Honda e Τype R: Γιατί και οι μηδενικοί ρύποι έχουν ψυχή


Θα μπορούσε το ηλεκτροκίνητο Honda e να ακολουθήσει την παράδοση που θέλει τις προτάσεις της ιαπωνικής φίρμας να αποκτούν τα διακριτικά Type R; H απάντηση βρίσκεται στις οθόνες σας.

  • 28/10/2020

Δεν είναι λίγοι εκείνοι που περιγράφουν με τα πιο ζοφερά χρώματα το μέλλον της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας και των τετράτροχων «προϊόντων» της, τα οποία αργά ή γρήγορα θα κληθούν να προσαρμοστούν σε μια νέα, ηλεκτροκίνητη πραγματικότητα.

Από την άλλοι, όσοι είχαν την ευκαιρία να βρεθούν πίσω από το τιμόνι ενός ηλεκτροκίνητου οχήματος, γνωρίζουν πολύ καλά ότι η ελπίδα πως η χαρά της οδήγησης δεν πρόκειται να χαθεί μαζί με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης παραμένει ζωντανή.

Αυτήν ακριβώς την ελπίδα έρχεται να τροφοδοτήσει και η σχεδιαστική σπουδή του Elia Baggi Necchi, η οποία αποδεικνύει ότι και τα μηδενικών ρύπων οχήματα μπορούν να προσφέρουν τις συγκινήσεις εκείνων που εφοδιάζονται με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης και diesel.

O Ιταλός σχεδιαστής θέλησε να δημιουργήσει την έκδοση Type R του μέχρι σήμερα γνωστού Honda e, χαρίζοντας στο λιλιπούτειο city car ένα δυναμικότερο προφίλ. Το αποτέλεσμα όχι μόνο δικαιώνει την επιλογή του Elia Baggi Necchi, αλλά δημιουργεί και την προσδοκία ότι οι Ιάπωνες πρόκειται να ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο, χαρίζοντας στις αμιγώς ηλεκτροκίνητες προτάσεις τους υψηλών προδιαγραφών χαρακτηριστικά.

Στην περίπτωση του Honda e Type R, ξεχωρίζουν τα ανθρακονημάτινα ένθετα των ανασχεδιασμένων προφυλακτήρων, καθώς και οι προτεταμένοι θόλοι των τροχών. Με δεδομένη την ευκολία των ηλεκτροκινητήρων να αποδίδοντας αβίαστα εντυπωσιακές τιμές ροπής και ισχύος, το μοναδικό στοίχημα για τους Ιάπωνες θα ήταν η χρήση μεγαλύτερης ενεργειακής πυκνότητας μπαταριών, οι οποίες θα περιορίζουν το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα και μια επαρκή αυτονομία.

Διαβάστε ακόμα:

Η Mugen βελτιώνει το Honda Civic

Bugatti Bolide: Η βολίδα των 1.825 ίππων σπάει το φράγμα των 500 km/h