Η καινούργια plug-in υβριδική Jaguar E-Type έχει 1.500 cc και 309 PS


Το μικρό SUV εκσυγχρονίστηκε σε όλους τους τομείς και στους κινητήρες τους, οι οποίοι όλοι, πλην ενός, είναι εξηλεκτρισμένοι.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: JAGUAR
  • 29/10/2020

Η Jaguar προχωρά στην ανανέωση και του μικρότερου SUV της γκάμας της, της E-Pace, που ναι μεν δεν έχει αλλάξει κατά πολύ αλλά κατορθώνει να δείχνει πιο σύγχρονη.

Στο εμπρός τμήμα της ο νέος τόνος δίνεται από τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και το νέο πλέγμα της μάσκας, σε συνδυασμό με νέους LED προβολείς και φώτα ημέρας με το χαρακτηριστικό διπλό J. Παράλληλα τα πίσω φώτα ακολουθούν το στυλ αυτών της ηλεκτρικής i-Pace.

Στο εσωτερικό ο στόχος των αλλαγών είναι να κάνουν την E-Pace να δείχνει πιο πολυτελής αλλά και high tech, κάτι που επιτυγχάνεται σε σημαντικό βαθμό. Έτσι υπάρχει μια νέα καμπύλη οθόνη για το σύστημα infotainment με διαγώνιο 11,4 in, καθώς και με νέα βάση ασύρματης φόρτισης smartphones με ισχύ 15W. Επίσης όλα τα σημεία με τα οποία έρχεται σε επαφή ο οδηγός έχουν επένδυση από μαλακά, ευχάριστα στην αφή υλικά, ενώ καινούργιο είναι και το τιμόνι.

Η εμπρός ανάρτηση της ανανεωμένης Ε-Pace έχει πλέον βελτιωμένα σημεία στήριξης, ενώ η πιο σημαντική αλλαγή είναι η προσθήκη στη γκάμα μιας plug-in υβριδικής έκδοσης, της P300e PHEV.

Το υβριδικό σύστημα πρόωσης της οποίας, που είναι το ίδιο με αυτό του αντίστοιχου Range Rover Evoque, αποτελείται από τον τρικύλινδρο turbo βενζίνης των 1,5 lt και των 200 PS, έναν ηλεκτροκινητήρα 109 PS στον πίσω άξονα που εξασφαλίζει και την τετρακίνηση και με μπαταρία ιόντων λιθίου 15 kWh. H ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 55 km και 0-100 kmh ολοκληρώνεται σε 6,5 sec.

Όλοι οι υπόλοιποι κινητήρες της γκάμας -βενζίνης και πετρελαίου 2,0 lt- έχουν ήπια υβριδική υποβοήθηση (MHEV) εκτός από το diesel της βασικής προσθιοκίνητης έκδοσης.