Μια ακόμη plug-in υβριδική έκδοση έρχεται να προστεθεί στην γκάμα της Audi στοχεύοντας ευθέως απέναντι στις αντίστοιχες εκδόσεις των Mercedes και BMW. H διάταξη του συστήματος είναι η γνωστή που συναντάμε σε διάφορα μοντέλα των σημάτων του VW Group με πιο πρόσφατο το Seat Tarraco.
Συγκεκριμένα, ένας τετρακύλινδρος 1.4 TFSI συνδυάζεται με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων για να προσφέρει συνολική ισχύ 245 PS και 400 Nm ροπής. Η μπαταρία υψηλής τάσης με χωρητικότητα 13 kWh βρίσκεται στο δάπεδο και μπροστά από τον πίσω άξονα με την ισχύ να μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς.
Ο οδηγός έχει στην διάθεσή του τα ειδικά προγράμματα Battery Hold και Battery Charge (για διατήρηση του φορτίου της μπαταρίας ή φόρτισή της, αντίστοιχα), καθώς και τα Comfort, Auto, Dynamic και Individual. H υποδοχή 400 V με έξοδο 3,6 kW προσφέρει φόρτιση σε 3 ώρες και 45 λεπτά, ενώ υπάρχει διαθέσιμο και σχετικό app για τον έλεγχο της διαδικασίας.
Και στα δύο μοντέλα, για την διαδικασία των 0-100 km/h απαιτούνται 7,3 sec με την τελική ταχύτητα στα 210 km/h. Στον κύκλο WLTP η ηλεκτροκίνηση αρκεί για έως 51 km (50 για το Sportback) και σε ταχύτητες έως 140 km/h.
H διάθεση των νέων plug-in υβριδικών Audi στις ευρωπαϊκές αγορές θα ξεκινήσει τους πρώτους μήνες του 2021. Στην Γερμανία οι τιμές ξεκινούν από τις 46.000 ευρώ και 47.000 ευρώ για τα Q3 45 TFSI e και Q3 Sportback 45 TFSI e, αντίστοιχα.