Νέοι κινητήρες και κιβώτια για το Hyundai i30


Στις αρχές του μήνα η Hyundai θα παρουσιάσει στην Γενεύη το ριζικά ανανεωμένο i30.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 21/2/2020

Μέχρι τώρα οι Κορεάτες μας έχουν δώσει μερικά πρώτα στοιχεία από το ολικά αναβαθμισμένο i30 που θα κυκλοφορήσει στις ευρωπαϊκές αγορές από το ερχόμενο καλοκαίρι. Τα σημαντικά νέα αφορούν στη νέα γκάμα κινητήρων και συγκεκριμένα στο νέο τετρακύλινδρο που θα έχει χωρητικότητα 1.500 cc.

To νέο μοτέρ θα είναι ατμοσφαιρικό άμεσου ψεκασμού, αντικαθιστά τον 1.400άρη και στην απλή του έκδοση θα αποδίδει 110 PS. Θα υπάρχει και turbo ήπια υβριδική 48βολτη (MHEV) με αυξημένη ισχύ στους 170 PS και θα συνδυάζεται τόσο με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων όσο και με διπλού συμπλέκτη με επτά σχέσεις.

Από εκεί και πέρα το παρόν θα συνεχίσει να έχει ο τρικύλινδρος turbo 1.000άρης με 120 PS και ο diesel 1.6 με 115 ή 136 PS. Στον 1.000άρη θα υπάρχει και MHEV έκδοση, ο ισχυρότερος diesel θα το έχει στάνταρ. Σχετικά με το i30 N η είδηση αφορά στην προσθήκη της αυτόματης έκδοσης με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις.

Σχετικά με τις νορμάλ εκδόσεις από την πρώτη φωτογραφία που μας δείχνει το εμπρός μέρος μπορούμε να δούμε πως πρόκειται για έκδοσης N Line με την μάσκα να έχει ελαφρώς επανασχεδιαστεί. Οι προβολείς μοιάζουν διαφορετικοί και με ένα νέο LED σχήμα και όπως γίνεται αντιληπτό οι εξωτερικές αλλαγές θα αφορούν στα σημεία.

Στο εσωτερικό το facelift θα είναι ανάλογο με την διαφορά πως ενδεχομένως το i30 να αποκτήσει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25’’ στις πλουσιότερες εκδόσεις του. Αναβαθμισμένη αναμένεται και η κεντρική touch-screen με υποστήριξη νέου συστήματος infotainment.