Η Peugeot ετοιμάζεται να επενδύσει σε περισσότερα μοντέλα GTi που θα ακολουθήσουν το δημοφιλές E-208, όπως δήλωσε ο επικεφαλής της μάρκας Alain Favey στο «Auto Express».
Λίγο μετά την ανάληψη των καθηκόντων του τον Φεβρουάριο, ο νέος CEO επιτάχυνε τη διαδικασία εξέλιξης του E-208 GTi. «Όταν προσλήφθηκα, ήταν σαφές ότι είχε ήδη γίνει κάποια δουλειά, αλλά για πολλούς λόγους δεν θεωρήθηκε ότι άξιζε να λανσαριστεί», αποκάλυψε ο Favey.
Έτσι αποφάσισε να ενεργοποιήσει τη Stellantis Motorsport και το σχεδιαστικό τμήμα της Peugeot. Η ομάδα είχε τέσσερις μήνες για να δημιουργήσει το GTi με τους φαρδείς θόλους τροχών, τα μπροστινά και πίσω σπόιλερ, τις ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, καθώς ο στόχος του ήτα να προλάβει το Le Mans του 2025.
Με το φαρδύτερο μετατρόχιο, την εξελιγμένη ανάρτηση και την ισχύ των 276 PS που μεταφέρεται στον μπροστινό άξονα μέσω ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, το ηλεκτρικό 208 GTi θα επιταχύνει από 0-100 km/h σε 5,7 sec. Ο στόχος είναι το νέο hot hatch της Peugeot να πραγματοποιήσει το εμπορικό ντεμπούτο του στο Le Mans του 2026.
Μάλιστα, ο Favey ξεκαθάρισε πως θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα GTi. «Ναι, σίγουρα. Τουλάχιστον το επεξεργαζόμαστε. Δεν θα υπάρξει άλλο GTi αν δεν είναι πραγματικό GTi. Αλλά εξετάζουμε διαφορετικές επιλογές» τόνισε.
Ωστόσο δεν θα είναι αυτοκίνητα με αμιγώς θερμικούς κινητήρες, λόγω των αυστηρών γαλλικών φόρων και των πιθανών προστίμων για τη μη επίτευξη των στόχων για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
«Θα μπορούσε να είναι υβριδικό» τονίζει. «Αλλά δεν θέλουμε να ξεγελάσουμε κανέναν. Οι άνθρωποι είναι λάτρεις των hot hatch. Πρέπει πραγματικά να έχεις ένα προϊόν που να προκαλεί εντύπωση στην αγορά, και το E-208 GTi θα είναι».
Όσο για το αν μπορούσε η γκάμα των GTi να επεκταθεί στα SUV της μάρκας, ο Favey ήταν κατηγορηματικός: «Όχι. Είναι καθαρόαιμο, αλλά το GTi σημαίνει hot hatch. Δεν είναι hot SUV. Ίσως άλλοι το κάνουν, αλλά εμείς δεν θα το κάνουμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ρωσία: Ακινητοποιήθηκαν εκατοντάδες αυτοκίνητα της Porsche - Ποιο είναι το πρόβλημα
BYD Dolphin: Έσπασε το «φράγμα» του 1 εκατ. πωλήσεων - Ποια άλλα ηλεκτρικά το έχουν καταφέρει
Αυτό είναι το πρώτο pick-up που επιτρέπει την οδήγηση χωρίς χέρια στο τιμόνι (video)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ

_77761_456238_type13129.jpg)



