Πριν φτάσει στο σημείο να γίνει αντικείμενο ενός βίντεο... καταστροφής, ο συγκεκριμένος κινητήρας τροφοδοτούσε ένα Nissan 240SX του 1995. Πρόκειται για έναν KA24DE, δηλαδή ένα 4κύλινδρο σύνολο χωρητικότητας 2,4 L, που τοποθετήθηκε σε αρκετά μοντέλα της ιαπωνικής μάρκας εκείνη την περίοδο.
Πέρα από τη σπορ χροιά του, αποδείχθηκε κι αρκετά ανθεκτικός, σημειώνοντας 370.150 km στο οδόμετρο, και πιθανώς θα άντεχε για παραπάνω αν δεν έπεφτε σε... κακά χέρια.
Oι συντελεστές του καναλιού I Do Cars στο YouTube προχώρησαν σε μια εκτεταμένη αυτοψία του μοτέρ, αποκαλύπτοντας εις βάθος τη φθορά που είχε υποστεί, κι όχι από φυσική χρήση ή το πέραμα του χρόνου.
Πορτοκαλί υγρά, δείγμα διαρροής νερού σε ζωτικής σημασίας μέρη του κινητήρα, όπως τα μπουζί, και άλατα. Όλα συγκλίνουν στο ότι ο ιδιοκτήτης του οχήματος (το οποίο καταστράφηκε σε ατύχημα με τον κινητήρα να διασώζεται), έβαζε νερό βρύσης στο σύστημα ψύξης του μοτέρ.
Τα άλατα του νερού αντέδρασαν με το μέταλλο στο εσωτερικό του κινητήρα, και λίγο-λίγο διέλυσαν τα πάντα στα εξ ων συνετέθησαν.
Αν ο ιδιοκτήτης χρησιμοποιούσε παραφλού θα είχε αποφευχθεί το ζήτημα και ο κινητήρας θα ήταν -πιθανότατα- ακόμα λειτουργικός.
Δείτε περισσότερα στο σχετικό βίντεο:
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Techtalk: Πως ελέγχουμε τα υγρά του κινητήρα μας; (video)
Ποιο αυτοκίνητο κατάφερε να ρυμουλκήσει ένα αεροπλάνο 48 τόνων (video)
Ακριβότερα τα διόδια από την 1η Ιανουαρίου – Δείτε τις νέες τιμές (πίνακες)




ΔΗΜΟΦΙΛΗ