Ενώ στην Ευρώπη οι κατασκευαστές παλεύουν να ανταπεξέλθουν στην μάχη για τους μικρότερες εκπομπές ρύπων και στην κόντρα για τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων τους οι γιαπωνέζικες εταιρίες φαίνεται να μην ξεχνούν ένα πράμα: την οδηγική απόλαυση και τα γκάζια!
Πάρτε για παράδειγμα την Toyota με το τετρακίνητο πυραυλάκι GR Yaris ή το BRZ της Subaru που αντίθετα δεν θα πατήσει στην Ευρώπη. Την ίδια τύχη αναμένεται να έχει και το νέο 400Z ή όπως αλλιώς θα λέγεται ο διάδοχος του 370Ζ με αποτέλεσμα η αγορά της γηραιάς ηπείρου να καταντά απαγορευτική για σπορ μοντέλα με αυθεντική συνταγή οδηγικής απόλαυσης.
Πρόσφατα η Nissan έδωσε στην δημοσιότητα ένα βίντεο στο κανάλι της στο YouTube στο οποίο κύριος Satoru Tai μας μιλά για τον σχεδιασμό του αμαξώματος και το πως δημιουργήθηκε ένα από τα πιο συναρπαστικά μοντέλα που έχει παρουσιάσει η μάρκα την τελευταία δεκαετία έχοντας ως έμπνευση το 240Ζ δίχως να ξεχνάμε το 300Ζ.
Μαζί με τον Alfonso Albaisa, οι δύο υπεύθυνοι του σχεδιαστικού πρότζεκτ ανυπομονούν για να προχωρήσει το Z Proto προς την έκδοση παραγωγής. Και λογικά κάτω από το μακρύ καπό θα υπάρχει ένας V6 με twin-turbo από τα μοντέλα της Infiniti δίχως να αποκλείεται και η υιοθέτηση ενός μικρότερου μοτέρ.
Πάντως, στην περίπτωση του κορυφαίου τρίλιτρου θα βασιστεί και μια έκδοση Nismo που θα αποδίδει πολύ πάνω από τα 400 άλογα της στάνταρ έκδοσης. Όσο για το λανσάρισμα αυτό αναμένεται σε περίπου ένα χρόνο από σήμερα.