηχοσύστημα B&O με 10 ηχεία και 560W είναι πάντα μια γερή δόση από hi-end ενώ σε συστήματα η Mustang είναι top αφού διαθέτει το Ford BlueCruise που αναλαμβάνει την οδήγηση σε ευρωπαϊκές «μπλε ζώνες», ελέγχοντας τιμόνι, επιτάχυνση και φρένο, ενώ μια κάμερα παρακολουθεί το βλέμμα σου για να βεβαιωθεί ότι παραμένεις σε εγρήγορση. Μαζί θα βρει κανείς Intelligent Adaptive Cruise Control, Lane Centering, BLIS, αναγνώριση σημάτων, Collision Mitigation System και το πλήρες πακέτο Ford Co-Pilot 360.
Χωροταξικά, παρά το coupe στυλ, ο χώρος είναι άφθονος για πέντε άτομα. Στο μπροστινό μέρος βρίσκεται το 100L αδιάβροχο frunk με σύστημα αποστράγγισης, ιδανικό για εξοπλισμό παραλίας ή βρεγμένα αντικείμενα. Το πίσω πορτμπαγκάζ ανοίγει αυτόματα, ενώ η Mach-E προσφέρει και ρυμούλκηση έως 1.000 kg, καθώς και 75 kg στις ράγες οροφής.
Η Extended Range AWD παραμένει η πιο ολοκληρωμένη εκδοχή της Mach-E. Η μπαταρία των 94,6 kWh συνεργάζεται πλέον με αντλία θερμότητας η οποία είναι στάνταρ, βελτιώνοντας την ενεργειακή συμπεριφορά στο κρύο και κάνοντας την πραγματική κατανάλωση να πλησιάζει εκείνη του WLTP. Η επίσημη τιμή είναι 19,3 kWh/100 km, με θεωρητική αυτονομία περίπου 550 km. Στον πραγματικό κόσμο, μπορείς να δεις αυτό το νούμερο και αυτό είναι επίτευγμα για αυτοκίνητο που ακουμπά σχεδόν τα δύο τόνους.
Με δύο ηλεκτροκινητήρες, συνολική ισχύ 375 PS και ροπή 675 Nm, έχει όση δύναμη χρειάζεται για να σε εξοβελίζει προς τα εμπρός με κυνική αδιαφορία για βάρος, αδράνεια, κλίσεις στις στροφές ή ανηφοριές. Τα 4,8 sec για τα 0-100 km/h δεν εκπλήσσουν, απλά εντυπωσιάζει ο τρόπος που τα κάνει. Με έναν ρυθμό που μοιάζει ακούραστος είναι αθόρυβος και συνεχής σε βάζει γρήγορα στη διαδικασία να βυθίσεις όλο και πιο πολύ το γκάζι. Και όσο αυξάνεται η ταχύτητα, τόσο αποκαλύπτεται ο δεμένος χαρακτήρας της. Στη λειτουργία Untamed το σύστημα γίνεται πιο επιθετικό: η επιβράδυνση μέσω της ανάκτησης ενέργειας ενισχύεται, ενώ το τιμόνι βαραίνει, αποκτώντας μια μηχανική ακρίβεια που θυμίζει χαμηλό coupe και όχι SUV. Το One-Pedal Drive λειτουργεί εξαιρετικά, ειδικά στην πόλη, κρατώντας τη Mach-E σταθερά ακόμη και σε κλίση χωρίς καν να ακουμπήσεις φρένο. Η αναρρυθμισμένη πίσω ανάρτηση κρατά το σώμα του αυτοκινήτου εκεί που πρέπει έχοντας μειώσει τις ταλαντώσεις του πίσω άξονα, το σύστημα AWD μοιράζει τη ροπή με ακρίβεια, τα φρένα της Brembo είναι απίκο και τα Hankook Ventus S1 evo² EV σε διάσταση 225/55-R19 βάζουν το αυτοκίνητο κάτω, με μια αληθινή φορντίστικη αίσθηση (όσοι ξέρουν, ξέρουν).
Η ανανεωμένη Mach-E ER AWD δεν είναι επανάσταση. Είναι ωρίμανση. Και μάλιστα εκείνη η σπάνια ωρίμανση που δεν αλλοιώνει τον χαρακτήρα. Δεν χρειάζεται να βροντοφωνάξει τις αλλαγές της, αλλά αρκεί να κάνεις 500 μέτρα για να τις καταλάβεις. Κι αν κάποιος ψάχνει την πιο ισορροπημένη, πιο πολιτισμένη και πιο «δεμένη» Mustang Mach-E με τετρακίνηση ως bonus αυτή είναι η σωστή -αν και ακριβή- επιλογή.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΜΟΝΤΕΛΟ FORD MUSTANG MACH-E ER AWD 2025 TIMH €76.302 ΤΕΛΗ €0
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 2 ΜΟΝΙΜΟΥ ΜΑΓΝΗΤΗ, Hλεκτροκινητήρας ΚΑΥΣΙΜΟ Ηλεκτρικό
ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 276(375) ΡΟΠΗ Nm/rpm 675
ΜΕΤΑΔΟΣΗ Μονής Σχέσης, αυτόματη τετρακίνηση
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 4,8 sec, τελική 180 km/h
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 19,3 kWh/100km, 0
ΥΠΕΡ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ, ΧΩΡΟΙ, ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ.
ΚΑΤΑ ΤΙΜΗ.



_77761_475189_type13028.jpg)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

_77761_473841_type13129.jpg)



