To Ineos Grenadier είναι το alter ego του κλασικού Land Rover Defender


Με στόχο να είναι όσο πιο ανθεκτικό γίνεται το Grenadier θα εξελιχθεί σε συνεργασία με την αυστριακή Magna Steyr.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ
  • 2/7/2020

Η Ineos δεν έχει καμία σχέση με την αυτοκινητοβιομηχανία. Δραστηριοποιείται στη χημική βιομηχανία και ο ιδρυτής της Jim Ratcliffe πήρε σαν αφορμή την απόφαση της Land Rover να ολοκληρώσει την παραγωγή του αειθαλούς Defender και αποφάσισε να φτιάξει ο ίδιος κάτι ανάλογο. Αυτό το ανάλογο το ονόμασε Grenadier από το όνομα της pub στην οποία συνέλαβε την ιδέα.

Όπως είναι προφανές οι ομοιότητες μεταξύ Defender και Grenadier είναι κάτι παραπάνω από εμφανής, καθώς και τα δύο έχουν ένα «τετράγωνο» αμάξωμα χωρίς καμπύλες για χάρη της πρακτικότητας. Επίσης και το Grenadier έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι όσο πιο ανθεκτικό γίνεται. Έτσι π.χ. τα εμπρός του φτερά μπορούν να λειτουργήσουν και ως καθίσματα, ενώ για τη μεταφορά αντικειμένων στην οροφή δεν χρειάζεται επιπλέον σχάρα.

Η βάση του Grenadier είναι ένα πλαίσιο τύπου σκάλας που όπως και η ανάρτηση έχει σχεδιαστεί από την Magna Steyr, ενώ για το εσωτερικό του, η σχεδίαση του οποίου δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί, αναμένεται να χρησιμοποιηθούν αρκετά στοιχεία από μοντέλα της BMW.

Από τη γερμανική εταιρεία θα προέρχεται και ο κινητήρας που θα είναι εξακύλινδρος turbo 3.000 cc και θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF. Μέχρι στιγμής η Ineos δεν έχει ανακοινώσει τις προδιαγραφές του κινητήρα κάτι που θα γίνει στο άμεσο μέλλον.

Τους επόμενους 12 μήνες η Ineos θα συνεργαστεί με την Magna Steyr για την εξέλιξη του Ineos, η τιμή εκκίνησης του οποίου θα είναι πάνω κάτω στις 30.000 ευρώ.