Η BMW περιορίζει τη γκάμα των diesel κινητήρων της


Οι κινητήρες πετρελαίου είναι ο εύκολος στόχος προκειμένου οι κατασκευαστές να μειώσουν το μέσο όρο των εκπομπών ρύπων τους.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤ.: BMW
  • 25/11/2020

Οι καινούργιες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων που θα τεθούν σε ισχύ στο άμεσο μέλλον έχουν προβληματίσει όλους ανεξαιρέτως τους κατασκευαστές, οι οποίοι αναπροσαρμόζουν τη γκάμα τους.

Πολλοί προχωρούν στη μείωση των πετρελαιοκίνητων εκδόσεών τους, μεταξύ αυτών και η BMW. Έτσι σε πολλές αγορές, όπως είναι π.χ. η Μεγάλη Βρετανία έχει αφαιρέσει από τη γκάμα των coupe και cabrio της σειράς 2 τους diesel, με αποτέλεσμα να είναι διαθέσιμα μόνο με σύνολα βενζίνης. Από τα 1.5 lt και τους τρεις κυλίνδρους της 218i μέχρι τον εξακύλινδρο των 3.0 lt της M240i.

Αυτά δεν είναι οι μόνες αλλαγές που έχουν γίνει στα μοντέλα των Βαυαρών, καθώς έχουν αφαιρεθεί από τις λίστες οι εκδόσεις M50d των μεγάλων SUV τους, των X5, X6 και X7.

Έτσι αποσύρεται ένας από τους πιο εντυπωσιακούς κινητήρες της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, ο diesel των 3.0 lt με τα τέσσερα συνολικά turbo, τα 400 PS και τα 760 Nm. Που επιπλέον εξασφάλιζε και εξαιρετικές επιδόσεις: 0-100 km/h σε 5,2 sec και τελική ταχύτητα 250 km/h.

H παρουσία του ολοκληρώθηκε με τις Final Edition των πολυτελών SUV, ενώ χαρακτηριστικό είναι πως στη Μεγάλη Βρετανία θα σταματήσει και η διάθεση του βασικού πετρελαιοκίνητου Mini Countryman Cooper D. Ο λόγος δεν είναι οι νέες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων μιας και τις πληροί αλλά η χαμηλή του ζήτηση.