To MU-X είναι το νέο SUV της Isuzu


H Isuzu επιστρέφει στα SUV παρουσιάζοντας μετά από επτά χρόνια ένα νέο μοντέλο πάνω σε αυτοφερόμενο πλαίσιο.

  • KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: ISUZU
  • 29/10/2020

Η Isuzu είναι μια εταιρία δραστηριοποιείται εδώ και δεκαετίες τόσο στο χώρο των επιβατικών και επαγγελματικών, όσο στα φορτηγά και στα λεωφορεία. Στην Ευρώπη διαθέτει το πολύ καλό D-MAX, το γνωστό pick-up, ενώ πρόσφατα παρουσίασε στην Ταϊλάνδη τη δεύτερη γενιά του MU-X.

Κάτω από το καπό υπάρχει ο γνωστός από το νέο D-Max πετρελαιοκινητήρας στα 1,9 lt που αποδίδει 150 PS στις 3.500 rpm και 350 Nm στις 1.800 με 2.600 rpm. Σε αυτή την έκδοση η ισχύς περνά μόνο στους πίσω τροχούς μέσω μηχανικού ή αυτόματο κιβωτίου έξι σχέσεων.

Η τετρακίνηση συνδυάζεται με τον μεγαλύτερο τρίλιτρο turbo-diesel με ισχύ 190 PS στις 3.600 rpm και 450 Nm στις 1.600-2.600 rpm. Εδώ υπάρχει στάνταρ το αυτόματο εξάρι κιβώτιο.

Στο εσωτερικό ο διάκοσμος είναι διαφέρει αρκετά από του D-MAX, με καλύτερα υλικά και αρκετό δέρμα, καθώς και με αρκετά στοιχεία διαφοροποίησης όπως η μεγαλύτερη οθόνη αφής ή η τρίτη σειρά καθισμάτων.

Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα σύγχρονο SUV που όπως και το προηγούμενο μοντέλο βασίζεται στο νέο D-MAX προτάσσοντας, σύμφωνα με την Isuzu, τις πολύ καλές εκτός δρόμου δυνατότητές του και τα άνετα χαρακτηριστικά του.

Τις οποίες αρχικά θα μπορούν να χρησιμοποιούν οι υποψήφιοι αγοραστές στη νοτιοανατολική Ασία και αργότερα θα ξεκινήσει το λανσάρισμα σε αγορές όπως της Αυστραλίας. Στην Ευρώπη πιθανότατα δεν θα το δούμε λόγω ρύπων και λοιπών αυστηρών προδιαγραφών.