To νέο Toyota Hilux πάτησε Ευρώπη!


H Toyota παρουσίασε το επανασχεδιασμένο Hilux και στην ευρωπαϊκή αγορά. Εκτός από αισθητικές αλλαγές, διατίθεται με αναβαθμισμένο επίπεδο εξοπλισμού όπως και με πιο αποδοτικούς και οικονομικούς σε κατανάλωση κινητήρες.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.
  • 29/10/2020

Το Toyota Hilux ανανεώθηκε για να διατηρήσει την εμπορική δυναμική του, για να συμβαδίζει με τα δεδομένα της εποχής μας αλλά και τα ζητούμενα από τους υποψήφιους αγοραστές. Καθώς η κατηγορία των διπλοκάμπινων pickup οχημάτων παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων τα τελευταία χρόνια, οι εταιρείες προσπαθούν να τα κάνουν όσο το δυνατόν καλύτερα και να τους δίνουν και μια αίσθηση επιβατικού, εκτός από τον χαρακτήρα του οχήματος-εργαλείου.

Έτσι, στο επανασχεδιασμένο Hilux οι άνθρωποι της Toyota προσπάθησαν να τονίσουν περισσότερο τους δύο αυτούς τομείς. Εξωτερικά, το αυτοκίνητο διαφοροποιείται από πριν χάρη στη νέας σχεδίασης μάσκα και τους προφυλακτήρες, καθώς και στα LED φώτα εμπρός και πίσω. Το αυτοκίνητο δείχνει πιο «στιβαρό» και «δυναμικό» απ’ ό,τι πριν, μια εικόνα που ενισχύεται στις καλύτερα εξοπλισμένες εκδοχές του. Σύμφωνα με την εταιρεία, έχει βελτιωθεί τόσο η απόκριση της ανάρτησης όσο και η αίσθηση του τιμονιού ώστε εντός δρόμου το Hilux να προσφέρει σε οδηγό και επιβάτες οδική συμπεριφορά και άνεση αντίστοιχη ενός SUV.

Όπως έγινε γνωστό, τα πίσω φύλλα σούστας έχουν επαναρρυθμιστεί, έχουν τοποθετηθεί καινούργια ελαστικά παρεμβύσματα και έχει βελτιωθεί η ικανότητα απόσβεσης των αμορτισέρ, κάτι που βελτίωσε αντίστοιχα την άνεση και την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, συγκριτικά με πριν. Αυτό, όμως δεν έχει επηρεάσει την ικανότητα κίνησής του εκτός δρόμου, όπως διευκρινίζεται. Εκτός αυτών, έχει τοποθετηθεί νέο σύστημα μεταβλητής υποβοήθησης του τιμονιού για να δίνει καλύτερη αίσθηση στον οδηγό.

Στην έκδοση του Hilux με το σύστημα τετρακίνησης, έχει τοποθετηθεί ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα που προσομοιάζει τη λειτουργία μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης, όταν ο οδηγός έχει επιλεγμένη τη μετάδοση της κίνησης μόνο στους πίσω τροχούς (2WD). Σύμφωνα με την Toyota, το επανασχεδιασμένο, τετρακίνητο Hilux έχει ωφέλιμη απόσταση από το έδαφος τουλάχιστον 31 cm, η γωνία προσέγγισης είναι 29 μοίρες, η γωνία αναχώρησης 26 μοίρες, ενώ μπορεί να διέλθει από υδάτινο πέρασμα βάθους 70 cm.

Το επίπεδο εξοπλισμού έχει αναβαθμιστεί και –μεταξύ άλλων– περιλαμβάνει έγχρωμη οθόνη αφής 8,0 ιντσών στην κονσόλα, με καλύτερο σύστημα infotainment και με δυνατότητα σύνδεσης κινητών τηλεφώνων (Android Auto και Apple CarPlay). Τα υλικά στο εσωτερικό του είναι καλύτερης ποιότητας και αυτό παραπέμπει σαφώς στο αντίστοιχο ενός αμιγώς επιβατικού μοντέλου. Τέλος, βελτιωμένοι είναι και οι πετρελαιοκινητήρες με τους οποίους διατίθεται το επανασχεδιασμένο Hilux, οι οποίοι πληρούν το πρωτόκολλο «WLTP». Αυτός των 2,4 λίτρων αποδίδει μέγιστη ισχύ 150 PS/3.400 rpm και μέγιστη ροπή 400 Nm/1.600-2.000 rpm. Με το αυτόματο κιβώτιο, επιταχύνει το αυτοκίνητο για το 0-100 km/h σε 12,8 sec, η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του είναι 9,3 l/100 km και η μέση τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 245 g/km.

Εκτός αυτού, το Hilux διατίθεται και με τον καινούργιο πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2,8 λίτρων που αποδίδει μέγιστη ισχύ 204 PS/3.400 rpm και μέγιστη ροπή 500 Nm/1.600-2.800 rpm στην έκδοσή του με το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Στην έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο (επίσης, έξι σχέσεων) η μέγιστη ροπή είναι μειωμένη στα 420 Nm/1.400-3.400 rpm για λόγους προστασίας του κιβωτίου. Με αυτόν τον κινητήρα και με το αυτόματο κιβώτιο, το επανασχεδιασμένο pickup της Toyota επιταχύνεται από τα 0-100 km/h σε 10,7 sec, η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του είναι 9,5 l/100 km και η μέση τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα 250 g/km. Παρακάτω μπορούμε να δούμε το βίντεο του επανασχεδιασμένου Hilux από τη διάθεσή του ήδη στην ασιατική αγορά.